1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji
Janek píše: On ten palivový kohout na ER5 je slabost a opravdu občas netěsní. pokud funguje, tak i na PRI musí být zavřený.
To by ale trošku popíralo účel polohy PRI na kohoutu. PRI je poloha pro zaplavení karburátoru po dlouhé odstávce nebo rozborce motorky tzn. ve chvíly kdy kvůli prázdným karburátorům normálně nenastartuje a nevytvoří podtlak pro otevření ventilu...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |