globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejdou dva válce
Hoj mám problém. Po uplné rozborce motoru mi nejdou dva prostřední válce. Svíčky venku hází jiskru, směs dovnitř jde,trysky krásně práší, ale prostě to na 4 nejde. Nějaké tipy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

9.7.2013 v 05:53 | Nahoru | #31
Miky1300> no ty jsi expert...srat se kolik hodin s motorem a pak tam nasrat tmel pod hlavu a ted tu becis ze to nejede...
Rekni nam pak kolik si usetril kdyz si to znova musel cele kuchnout...

1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

Skvělá odpověď, děkuji! 9.7.2013 v 10:50 | Nahoru | #32
Z toho tmelu pod hlavou bych nedelal takovou tragedii, i když máš mnohem větší šanci, že ti začne téct. Na těch dvou válcích co ti nejedou zkus sklepnout kontakty na svíčce na nějakou minimální vůlí, pokud ti to začne chodit, tak máš špatnou cívku. Jak někdo radil zksit to projet na ty dva, že se to chytne, radši nezkoušej načneš si tím hrany na kroužkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

9.7.2013 v 14:45 | Nahoru | #33
z-x-r> Nechápu proč ste všichni tak dosraní s toho tmelu. Videl sem to už na tolika motorkách a všechny šlapaly jak hodinky.

(reakce na) Nejdou dva válce

9.7.2013 v 14:47 | Nahoru | #34
Sukin> No projet to na dva to bych neudělal. Asi bude opravdu problém někde v elektrice.

1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

Skvělá odpověď, děkuji! 9.7.2013 v 15:56 | Nahoru | #35
Jo a k tomu tesneni trebas tady ti ho udelaji tak za 500,-
http://www.merakoshop.cz/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

9.7.2013 v 19:59 | Nahoru | #36

Miky1300 píše: z-x-r>Videl sem to už na tolika motorkách a všechny šlapaly jak hodinky.



Nesmíš tak moc koukat na americký filmy s Chuckem Norrisem, z toho pak lidi blbnou a nakonec to dopadá tak, že cpou silikon pod hlavu, o nějakym rovnání bloku nebo hlavy ani nevědí, že existuje a ještě si najivně myslej, že utažení starých vytahaných hlavových šroubú má nějaký smysl - já jsem fakt neodolal a tohle jsem si vyfotil/vytisknul, pověsím to v garáži na zeď, schválně kolik kámošú se u toho zasměje. Rozhodně si to dávám na Facebook, protože je mi jasný jak dobrá zábava to bude.

(reakce na) Nejdou dva válce

9.7.2013 v 20:27 | Nahoru | #37
Sukin> perfektní, tohle použiju

(reakce na) Nejdou dva válce

9.7.2013 v 20:28 | Nahoru | #38
Jenda_FZR>

Nejdou dva válce

9.7.2013 v 20:30 | Nahoru | #39
Tři kloudný odpovědi,takže mažu všechno mimo téma

2 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

9.7.2013 v 20:40 | Nahoru | #40
Hlavně si smaž ten silikon, já sem si to teda celý vyfotil, takže asi založim sekundární vlákno...aby někdo nemyslel, že tam ten silikon, starý těsnění a vytahaný šrouby fakt patřej... na tu nesrovnanou hlavu a blok.

Smazat všechno co je správně a múže pomoci ostatním je fakt dobrej nápad - směle do toho.

Naposledy editováno 09.07.2013 20:47:06

1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

9.7.2013 v 22:58 | Nahoru | #41
Ahoj Miky' můj tip je záměna vačkových hřídelí nebo jsi nastavil špatně časování rozvodů na jiné rysky. Pro rejpali né vždy se to musí potkat ( jak kterej motor) Vyděl jsem TL1000S, který mělo u zadního válce přehozený vačky, motor šel jen na jeden a po pěti minutách se rozžhavilo výfukové koleno. Jenom nápad bez záruky, nevím jak by se to chovalo u Busy. Čus

(reakce na) Nejdou dva válce

9.7.2013 v 23:02 | Nahoru | #42
Jenda_FZR> založ si co chceš.A nechápu co tu meleš o nesrovnaný hlavě a bloku. Ty si někdy viděl můj motor? Pokud vím tak ne. Založil sem si tohle vlákno aby sem něco zjistil a ne aby tu každej omílal pořád silikon na těsnění pod palicí,proto sem tyto příspěvky skryl.Navíc tvoje arogance je trochu obtěžující.

