globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín v oleji
Ahojda mám problém s ER pětkou už dvakrát mi natekl benzín do převodovky kohout na benzín nejde zavřít co s tím? Máte s tím někdo zkušenosti?Díky za radu

2 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji

30.6.2013 v 21:09 | Nahoru | #1
On ten palivový kohout na ER5 je slabost a opravdu občas netěsní. pokud funguje, tak i na PRI musí být zavřený. Problém je ale v tom, že ti netěsní jehlový ventil minimálně v jednom karburátoru. Taky se mi to stalo. Buď je tam bordel nebo je ventil opotřebený. Karburátory jsou venku na totata, tak s chutí do toho. Taky se mi to stalo potom, co jsem měl motorku na přetryskování v servisu. Hold vyměnili hlavní trysky, ale špatně vyčistili plovákovou komoru jednoho karburátoru. Z karburátoru ti potom nateče benzín nad píst a přes kroužky potom steče do olejový náplně. Někdy ti může taky zůstat na pístem a při startu se ti motor neotočí, tak pozor na to.

Naposledy editováno 30.06.2013 21:10:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji

30.6.2013 v 21:22 | Nahoru | #2

Janek píše: On ten palivový kohout na ER5 je slabost a opravdu občas netěsní. pokud funguje, tak i na PRI musí být zavřený.


To by ale trošku popíralo účel polohy PRI na kohoutu. PRI je poloha pro zaplavení karburátoru po dlouhé odstávce nebo rozborce motorky tzn. ve chvíly kdy kvůli prázdným karburátorům normálně nenastartuje a nevytvoří podtlak pro otevření ventilu...

(reakce na) Benzín v oleji

21.12.2014 v 16:19 | Nahoru | #3
Janek> Ahoj všem. Jen bych vám a hlavně budoucím motorkářům chtěl zdělit jak dopadla i proběhla oprava. Tak v prvé řadě děkuji Vám za rady,Jankovi specielně,že mi dodal kuráž rozebrat karburátory a mnoho užitečných rad k tomu.
Tak tedy,protekl mi benzín do oleje,přez zanesený kohout,který netěsnil a nezavíral ani levý jehlový ventil v karburátoru v plovákové komoře. membrána v kohoutu byla přilepena,tím,že motorka delší dobu stála. kohout jsem opatrně rozebral abych neprotrhl membránu,která byla potřeba uvolnit od stěn. sundal nádrž,kterou několikrát vypláchl.vymontoval airbox,vyndal a vyčistil karburátory.Vyšrouboval svíčky a odstranil benzín z válce.. v levém karbeci byli šlupky barvy z nádrže,které zapříčinili to protečení benzínu přez jehlový ventil do válců i vzduch.filtr.. karburátory namontoval zpět ,na vypouštěcí odtok z karburátoru nasadil hadičky,povilil imbusové šroubky abych zkontroloval hladinu benzínu v plov.komoře.. nic nepropouštělo. tak jsem zpět nasadil airbox.mezi nádrž a kohout dal 2 filtříky na benzín, a mezi karburátor a origo kohout,dal ještě jeden(on-off)kohout,který protečení při delší odstávce motorky určitě pojistí. jak se řiká "jistota je kulomet!" Motorka dostala nový motorový olej,filtr a i vzduchový filtr,který se mohl tím průsakem benzínu z části zalepit. Motoru se nestalo nic. Minulou neděli po smontování jsem to projel(asi 30km) a jela jak vítr! po týdnu nikde kapka benzínu-a hlavně olej nezvedl hladinu.. tak se mějte ,hezké svátky,zbytek ať nám uteče a můžeme brzy vyjet.. Přiložim fotky kohoutu a filtříků.








Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist