paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Od půl plynu nejde do otáček
17.6.2013 v 00:16
Zdravím.
Mám takový problém, při přidání na více jak půl plynu nejde Savage do otáček. Chová se úplně stejně jak při ucpané trysce, škube, občas má snahu se rozjet, občas zas jak když ji někdo drží za zadek Už jsem v koncích, karburátor jsem čistil 3x, palivový kohout také, ozvdušnění nádrže OK, Výfuk je original ale předešlý majitel odstranil zadní příčku takže výfuk otevřel, vyrobil jsem novou ale nevím přesný průměr koncové trubky takže jsem volil raději vetší a ani nevím jestli to má na akceleraci nějaký podstatný vliv.
Poradí někdo?

1 reakcí na tento příspěvek Od půl plynu nejde do otáček

22.6.2013 v 20:57 | Nahoru | #1
Tak jsem strávil odpoledne v garáži a výsledek nic moc. Na pozici jehly motor téměř nereaguje
jehlový ventile je čistý a těsní. Zavada porad přetrvává, zváště při prudším přidání plyny motor začne prskat Zajímavý poznatek je ten že když za jízdy vytánu sytič naplno závada mizí a motorka jde poslušně do otáček, nelogické zvlaštní ale je to tak. Vypadá to že problém je spíš někde v oblasti sitiče, jenže si nedovedu představit jaký

(reakce na) Od půl plynu nejde do otáček

23.6.2013 v 20:32 | Nahoru | #2
to-ny> Tak jestli motor při prudkém přidání plynu začne prskat, jakože střílet do výfuku, tak potom je směs naopak chudá a závada bude v přicpané trysce, nízké hladině v karbci, nebo může motor táhnout falešný vzduch (to se projeví i pomalým padáním otáček na volnoběh, nebo i jejich samovolným zvyšováním - i když to udělá spíš dvoutakt).

Na chudou směs ukazuje právě to, že se zapnutým sytičem jede motor dobře. Jenže to zase nesedí k černé svíčce. I když také pozor na to, jestli je svíčka opravdu černá od sazí v důsledku bohaté směsi, nebo je zakarbonovaná od spalování oleje.
Nevím, jak přesně je sytič u Savážky řešen, ale u některých řešení může někdy dojít k tomu,že když se v něm něco pohne, začne fungovat "obráceně". Hlavně, je-li v karbci místo skutečného sytiče jen vzduchová přívěra. Nicméně to by se logicky mělo projevit i tak, že studený motor se zapnutým sytičem nebude chtít chytnout, zatímco s vypnutím čapne hned.
Střílení do výfuku ukazuje na chudou směs, naopak při hlcení se bohatou směsí se motor začne "dusit" za bublavého zvuku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage Zvukostroj 6 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage Pegas21 3 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM
Laďáček Suzuki LS 650 Savage Bupo 2 21.11.2022 v 10:30 ldoktor
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage Majsik 1 29.7.2021 v 10:04 grooll
předělat z karburátoru na stříkačku... [1, 2, 3, 4] Suzuki LS 650 Savage Štemb 114 22.12.2020 v 18:17 assassin


TOPlist