3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Sefo píše: SVSkritek> Ty jo to mi přijde že se pozice mění 2x, jednou při nájezdu a pak při výjezdu
ano, jezdci tridy mcr/alpe adrii apod., jsou na brzdach vice v predu, az pri nakopnuti motorky plynem, presunuji pozici dozadu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
SLEEPER píše: ano, jezdci tridy mcr/alpe adrii apod., jsou na brzdach vice v predu, az pri nakopnuti motorky plynem, presunuji pozici dozadu...
Aha, no tak je to mozne ze zavodnici to tak delaji. Ale je to divne, kdyz brzdi, tak taky potrebuji nejakou vahu na zadek...
Stev> pokud je clovek vysedlej a nedosahne vystrcenym kolenem na zem, je to pro nej signal, ze muze poradne gasovat.
A nebo je to signal, že máš krátké nohy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
SLEEPER píše: ano, jezdci tridy mcr/alpe adrii apod., jsou na brzdach vice v predu, az pri nakopnuti motorky plynem, presunuji pozici dozadu...
Ano, tak je to spravne. Ja naopak delam chybu, ze zustavam sedet uplne vzadu porad. Na brzdach dobry, na vyjezdu skvely (zatizeny zadni kolo) ale v apexu spatne, vaha tela neni v tezisti, a clovek ma moc natazeny ruce a spatne citi rizeni.
Dost tezce se TO ted preucuju.
Doporucuju hned na zacatku vyzpovidat nejakyho Filu nebo Miksaka nebo nekoho kdo to umi, a vyvarovat se pak preucovani blbejch navyku, spatne se toho zbavuje.