Téma: guferá ventilov + zdvihátka
26.6.2013 v 21:03
Zdar, mám otázočku. Máte niekto skúsenosti s výmenou gufer a zdvihátok na 955ičkových motoroch? Prípadne kde sa dajú zohnať za najrozumnejšiu cenu + tesnenie pod hlavu? .. Môj SprintST 955i 2001 začal papať trošku viac oleja ako je zdravé (3dl/1000km), tlaky sú skoro 12atm tak to tipujem na guferá na ventiloch, keďže ešte okrem iného dve zdvihátka trošku jemne klepkajú, majiteľ predomnou frčal na podradných sračkaolejoch....

1 reakcí na tento příspěvek guferá ventilov + zdvihátka

28.6.2013 v 02:09 | Nahoru | #1
gufero cca 200/ks a těsnění cca 1300 kč, (original triumph)
a ještě do toho započítej srovnání hlavy, a zabroušení ventilů/sedel
o zdvihátkách nevím nic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guferá ventilov + zdvihátka

28.7.2013 v 16:32 | Nahoru | #2

tomasNJ píše: gufero cca 200/ks a těsnění cca 1300 kč, (original triumph)
a ještě do toho započítej srovnání hlavy, a zabroušení ventilů/sedel
o zdvihátkách nevím nic...



... ceny sú polovičné keď už, ale netreba ich meniť, zrada bola inde :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guferá ventilov + zdvihátka

6.8.2013 v 00:50 | Nahoru | #3

00gargamel píše: ... ceny sú polovičné keď už, ale netreba ich meniť, zrada bola inde :)



ceny sou z triumphu od dealera... druhovýroba může být levnější...

a řekneš nám teda kde byl ten zakopaný pes?

(reakce na) guferá ventilov + zdvihátka

6.8.2013 v 12:12 | Nahoru | #4
tomasNJ> Čierny dym z výfuku nebol olejový, ale zle spalovalo benzín. Nejaký "odborník" sa hral so vzduchovými klapkami. Tie keď som nastavil tak dymiť prestala a aj otáčky prestali kolísať, ale stále sa mi niekde tratil olej, 1000km/3dl. Po dlhom pátraní som musel pretesniť olejovú vaňu okolo olejového filtra (tri skrutky M5), tadiaľ sa mi pri viac ako 5.000 otáčkach pretláčal olej von z vane. Po pretesnení som nabehal na mašine cca 1500km a bez úbitku :) ...

1 reakcí na tento příspěvek guferá ventilov + zdvihátka

6.8.2013 v 23:23 | Nahoru | #5
ale tož to si musel mít vanu zlitou olejem ne? to bys musel přece odhalit při prvním stání na cígu...:)

ale tak dobře, že se ti to povedlo odstranit

Naposledy editováno 06.08.2013 23:24:14

(reakce na) guferá ventilov + zdvihátka

6.8.2013 v 23:27 | Nahoru | #6
tomasNJ> Práveže ani nie... Keď moto išla na volnobehu tak sa olej netratil... až pri vyššom tlaku (vyšších otáčkach)... a moc tam zospodu toho vidno neni, keďže je to skoro komplet pod kapotami... ale problém je vyriešený, to je podstatné
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Repase motoru Triumph Triumph Sprint 955i ST Arhold 3 10.10.2016 v 10:41 Perkelnik
Kam na seřízení ? Triumph Sprint 955i ST Arhold 1 13.9.2015 v 18:00 mariano
Kam na ventily ? Triumph Sprint 955i ST Arhold 0 13.9.2015 v 13:49 Arhold
Triumph Sprint 955i jaky olej? Triumph Sprint 955i ST shrek86 5 11.1.2015 v 15:15 Gahan37
tlumice Triumph Sprint 955i ST glad 2 19.2.2014 v 20:36 p.a.t.r.i.k.7

TOPlist