globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kontrolka F1
16.6.2013 v 08:54
Ahoj všem,
za posldních 5 dní se mi dvakrát stalo že při startování mi začla problikávat kontrolka F1
a nenastartoval jsem.
Po vypnutí a zapnutí klíčku pak vše uplne vpořádku.
Nemá s tímto někdo zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek kontrolka F1

16.6.2013 v 08:55 | Nahoru | #1
Neni to F1 ale FI, Fuel injection. Problem se vstrikovanim, ale jaky to netusim

kontrolka F1

16.6.2013 v 09:01 | Nahoru | #2
nemáš tam imobilizér ? že by to třeba mělo slabej signál ?

kontrolka F1

16.6.2013 v 09:03 | Nahoru | #3
Je tam servisni konektor, propoji se dva piny a na displayi to ukaze kod chyby, ty jsou pak vysvetleny v servisnim manualu. Obrazky sem nedam, sem tu z mobilu...hledej, je to u vsech suzuki stejny...

kontrolka F1

16.6.2013 v 10:50 | Nahoru | #4
moc dekuji,
ještě teda kouknu na ty ostatní suzuki kde jsou obrázky.
Chci jet za 14dní na dovču a trošku mě to vystrašilo

(reakce na) kontrolka F1

16.6.2013 v 12:13 | Nahoru | #5
Everts72> Omyl, neznamená to "fuel injection", ale "Failure Indicator".

Jinak platí, co napsal assassin - zapnout samodiagnostiku a hned se bude čeho chytit.

1 reakcí na tento příspěvek kontrolka F1

16.6.2013 v 13:17 | Nahoru | #6
jo jen musím najít ten konektor.
nevim kde přesně je a jak vypadá

(reakce na) kontrolka F1

16.6.2013 v 13:24 | Nahoru | #7
Petr218> Je pod sedadlem, ktere propojit poznas lehce vetsinou jsou v konektoru zapojene jen dva draty. Je na nem vetsinou i takova gumova krytka.
Propojis a zapnes klic, na displeji se ti ukaze napr. C-11 tady je to hezky popsane www.gsxr.wz.cz/fault.htm
[img]

Naposledy editováno 16.06.2013 13:27:46

1 reakcí na tento příspěvek kontrolka F1

16.6.2013 v 14:25 | Nahoru | #8
super,tak už jsem to našel a vyzkoušel.
Objevilo se COO takže dobré.
jen má bejt před tím čarka uprostřed a já ji mám nahoře a nevím kde je to čidlo nebo spiš si nejsem jistý.

(reakce na) kontrolka F1

16.6.2013 v 15:01 | Nahoru | #9
Petr218> TPS (snímač polohy klapek) hledej na tělese škrticích klapek. Je to jen pouzdro s potenciometrem. Pokud i při opatrném pootáčení snímačem ryska před "C00" v některých pozicích snímače "poskakuje", pak potenciometr "chrastí" a je třeba jej sundat, rozebrat, opatrně vyčistit (otřít odporovou dráhu klůcken na špejli, namočeným v lihu) opatrně máznout kontaktolem nebo olejem na šicí stroje a pokud odporová dráha není úplně vydřena, dá se tímto způsobem snímač "zachránit". Pokud tato oprava nepomůže, je třeba sehnat potenciometr jiný.
Závada ale pochopitelně může být i v konaktech kabeláže - projdi všechny dráty a spoje mezi TPS a ECU (řídící jednotkou).

kontrolka F1

17.6.2013 v 07:26 | Nahoru | #10
Ta diagnostika občas nechodí úplne precizně, tzn nahlásí stav bez chyby i kdyz tam chyba je po nastartování - potom je potreba dostat motorku do stavu kdy hlásí FI a propojit konektor, klidne při běžícím motoru, pak uz by to mělo ukázat chybu správně.

Nastavení TPS se děla při běžícím motoru a při volnobehu nastaveném na určitou hodnotu, v tu chvíli ma byt ryska uprostred, jinak se samo pohybuje, tzn kdyz si trochu zvysis volnobeh vyskočí o stupínek vejs.
Ten potak podle me rozebrat nejde a nedoporucuju ho vyndavat někomu kdo nevi co děla.

kontrolka F1

17.6.2013 v 08:47 | Nahoru | #11
Tak sem na to koukal do manualu a ty snímače jsou tam dva u sebe.
Ten který musím seřídit je TPS teda ten spodní?
Pro kontrolu.Postup:Označím polohu a vyzkouším pootočit
aby se pomlčka zobrazila uprostřet a dotáhnu.Vše při běžícím motoru.
Raději se dvakrát zeptám než abych si něco vyčítal.

kontrolka F1

17.6.2013 v 16:57 | Nahoru | #12
Ten snímač co je na klapkach kterýma tocis plynem.nastavit volnobezny otacky jak maj bejt podle manuálu.
Ta chyba fi tím ale na 99procent neni...

kontrolka F1

18.6.2013 v 07:12 | Nahoru | #13
Včera jsem to šel udělat a při nastartovaném motoru vše jak má bejt.
Tak budu čekat až to vyhodí chybu abych se mohl podívat na kod chyby jak si psal.
Zatím moc děkuji za rady.

kontrolka F1

27.12.2013 v 19:01 | Nahoru | #14
Já se ještě musím vrátit k podobnému tématu. Mám poruchu, na Suzuki ,která se projeví jen pokud je motor zahřáty. ,,F,, nic nehlásí, motor nejde nastartovat. Starter s motorem při pokusu vždy jen trochu pootočí. Jen jak motor schládne, tak to startuje dobře. Setkal se už s tímto někdo ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist