Téma: Jakou vybrat "exotiku"?
16.6.2013 v 19:20
Nějak jsme si po letech uvědomil něco, co jsem si dřív naprosto nedokázal představit. Za 1) mám občas pocit, že mojí "šestce" (CBR600RR ´07) chybí trochu výkon (přijde mi divné psát to u něčeho pořád tak absurdně rychlého...) a za 2) mám někdy pocit, že by to chtělo něco zajímavějšího. Nechci psát, že motorka nemá charakter, i když by to třeba řada lidí tak řekla. Pocit s dobře projeté zatáčky je pořád úžasný a cesty do práce jsou taky v pohodě... Ale zkrátka jsem opět začal slintat nad vysněnou RSV1000 Factory (poslední verze) a mnohých dalších. Chtěl bych se proto zeptat zkušenějších jezdců, kterou z následujících motorek by vybrali, a případně proč. Nemusí to být vyloženě přímí konkurenti, nicméně nejvíc mě lákají:

Ducati 999
Ducati 848
Ducati 1098 (mimo rozpočet)
Aprilia RSV1000 Factory
MV Agusta F4 750/1000
Benelli Tornado 900
Honda VTR SP1/2 (design mi moc nevodní a drží si cenu)

I když to na první pohled tak nemusí vypadat, motorku nechci na parkování u kavárny, ale na ježdění. Nejde mi ani o časy na kolo (určitě nejsem schopný ani využít potenciál CBR...), jako o pocit z jízdy. Plusem jsou i věci, jako pohodlí, spolehlivost, spotřeba... Ale rozhodně to nejsou nejdůležitější faktory. Všem děkuji za názory!

1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat "exotiku"?

30.6.2013 v 20:45 | Nahoru | #1
Tak po dnešním svezení s RSV Factory jsem celkem zklamaný. Pohodlí pro mě perfektní, lepší než na Hondě (to jsem naprosto nečekal), ale tam to asi končí. Musím říct, že to byl zanedbanější kousek, nicméně zase tomu odpovídá cena... Každopádně až na zvuk mě motor moc nenadchnul, co se projevu a průběhu týče, ale možná to bylo nedůvěrou k motorce jako celku. Zadní brzda nefungovala (to jsem čekal a je to detail), přední rozhodně ani zdaleka nedosahovala na CBR, ale největší tragédie byla převodovka. Celkově nepřesná, neutrál nešel s nastartovaným motorem vůbec najít, jednou při podřazení nedoklapla rychlost... Celkový dojem z motorky byl asi takový, jako by měla tak 3-5x větší nájezd než (oficiálně) měla a myslím, že bych sám sobě na CBR napráskal rozdílem kategorie... Facku bych dal italům za přepínač blinkrů, který se ovládá naprosto křečovitě. Naopak překvapil podvozek, který i přes horší stav naprosto v klidu pobíral průměrnou českou silnici a vůbec bych s ním neměl problém, naopak!

Je problém ve mě, že jsem rozmazlený nemehlo? Byl to prostě jenom blbej kus a mám spíš hledat dál?

(reakce na) Jakou vybrat "exotiku"?

30.6.2013 v 21:09 | Nahoru | #2
riderhenry> ..to co popisuješ je normální a běžné..mě to samé dělalo i u KTM..a to byla nová a servisovaná..jen s rozdílem, že brzdy špička,což je divné, že ta Aprilka nebrzdila a podvozek mají obě ty motorky skvělý..ale motor svojí charakteristikou,prostě na běžné ježdění není..proto se ti zdálo,že to nejede..ono to jede,ale musíš změnit "styl" !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist