bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prostě se ji nechce a nejede
Zdravím všechny, mám problém s kawkou.
Jak jsem ji chtěl projet tak prostě jak by do kopce se ji nechtělo na plyn nereagovala ani na jedničku a jen poškubavala a pak prostě chcípla.. Jak jsem ji chtěl nastartovat tak nic... se sytičem taky nic. No jak jsem přidal plyn tak chytla plyn jsem pustil a chcípla, s plným plynem jsem měl maximálně 2000 otáček na plný plyn. Sotva jsem doškytal domu, po pul hodině jsem nastartoval a šla zase do otáček v pohodě a po chvíli to samé. Svíčky nové, karbec jsem čistil nevím čim to nebo co to může být?

Budu rád za každou radu koho něco napadne zatím díky všem co poradí

Prostě se ji nechce a nejede

22.5.2013 v 21:28 | Nahoru | #1
me to delala uvolnena priruba mezi karbecem a sanim
a nebo je mozne ze jdi nejakym uchlastal svicku

Prostě se ji nechce a nejede

22.5.2013 v 21:48 | Nahoru | #2
no příruby jsem právě kontroloval a utahoval, gumy praskle nejsou jsou dobré, nevím pokud neprobijí kable či cívky nebo filtry zkontrolovat, nebo ty svíčky zkusit dat nové, ale když jsme dával teď na jaro nové. No nevím jako by se zahřála a pak prostě nejela, furt tápu co to může být ale sám nevím.

1 reakcí na tento příspěvek Prostě se ji nechce a nejede

22.5.2013 v 21:49 | Nahoru | #3
Ale i tak ti děkuji :)zkontroluji příruby u karbecu ještě raz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prostě se ji nechce a nejede

22.5.2013 v 22:58 | Nahoru | #4
Greue> Nevím co si představit když píšeš že si čistil karburátory? Kolik lidí už mě říkalo že čistili karbce a když mě motorku přivezli, tak vyčistěné jak mají nebyly.
Jinak určitě bych dal nové kábly k fajkám a fajky taky. Ty karbce vyčistit, ale opravdu a pořádně. A taky zkontrolovat, jestli nejsou vadné membrány šoupátek, nebo jehlové ventilky. Taky zkontrolovat jestli máš dobře nastavené hladiny, jestli sou tam osazené trysky jaké mají být. Jak je nastavena bohatost volnoběžné směsi a samozřejmě udělat sychronizaci. Pokud toto nepomůže, tak jít dál. Proměřit indučky, snímač kliky atd...

2 reakcí na tento příspěvek Prostě se ji nechce a nejede

22.5.2013 v 23:12 | Nahoru | #5
membrany trysky kontrolovany v poradku, nechapu ze za studena to jde a za tepla nereaguje na plny plyn, o vikendu se vodivam na benhinovou soustavu, jeste raz, zkontroluji karburator, cekam na civky s kabelama a fajvkama. Tak dam vedet jak jsem pokrocil dale pokud to pojede ci ne. Dekuji za rady..pustim se do toho

(reakce na) Prostě se ji nechce a nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2013 v 23:15 | Nahoru | #6
Greue> Proměř si i ten snímač kliky, ono to někdy umí taky zazlobit, že když se to zahřeje tak na něm vzroste odpor a pak to hapruje a nechce jet jak má.

(reakce na) Prostě se ji nechce a nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2013 v 23:25 | Nahoru | #7

mischa638 píše: Greue> Nevím co si představit když píšeš že si čistil karburátory? Kolik lidí už mě říkalo že čistili karbce a když mě motorku přivezli, tak vyčistěné jak mají nebyly.
Jinak určitě bych dal nové kábly k fajkám a fajky taky. Ty karbce vyčistit, ale opravdu a pořádně. A taky zkontrolovat, jestli nejsou vadné membrány šoupátek, nebo jehlové ventilky. Taky zkontrolovat jestli máš dobře nastavené hladiny, jestli sou tam osazené trysky jaké mají být. Jak je nastavena bohatost volnoběžné směsi a samozřejmě udělat sychronizaci. Pokud toto nepomůže, tak jít dál. Proměřit indučky, snímač kliky atd...



mas pravdu,u tak stare masiny jsou problemi s membranami.muze byt na nich i ucpana dirka,bo membrana poskozena,mel jsem tento problem. pozor ale na to jestli to budes demotovat a cistit,aby se ti to podarilo sprane nasadi zpet,vetsinou ta guma je vytahana a je to porod.

