globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ukazatale zařazeného stupně Girpo , nebo PZRacing
 
12.7.2013 v 20:30
Ahoj, přečetl jsem toho zde hodně, chci ukazatel zařazeného stupně na Kawu ER6 F (2009)
Do kabeláže nechci vrtat, proto systém na diagnostickou zástrčku:

GIpro DS K01


www.motops.cz/ukazatele-razeni-gipro/gipro-ds/10637-gipro-ds-k01-ukazatel-zarazene-rychlosti-kawasaki-zx-6r-zx-6rr-zx-10r-z750-z1000-er-6-n-f-ninja-250r-ninja-400r-ninja-650r-kle-650-versys-zrx1200-daeg-vulcan-900-vn900-vulcan-2000-vn2000-kfx450r-atv-kvf-750-atv/

PZRacing


www.yacomi.cz/pz-ukazatel-zarazene-rychlosti-s-konektorem-kawasaki-eanGT310-K1-skupE3763.php

Gipro má jednu barvu volil bych červenou nebo zelenou (někde jsem četl že zelená je méně kontrastní)
PZRacing má všechny barvy.

Je v nich nějaký rozdíl ? nebo to je to samé jen jiná marketingová omáčka.
Nejlépe kdo měl v ruce oba typy

Dík za odpovědi

Naposledy editováno 12.07.2013 20:31:11

2 reakcí na tento příspěvek Ukazatale zařazeného stupně Girpo , nebo PZRacing

13.7.2013 v 13:07 | Nahoru | #1
Dotaz. Má to nějakej praktickej přínos?? Jo, vidim zařazenej rychlostní stupeň, ale co z toho?? Neberte to jako rejpání, jen se ptám. Rád se nechám poučit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatale zařazeného stupně Girpo , nebo PZRacing

13.7.2013 v 14:26 | Nahoru | #2
Mattes85> Tak jednoduchý ne? Chceš rychle předjet a potřebuješ dostatek výkonu a nevíš jestli na dvojku máš zrovna skopat 3 nebo 4 kvalty, tak proto tam máš čísílko :) Na kochačku to nějakej extra smysl asi nemá, stejně jako to nemá smysl pokud má někdo mašinu už déle. Já po zakoupení fz ho chtěl a ted už je to zbytečnost protože poznám jakej mám kvalt hned jak otočím trochu plynem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatale zařazeného stupně Girpo , nebo PZRacing

13.7.2013 v 19:01 | Nahoru | #3

Mattes85 píše: Dotaz. Má to nějakej praktickej přínos?? Jo, vidim zařazenej rychlostní stupeň, ale co z toho?? Neberte to jako rejpání, jen se ptám. Rád se nechám poučit.



Hele, na okruhu, vyrazim a sazim tam kvalty na sluch, bac, bac, bac ... letim k vingu, plny brzdy a potrebuju podrazovat na dvojku. Mam dat 2 dolu, 3 nebo 4 ? :) Kdyz nevim co tam mam ?

Takhle za me. V provozu mi to bylo vicemene fuk, na okruhu sem bez toho nebyl schopnej fungovat (teda, na okruhu kterej uz mam najezdenej ok, ale prijezd na novej okruh byl tezkej naraz ...)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist