globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záhada
29.5.2013 v 00:27
Zdravím, mám ač dementní otázku, tak už to prostě nejde vydržet. S mojí šunkou mám nalítáno dohromady 33 tisíc (jak tu všichni na ty číňany nadávají a furt to jezdí jak za mlada:D) koupeno to bylo ve stavu 22 tisíc plus nějaké drobné.. Tak že pojem "vyběhaný motor" je irelevantní.. ale každopádně k dotazu. Řeším to už od tý doby co jsem jí koupil doteď a furt jsem to nevyřešil.. Prostě to nechce jet víc jak 83+- km/h, měřeno na radaru, těch 83 sem tam měl skoro u omezovaču a skoro v červených.. Podotýkám, že motorka jde do otáček uplně normálně, 1-5 a pětku vytočím i do omezovače, ten motor má síly habaděj naskládaný to tam mám hned. Ale prostě s cestovní rychlostí 70 km/h se moc nedá prostě jezdit nedá mimo město.. Pro dementy "je to čína, je to 125tka.." to je sice hezký, ale tohle udělá i polazený simson a větší rychlost je i v TP myslím.. Prostě lidi s tím lítaj kolem tý stovky a netáhaj to do červených.. což je u 125 4t normální. Tak že to vezmem po pořadě. Řetězová sada D.I.D, stará jednu sezónu, řetěz v pořádku, kolečko i rozeta není ohlodaný, v pořádku (ve předu 16z (původní 15) ), v zadu rozeta 51z originální). Karburátor seštelovaný, směs seštělovaná (cihlová barva svíčky), jehla na prostředním zářezu, benzín jde v pořádku do karburátoru, nikde nic neteče, plovák by měl být v pořádku. Všude nové těsnění, na levém víku u magneta a na pravém na spojce k tomu i těsnící tmel na motory, na karburátoru u příruby na karburátor i u příruby na hlavu. Jediný co mě napadá je, že příruba má na povrchu maličké praskliny, nedávno tu bylo téma jak to měl kluk u aprilky RSa trošku popraskané, ale je to jen na povrchu, uvnitř příruby žádné díry nejsou tak že je vyloučené že by to někde sálo falešnej vzduch. Molitan v airboxu je napuštěn olejem na filtry. 600 km zpátky byla dělaná generálka vršku (výbrus, pístní sada na 2 výbrus, zabroušené ventily, gufera..) podotýkám že vačka, vahadla jsou v pořádku, ventily seřízené, hlava zkontrolovaná a vyčištěná od karbonu v servisu. Asi 400 KM po zajíždění byl půlen motor u odborníka kvůli převodovce, při tom se všechno zkontrolovalo a všechno je v pořádku. Složeno a do dneška dalších 200 km. Ano jsem si vědom toho že zajíždím, ale už tomu trochu nakládám a furt se prostě přes těch 85 nevyšplhám a před výbrusem sem to vytáhnul do omezovače skoro sotva na 80!! a to to tahám už v omezovači skoro a v červených otáčkách! Podotýkám ještě, že motorka má "podomácku" dělanej Laďák, ale to by tomu nijak vadit nemělo, ještě jsem zjistil, že mezi motorem a svodem od koncovky výfuku není měděný těsnění (takový to kolečko) to už jsem samozřejmě objednal. Tak že, vyběhaný motor? i ty maličké praskliny na přírubě které by neměli sát falešnej vzduch? Ještě připomínám, že motorka drží otáčky na volnoběh. Těsnění mezi svodem a motorem? Zaráží mě, že motorku vytočím na 5 do omezovače a vytáhnu z toho sotva 85 km/h!! Omlouvám se za sloh, ale musel sem tu vše vypsat.. Tak a teď, babo raď. Kdo přijde na příčinu, má u mě basu piv.
EDIT: Ještě jsem si vzpoměl.. tachometr mě ukazuje na 5tce skoro tak v 9 tis přes 100km/h, avšak motorka prostě jede cca těch 83 km/h, měřeno na tom radaru.. vím, že každé tacho přeměřuje, ale tolik? Já jen, jestli to s tím nemá něco společného..

Naposledy editováno 29.05.2013 01:04:31

1 reakcí na tento příspěvek Záhada

30.5.2013 v 20:21 | Nahoru | #1
Jak říká JEZDEC, Yuki Cross má jinej motor než SM/TR z fabriky QuinQi (kopie suzuki dr), ta cross má myslím podobnej od pitů.. Jinak kluci moc děkuju za poznatky, dnes sem tam byl dávat nový těsnění mezi kolenem a hlavou a zkoušel sem to zrovna projet. Vaše teorie se potvrdila, zkoušel jsem to na všechny kvalty a hlavně na tu jedničku a dvojku to jde poznat, tak že to bude snad ta spojka! Basu piv si v zasloužíte všichni, protože jste mi tu ochotně poradili a i dobře, tohle by mě nenapadlo a moc vám děkuji ! (jinak vyhrál červík, kam to mám poslat PPLkem? ) Jinak se chci ještě zeptat, ¨za komplet spojku bych dal přes 2 tisíce, za lamely jen litr.. jaký je váš názor? Koupit jen lamely? Jak poznám že je koš v prd. nebo ta pružina? Na koši nesmí být žádné rýhy, nebo jak?

(reakce na) Záhada

1.6.2013 v 09:44 | Nahoru | #2
Mts> rozeber to a uvidíš jak vypadá koš, lamely a pružiny bych vzal každopádně nakonec třeba zjistíš že jsou jenom unavený pružiny a spojka nemá přítlak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji radu s převodovkou Yuki SM 125 Dejvess 10 17.5.2024 v 14:02 Robinsson
Yuki 125 sm Yuki SM 125 Myr9n 2 21.4.2024 v 08:25 Radek2107
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... slunce526 0 6.4.2023 v 21:09 slunce526
Yuki sm 125 problém zo štartérom Yuki SM 125 Ertekiller 1 25.7.2022 v 20:45 karavanista
Otáčkoměr yuki 125 sm 2009 Yuki SM 125 gryca 1 12.2.2022 v 09:40 combust


TOPlist