(reakce na) Nejdou dva válce

9.7.2013 v 23:04 | Nahoru | #43

zubr píše: Ahoj Miky' můj tip je záměna vačkových hřídelí nebo jsi nastavil špatně časování rozvodů na jiné rysky. Pro rejpali né vždy se to musí potkat ( jak kterej motor) Vyděl jsem TL1000S, který mělo u zadního válce přehozený vačky, motor šel jen na jeden a po pěti minutách se rozžhavilo výfukové koleno. Jenom nápad bez záruky, nevím jak by se to chovalo u Busy. Čus



U TL je to trochu něco jiného,taky sem ho měl. Každopádně u busy jsou vačky i jejich nastavení perfektně popsané a všechno včetně momentů je dělané dle manuálu takže tam by chyba být neměla. Ale za kontrolu nic nedám. Děkuju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 07:15 | Nahoru | #44

Jenda_FZR píše: Hlavně si smaž ten silikon, já sem si to teda celý vyfotil, takže asi založim sekundární vlákno...aby někdo nemyslel, že tam ten silikon, starý těsnění a vytahaný šrouby fakt patřej... na tu nesrovnanou hlavu a blok.

Smazat všechno co je správně a múže pomoci ostatním je fakt dobrej nápad - směle do toho.



Pokud to není nezbytné, tak rovnat hlavu a blok je dost velká zbytečnost a nemá to žádné opodstatnění.

Nejdou dva válce

Skvělá odpověď, děkuji! 10.7.2013 v 09:47 | Nahoru | #45
Další firma na výrobu těsnění, shodou okolností taky ze Zlína, Kalina .

(reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 11:12 | Nahoru | #46
Sukin> Moje řeč

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 11:38 | Nahoru | #47
Tak nezbytné je to vždy, stejně jako nové hlavové šrouby/štefty. Opodstatnění, jelikož je to křivý...tak se to rovná, nebo sis myslel že se to rovná proč? protože nějakej Jarda z JZD horní/dolní tam narval kilo silikonu a už druhej den to jezdí, neznamená, že se to tak dělat má nebo bys se to tak dělat mělo. Jelikož jsem vzdělanej v oboru, je mi z tohodle prostě na zvracení, zvlášť u tý busy, kde se dělají celokovová těsnění a vysokopevnostní štefty. Já nevím kolik si za svuj život uděla motorú, já jich za sebou "pár" mám a pokud jednou sundám hlavu, je standartní postup srovnat obě dosedací plochy, použít nové těsnění pod hlavu a zásadně nové šrouby/štefty. Protože nějaký diletant ušetřil 700Kč a třeba mu to 2 tejdny jezdí...neni duvod k tomu aby se na světě přestali vyrábět těsnění pod hlavu a začal se tam rvát silikon. Potom není divu, že se toho chytnou další(páč jardovi to jezdí vole žejo) a pak nemáme v zahraničí vypadat jak parta idiotú, tu vizitku nám už nikdo neodtrhne, není ale dúvod rozšiřovat JZĎácký praktiky mezi veřejnost a ještě to tady obhajovat jako správnej postup! Je to zásadně špatně! Pro mně za mně, ať si to tam nakidá - moje to neni ale naprosto nesouhlasim s nějakym obhajování tohodle incestu tady! Je to špatný, zvrácený ale pokud to majiteli nevadí OK ale nestavte to tady jako standart a normální - to totiž neni a nikdy nebude!

(reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 12:30 | Nahoru | #48
Jenda_FZR> Jestli při každé demontáži motoru rovnáš hlavu a válce , tak to ti z nich časem nic nezbyde....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 12:41 | Nahoru | #49
Jenda_FZR> ještě jednou se tě zeptám, ty si viděl a měřil můj blok a hlavu, že tak zarputile tvrdíš že je to křivý? :) A ještě jedna poznámka k tomuto tvému výblitku. Tmel není korektní a absolutně správná možnost, je to pouze možnost, která není ideální ale v momentálních podmínkách byla jediná. A co se týče tvých ušetřených 700 korun, tak dle tvého standartního postupu by to bylo jen za šrouby,podložky a těsnění 5116 korun českých + pošta. Takže milý vzdělaný, někdy se prostě použije varianta, která není striktně předpisová, ale měla by fungovat. Ale celkem obdivuju tvoji houževnatost tady tak zběsile a agresivně prosazovat standartní postup, i když všichni vědí jaký je Já se tu ptal na možnosti, ne na postup který mám v manuálu.

Nejdou dva válce

10.7.2013 v 12:47 | Nahoru | #50
Ano při každé demontáži, což je v mém případě za 10x delší dobu než u tebe, jelikož moje práce vydrží. Tvuj silikon...

Ale přemýšlel jsem o tom a asi to v servisu začneme dělat, dneska tu o tom vedeme debatu už od rána, přestaneme rovnat, přestaneme vyměňovat těsnění...budeme jen cpát silikon, to vyjde levněji. Budeme mít ty nejlevnější těsnění pod hlavu v celý Praze, ušetří se i na dalších věcech. Jen teda nevim, co se bude dít až se pod tu hlavu někdo podívá - třeba někdo jako vy pánové! To by bylo povyku! To by bylo řevu! co že tam dělá ten silikon!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 12:51 | Nahoru | #51

Miky1300 píše: Jenda_FZR> ještě jednou se tě zeptám, ty si viděl a měřil můj blok a hlavu, že tak zarputile tvrdíš že je to křivý? :) A ještě jedna poznámka k tomuto tvému výblitku. Tmel není korektní a absolutně správná možnost, je to pouze možnost, která není ideální ale v momentálních podmínkách byla jediná. A co se týče tvých ušetřených 700 korun, tak dle tvého standartního postupu by to bylo jen za šrouby,podložky a těsnění 5116 korun českých + pošta. Takže milý vzdělaný, někdy se prostě použije varianta, která není striktně předpisová, ale měla by fungovat. Ale celkem obdivuju tvoji houževnatost tady tak zběsile a agresivně prosazovat standartní postup, i když všichni vědí jaký je Já se tu ptal na možnosti, ne na postup který mám v manuálu.



Od kdy se měřej hlinikový hlavy? Ježiši kriste... rovná nebude hned potom, jakmile ji nasadíš utáhneš na moment a najedeš prvních 1000km a případně budeš nucen ji sundat.

Vlastně tvuj příspěvek "motorek se silikonem pod hlavou jsem viděl spoustu a šlapou jak hodinky" mluví za vše! Jak je možný vidět silikon pod halvou, když motorka šlape jak hodinky a neni nutný se v ní vrtat. Určitě si mužeš protiřečit ještě víc...napiš něco dalšího.

Neřikám, že to neni možnost...ale utahovat šroub kombinačkama, byť to je možnost, nebudu!

Naposledy editováno 10.07.2013 12:52:33

(reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 12:59 | Nahoru | #52
Jenda_FZR> Jeee ty si z Prahy:) Tak to už chápu tvé výrazivo:) a propo, silikon je většinou vidět částečně i z venku. No,řekl bych že ses už dostatečně slovně ukojil, takže bych tě poprosil o to aby si tu dál nezasíral zbytečně vlákno, standartní postup už všichni perfektně znají.

3 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

10.7.2013 v 13:05 | Nahoru | #53
Já bych tě poprosil aby si přestal zbytečně zasírat forum... kdyby tvoje řešení bylo správný, dělá se to všude a vždycky, jenže nedělá. Ser si silikon kam chceš ale nepiš tady o tom že se to tak dělat má.

