globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záhada
29.5.2013 v 00:27
Zdravím, mám ač dementní otázku, tak už to prostě nejde vydržet. S mojí šunkou mám nalítáno dohromady 33 tisíc (jak tu všichni na ty číňany nadávají a furt to jezdí jak za mlada:D) koupeno to bylo ve stavu 22 tisíc plus nějaké drobné.. Tak že pojem "vyběhaný motor" je irelevantní.. ale každopádně k dotazu. Řeším to už od tý doby co jsem jí koupil doteď a furt jsem to nevyřešil.. Prostě to nechce jet víc jak 83+- km/h, měřeno na radaru, těch 83 sem tam měl skoro u omezovaču a skoro v červených.. Podotýkám, že motorka jde do otáček uplně normálně, 1-5 a pětku vytočím i do omezovače, ten motor má síly habaděj naskládaný to tam mám hned. Ale prostě s cestovní rychlostí 70 km/h se moc nedá prostě jezdit nedá mimo město.. Pro dementy "je to čína, je to 125tka.." to je sice hezký, ale tohle udělá i polazený simson a větší rychlost je i v TP myslím.. Prostě lidi s tím lítaj kolem tý stovky a netáhaj to do červených.. což je u 125 4t normální. Tak že to vezmem po pořadě. Řetězová sada D.I.D, stará jednu sezónu, řetěz v pořádku, kolečko i rozeta není ohlodaný, v pořádku (ve předu 16z (původní 15) ), v zadu rozeta 51z originální). Karburátor seštelovaný, směs seštělovaná (cihlová barva svíčky), jehla na prostředním zářezu, benzín jde v pořádku do karburátoru, nikde nic neteče, plovák by měl být v pořádku. Všude nové těsnění, na levém víku u magneta a na pravém na spojce k tomu i těsnící tmel na motory, na karburátoru u příruby na karburátor i u příruby na hlavu. Jediný co mě napadá je, že příruba má na povrchu maličké praskliny, nedávno tu bylo téma jak to měl kluk u aprilky RSa trošku popraskané, ale je to jen na povrchu, uvnitř příruby žádné díry nejsou tak že je vyloučené že by to někde sálo falešnej vzduch. Molitan v airboxu je napuštěn olejem na filtry. 600 km zpátky byla dělaná generálka vršku (výbrus, pístní sada na 2 výbrus, zabroušené ventily, gufera..) podotýkám že vačka, vahadla jsou v pořádku, ventily seřízené, hlava zkontrolovaná a vyčištěná od karbonu v servisu. Asi 400 KM po zajíždění byl půlen motor u odborníka kvůli převodovce, při tom se všechno zkontrolovalo a všechno je v pořádku. Složeno a do dneška dalších 200 km. Ano jsem si vědom toho že zajíždím, ale už tomu trochu nakládám a furt se prostě přes těch 85 nevyšplhám a před výbrusem sem to vytáhnul do omezovače skoro sotva na 80!! a to to tahám už v omezovači skoro a v červených otáčkách! Podotýkám ještě, že motorka má "podomácku" dělanej Laďák, ale to by tomu nijak vadit nemělo, ještě jsem zjistil, že mezi motorem a svodem od koncovky výfuku není měděný těsnění (takový to kolečko) to už jsem samozřejmě objednal. Tak že, vyběhaný motor? i ty maličké praskliny na přírubě které by neměli sát falešnej vzduch? Ještě připomínám, že motorka drží otáčky na volnoběh. Těsnění mezi svodem a motorem? Zaráží mě, že motorku vytočím na 5 do omezovače a vytáhnu z toho sotva 85 km/h!! Omlouvám se za sloh, ale musel sem tu vše vypsat.. Tak a teď, babo raď. Kdo přijde na příčinu, má u mě basu piv.
EDIT: Ještě jsem si vzpoměl.. tachometr mě ukazuje na 5tce skoro tak v 9 tis přes 100km/h, avšak motorka prostě jede cca těch 83 km/h, měřeno na tom radaru.. vím, že každé tacho přeměřuje, ale tolik? Já jen, jestli to s tím nemá něco společného..

Naposledy editováno 29.05.2013 01:04:31

1 reakcí na tento příspěvek Záhada

30.5.2013 v 18:45 | Nahoru | #1
tak já napíšu svoje poznatky z Yukinou. Měl jsem Yuki CROSS 125 stejnej motor, jak na TR, SM, ale starší. Každopádně co si pamatuji, tak mi to jelo nevytočený v klidu na čtvrt plynu asi 60 km/h Je to dost málo, maximálka nikdy nešla přes 100 km/h Byla někde tuším u 90 - 95 km/h možná ani to ne. Z origo převodu jsem dal větší kolečko přední o dva zuby tuším, ale motorka byla ještě línější a horší. Způsobeno to bylo tím, že převod byl sice dlouhej, ale motor už tohle neutočil!!!! Nevim, jak to napsat, ale prostě motor točil, jak blbý (respektive kolečka v převodovce), ale otáčky byli vlastně nízké díky tomu dlouhému zpřevodování. Jak jsem si to tady přečetl, tak mě tohle napadlo jako první. Mohl jsem motor vyhnat do vysokých otáček, ale rychlost se nezvětšovala, protože to prostě převodovka už nedokázala dále roztočit = moc dlouhý převod. Nemyslim si, že by byl tvůj případ. Zkus tu spojku a potom napiš. Ale je známo u těhle čínských strojů, že jedou hůře, jak japonské stejného typu. Měl jsem tu Yuki a teďka mám XR 125, které s origo převodem má maximálku z kopce na 120 km/h což je neuvěřitelné oproti Yuki, která nejela ani kilo!!!
Jinak když jsem ladim minulý týden fichtla měnil jsem převody, jen přední kolečko 11z., 12z. a 13z. kolečka. A jezdim stím na radar. Paradoxně byl nejkratší převod (11z. kolečko) nejrychlejší!!! Usuzuji, že to bylo způsobeno tím, že se motor vytočil do mrtva a jel prostě max!!! Zacož u delších převodů 12 a 13z. té převodovce už docházel dech a nenechala se dále točit...
Ještě si myslim, že na 5, když jedeš, tak ani nemusíš poznat, že spojka prokluzuje, jestli prokluzuje jen malinko, tak to vté rychlosti ani nepoznáš a může prokluzovat tak, že vlastně bude klouzat pořád malinko, takže ti ani nepřijde, že vlastně klouže.... a teďka ani nevíš, jak to jede bez klouzání spojky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada

30.5.2013 v 20:02 | Nahoru | #2
Sally06> Cross má jinej motor než SM/TR. (a SM/TR má těch kW víc) To s tím japoncem taky není vždycky pravda, ale to už je jiná debata. Sorry, nechal jsem se unést.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji radu s převodovkou Yuki SM 125 Dejvess 10 17.5.2024 v 14:02 Robinsson
Yuki 125 sm Yuki SM 125 Myr9n 2 21.4.2024 v 08:25 Radek2107
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... slunce526 0 6.4.2023 v 21:09 slunce526
Yuki sm 125 problém zo štartérom Yuki SM 125 Ertekiller 1 25.7.2022 v 20:45 karavanista
Otáčkoměr yuki 125 sm 2009 Yuki SM 125 gryca 1 12.2.2022 v 09:40 combust


TOPlist