(reakce na) Prostě se ji nechce a nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2013 v 08:53 | Nahoru | #8
Greue> Podobný problém na Kawě GPz900r - v benzínové nádrži vznikal podtlak, který bránil standardnímu průtoku benzínu do karburátorů. Vznikalo to pouze po vyšším točení motoru - tedy u zahřáté motorky, která pak začala ztrácet až zdechla úplně. Pomohlo vždy otevřít víčko nádrže, zasyčelo to a za chvíli jsem zase mohl jet. Spolehlivě vyřešeno až koupí originálních gumiček do palivového kohoutu a pročištění přepadů z nádrže. Můj tip tedy je vadná palivová soustava.

Prostě se ji nechce a nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2013 v 09:42 | Nahoru | #9
Já mel ZXR 750 a dělalo to benzinový čerpadlo. Po chvíli jízdy jako by docházel benzín až to zdechlo. Pak třeba po půl hodině zase natekl benzín samospádem do karbeců a zase to chvílu jelo.

Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 14:19 | Nahoru | #10
Počítám že na vzduch.filtr jsi se podíval? než to rozebereš celé.

Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 17:20 | Nahoru | #11
Tak na vzduchový filtr jsem se díval a čistil a je v pořádku. Membrány v karbecu zkontrolovány a v pořádku, čerpadlo jsem připojil přímo na baterku na tvrdo a šlo. S tou nádrži to je možné nebo palivová soustava. Připadá mě to tak jak píše Kalimerro nebo JohnyCBR600F3, zatím o víkendu se pustím do palivového systému, pokud přijdou cívky s fajvkami a kabeláží tak to tam namontuji.. Kabeláž se mě zdá trochu zašlá, dám i nové svíce, a půjdu po tom co jste mě tady psaly. Snad to vyřeším o víkendu napíši jaká byla úspěšnost,

ZATÍM VŠEM MOC DĚKUJI ZA VAŠE RADY

Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 20:27 | Nahoru | #12
jak pise johnyCBR. Vzpomel jsem si ze ja mel take problem na cerpadle,neni to klasicke cerpadlo,ale magneticky podavač.Vyrabi to firma mitsubishi a replika nebo to necim nahradi nelze. On vlastne po zapnuti klice zacvaka,natlaci benzin do KB a vypne,Ale pozor,i kdyz funguje,nemusi davat pri jizde spravny tlak,tudiz nestaci naplnit KB a masina chcipe a nejede a proste hnus. Da se sehnat nove ale rikam ti dopredu robi prase,je to ranec a opravit jak jsem uz kdysi zkousel,nikdo nedokaze. Koupil jsem starsi za 2000tis a doufal jsem ze pojede,mel jsem stesti.

1 reakcí na tento příspěvek Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 20:32 | Nahoru | #13
No tak tím pádem zkusím rozebrat a podívat se na kontakty u čerpadla a někde zkusím splašit celkem nepotěšil ale muže to být :) podívám se taky na to :) na to :)

(reakce na) Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 21:57 | Nahoru | #14

Greue píše: No tak tím pádem zkusím rozebrat a podívat se na kontakty u čerpadla a někde zkusím splašit celkem nepotěšil ale muže to být :) podívám se taky na to :) na to :)



no rozdelas maximalne,elektrickou cast kde uvidis takova kladivka jak ma stary zvonek. Ale dovnitr kde je membrana se nedostanes,je to lisovane a jak to kuchnes,nedas to dokupi. A ver ze neznam nikoho kdo by to opravil. Byt tebou,sezenu nejakeho kamosa co ma na masine stejny podavac paliva a nez zacnu kuchat masinu,vyzkousim to s jinym podavacem. Maji to snad vsechny japonske masiny co maji jeste klasicky karbec. Ten podavac je takovej malej valecek oznaceny znake mitsubishi. a do vsech masin je myslim jen jeden typ...

Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 22:18 | Nahoru | #15
Jasně, kouknu se na to stejně, cívky mě přijdou až přiští týden :( ale i tak projedu benzinovou souustavu a filtry, zkusím nějak vykoumat jak na to čerpadlo... bud to nechám zahřát a zkusím pokud čerpá.. myslím že mám nějakou průhlednou hadičku tak to tam asi dám a uvidím v čem je problém.. Cívky a kabely jsem měl stejně v planu měnit spíše ty kabely.. to zkusím pokud neprobijí.. zítra se do toho pustím :) a pak písnu zatím díky :)

Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 22:34 | Nahoru | #16
Tak ty kontakty do palivového čerpadla se dají samostatně koupit nové, viděl sem to na ebay a ani to moc nestálo, snad 7-800Kč. Jinak pokud bys měl nějaký měřák, tak se dá změřit tlak paliva jaký čerpadlo dává. Tyhle čerpadla pro karbecové motorky moc netlačí, cca 0,25atm.

1 reakcí na tento příspěvek Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 22:40 | Nahoru | #17
nojo ale kontakty to asi nevyřeší pokud je špatné čerpadlo a nebo jo? Opravnou sadu jsem viděl taky myslím že okolo 800 kč, měřák nevím jaký.. nebo od čeho.

(reakce na) Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 22:45 | Nahoru | #18
Greue> No jasně pokud by byl v háji ten pajšl čerpadla, tak kontakty nepomůžou. Měřák potřebuješ prostě nějaký manometr, třeba jak máš na měření tlaku pneu. Ale aby měl nějaký rozumný rozsah. Protože když použiješ třeba měřák s rozsahem 10atm tak té čvrt atm se bude blbě kontrolovat to se ta ručička sotva hne.

1 reakcí na tento příspěvek Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 22:49 | Nahoru | #19
je mě to jasné, to jsem měl teď namysli napojit hadičku a na to dát pneu měřák tak hodnota je 0,25 ale to mám asi měřit za tepla jak to nepojede za studena to jde... zase o něco chytřejší díky :)

(reakce na) Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 22:54 | Nahoru | #20
Greue> Ikdyž zase se mě nezdá, když to za studena jede a za tepla ne, tak nevím jestli hledat chybu v čerpadle, přece kdyby dávalo malý tlak, tak tomu čerpadlu je jedno jestli je motor zahřátý nebo ne. Ale tak když ho zkontroluješ tak tím nic nezkažíš že jo

Prostě se ji nechce a nejede

23.5.2013 v 23:02 | Nahoru | #21
Přesně tak, za kontrolu nic nedám... ale nejdříve budu asi koumat i elektro... takže mám co dělat o víkendu,,

1 reakcí na tento příspěvek Prostě se ji nechce a nejede

31.5.2013 v 18:48 | Nahoru | #22
Tak už jsem udělal rozborku, rozebral nádrž a vyčistil gumy a vyčistil odvzdušnění, dal jsem staré svíčky, vyčistil znova karbec jen se mě stalo jak jsem dotahoval plasty u membrány tak mě praskl u šroubku závit nevíte pokud to jde zpravit? Nějak?? zatím to drží únava materiálu :( chjo..., pak jsem dal nové filtry a vyčistil spoje, start na drnknutí, otáčky stále už nehapruji ani, a zatím do kopců jezdí a zná se mě to i živější, ale nevím jak to bude zase úplně po zahřátí, nemá motorka nějakou ochranu proti přehřátí?

Jinak děkuji všem za rady :)

(reakce na) Prostě se ji nechce a nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 31.5.2013 v 23:34 | Nahoru | #23
Greue> Myslíš jak je nahoře nad membránou to plastové víčko, tak si ho dotahoval a tělě karbecu si odrovnal závit? To tak zkusit do toho závitu tekutý kov a závit znova proříznout. Nebo to zavařit, vybrousit a udělat závit znova.
Ochrana proti přehřátí je taková, že když se chladící kapalina ohřeje na cca 110°C tak na chladiči je čidlo které sepne ventilátor před chladičem při této teplotě a ventilátor pak vypne když teplota spadně na myslím 100°C.

1 reakcí na tento příspěvek Prostě se ji nechce a nejede

1.6.2013 v 09:02 | Nahoru | #24
dobra, ted do toho drbat uz nebudu pokud to jede, ale neni to spatne diky o zavarenim jsem premyslel ale je tam kolo vsude guma tak asi zkusim ten tekuty kov. Jinak ventilator jde a v jak jsou parna no.. To je des kdyz chvili stojim.

(reakce na) Prostě se ji nechce a nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 1.6.2013 v 09:57 | Nahoru | #25
Greue> To dělá každý sport, mě na kawě taky, jak mile zůstanu trčet ve městě tak de voda okamžitě nahoru a spíná ventilátor a i novější sporty co sem jezdil tak to samé, ale jakmile se rozjedeš aspoň na 60-70km/h tak to de hned pěkně dolů ta teplota, to je normální. Pokud ti to vyloženě navaří tak je to ok.

Prostě se ji nechce a nejede

1.6.2013 v 11:07 | Nahoru | #26
tak vařit by to začalo až tak při červené teplotě na ukazateli, uvidím pokud to nebude blbnout jak se oteplí zatím jede pěkně, cívky už mám doma kdyby náhodou.. :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 Twitty 11 4.9.2021 v 08:09 Diegow
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 wojciech1999 2 8.3.2020 v 08:49 Brůča.
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 Domino-AK_47 18 8.1.2018 v 12:55 lubi.k
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 motokuba-keči 34 9.8.2017 v 09:55 Galileo297
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 Specialized 25 11.4.2017 v 22:36 Specialized


TOPlist