A NEBYLO BY TU SKRYTO TOLIK PŘÍSPĚVKÚ

(reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 13:19 | Nahoru | #54
Jenda_FZR> Nikdy sem neřekl že se to tak dělat má už si trochu směšnej

(reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 13:20 | Nahoru | #55
Jenda_FZR> a další tvoje reakce mažu,protože už mě to vážně nebaví.Stačilo to napsat jednou a normálně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 20:42 | Nahoru | #56
Jenda_FZR> Ty možná používáš naprosto korektní postup,ale věř nebo ne,někdy stačí i méně korektní postup Jardy z JZD

Nejdou dva válce

10.7.2013 v 21:42 | Nahoru | #57
aji ta motorka ví kolik je správné počet

Nejdou dva válce

10.7.2013 v 21:47 | Nahoru | #58
srovnavat hlavu a blok pokazdy je asi vazne zbytecny, staci polozit na sklo a je je jasno pokud se to vyslovene neuvarilo tak proc by se to kroutilo? tesneni pod hlavu vzdycky novy tohle neni pincek ale motor skoro z auta! silikon na vanu dobry silikon na kryty motoru dobry silikon pod palici? to je nekdo napalici vymacknutej silikon je pekny svinstvo a to co orezavas venku tak si predstav ze to samy mas v motoru. no vsak az sundas saci kos tak se zasmejes

jak tu nekdo psal o novych sroubech. to beru ale u sroubu ktery se nedotahujou na moment ale na uhel! ty se vytahnou a je potreba menit, alespon u me netreba - jen vycistit, zkontrolovat a pred dotazenim jemne naolejovat.

vazne je ten motor z busy tak blbuvzdornej ze nejde dat valec misto do horni uvrati (1V vetsinou) do jiny pozice aby to bylo dole na rysce? to by se ale asi potkalo. kolecka na vackach by snad nemeli jit prohodit ani pootocit, toho bych se nebal.

ze je to takovej milej motorkar tak si projdu navod, vytvorim soupisku otazek a uvidime dneska uz sem grogy tak zitra

Naposledy editováno 10.07.2013 21:50:08

(reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 21:52 | Nahoru | #59
Anti> pro nekoho mozna jo, ja bych se nechtel bat kazdou vyjizdku ze uslysim hlasitej zvuk a motorka dojede . mozna tak nouzovka na dojeti ale na normalni jezdeni a nedej boze toceni do omezovace...

1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

10.7.2013 v 22:13 | Nahoru | #60
no vetsinou srouby na hlave se utahuji na moment plus treba 2x uhel.
KAzdopadne vymenit by se mely kdyz uz sou vytahle a mimo toleranci co udava vyrobce.
Nekdo je az takovej puntickar ,ze srouby meni vzdy a obhajuje to tim ,ze pouzite a jiz lehce vytahle srouby nemuzou pracovat tak jako zcela nove. No ,ale to uz se zas dostavam krapet jinam.
Proc nepouzit silikon na palici? Protoze to muze zalepit vodni nebo olejovej kanalek no a pak se motor pridre a je to krasnejch usetrenejch 1200kc za novy tesneni.
Srovnani hlavy se dela , ale jak uz bylo napsane.... na sklo by to mohlo stacit. Ono pokud se nesrovna aji blok tak rovnat jen hlavu nema moc vyznam.

spis se zeptam jeste kousek dal.
Miky1300 uz si zkusil co se ti tu radilo? to prohozeni svicek ,kablu ,civek a kontroly elektroinstalace (zkratka ukony kde neni potreba rozborka motoru)? S jakym vysledkem? At se da zamejslet dal... tlachani dokolecka jestli silikon nebo tesneni a nebo hovno z nutrie je ted uz jedno kdyz to vis a stejne ho tam mas, tak by to chtelo se nekam pohnout.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist