Poslední dva týdny pozoruju, že netáhne tak, jako dřív.
Na jedničku, dvojku a trojku paráda, ale jakmile tam hodím čtyřku a výš, je citelný propad výkonu oproti dřívějšímu stavu.
Svíčku jsem měnil za NGK CR8E, trochu se to zlepšilo.
Karbec rozebíral, byl čistej, membrána nepoškozena.
Profukoval jsem hadičky vedoucí palivo, zdají se čisté.
Směs je nastavena správně, tj. na 1500 ot/min.
Dříve jsem řadil při 8tis otáčkách za minutu, teď to má stejnou sílu asi o 700 otáček výše.
Nějaký nápad?
Možná pomůže fakt, že mi za poslední 2000km sežrala asi 0,7 litru oleje, to ale ještě jela v pohodě.
Naposledy editováno 11.07.2013 21:33:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne od 4ky
takze u dvacky to jde moc poznat
Si pamatuju kdysi na smisonu jsem jezdil na letiste a vzdycky kdyz jsem vlete projizdel silnici co vedla lesem, tak jako by nekdo toho simsona postrcil dopredu. Pak jsem elaboroval s kapanim vody na vzduchovy filtr ....jee to byly casy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 13 | Včera v 16:05 Krautkopf |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |