paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Spotreba oleje?
Ahoj,

motorka je r.v. 2010, letos pri koupi mela najeto 8.5tis, ted mam 11tis.

Jezdim mozna svizne (5-7tis), ale zere mi to 0.5l oleje 10W50 na 1000km...

Moc se mi to nezda, nez budu volat do servisu, rad bych znal vase zkusenosti.

Diky za komentare!

1 reakcí na tento příspěvek Spotreba oleje?

18.6.2013 v 22:14 | Nahoru | #1
Kdo píše, že nežere, tak buď kecá nebo tankuje špatný benzín. Logicky při 0 spotřebě oleje setře stírací kroužek vše z válce, takže nejsou mazané těsnící kroužky/kroužek nad ním a chodil/y by nasucho. Asi je jasné, co to znamená... Když olej neubývá, dokonce přibývá obsahuje benzín např. LTO, který neshoří, zůstane na stěně válce a stírací kroužek to setře do olejové náplně. Takže logicky každý motor spaluje olej. Některé automobilky už počítají se spotřebou oleje a tím dolívaným čersvým olejem prodlužují interval výměny oleje. Týká se to hlavně benzínových, které mají vyšší otáčky. Žrout od výroby, který je hlídaný, tak dýl vydrží a snese vyšší otáčky. Teda podle mě..

(reakce na) Spotreba oleje?

20.6.2013 v 12:55 | Nahoru | #2

TDM851 píše: Kdo píše, že nežere, tak buď kecá nebo tankuje špatný benzín. Logicky při 0 spotřebě oleje setře stírací kroužek vše z válce, takže nejsou mazané těsnící kroužky/kroužek nad ním a chodil/y by nasucho. Asi je jasné, co to znamená... Když olej neubývá, dokonce přibývá obsahuje benzín např. LTO, který neshoří, zůstane na stěně válce a stírací kroužek to setře do olejové náplně. Takže logicky každý motor spaluje olej. Některé automobilky už počítají se spotřebou oleje a tím dolívaným čersvým olejem prodlužují interval výměny oleje. Týká se to hlavně benzínových, které mají vyšší otáčky. Žrout od výroby, který je hlídaný, tak dýl vydrží a snese vyšší otáčky. Teda podle mě..


Nesouhlas...nikdo tomu moc nechce věřit, ale moje S4RSko ač italská mrdka fakt nežere olej. Mám 3.výměnu za sebou a nikdy v životě jsem nedolil ani kapku. Byl jsem u dvou výměn a olej není ani vodní ani benzínová emulze. Podle mě prostě jde o kontrukci motoru, toleranci dílů klikového mechanismu píst/kroužky/válec...ale taky o vodítka ventilů atd. I o materiály a jejich kvalitu, dilataci. O tolerance do jakých se konstruktér může pustit vodní/vzduchové chlazení
Srovnání s kamiónem je zcela mimo mísu, protože tam hraje dost velkou roli turbo a tlak na něm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T pavoukczech 22 25.8.2023 v 11:32 jara.
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM KubaLC8 31 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Kamosmartin 9 24.5.2022 v 21:43 Julip2


TOPlist