Proto se Rada AMK rozhodla, jet letošní ČTT v jiném třídovém složení. Prvořadé je,dát prostor na hořické trati i starším závodním motocyklům. Aby byla ČTT přitažlivější pro diváka, tak se letos závody nepojedou jako JPHZM, ale jako závody rychlostní, navíc lehce „osolené“ třídami moderních závodních strojů.
Na co se tedy divák může při ČTT v Hořicích těšit?
Klasik 175cc + 250cc
Klasik 350cc
Klasik 500cc a 750cc
Sidecary – ty se jako jediné nepojedou jako rychlostní závod
Sportproduction 125cc
Supermono + Twin
600cc + 1000cc
15. -16.6.2013 se tedy pojede 22.ročník České Tourist Trophy.
časový harmonogram ČTT 2013
1 reakcí na tento příspěvek ČTT 2013 - Hořice
kovik59 píše: Super sobota i neděle díky pořadatelům,závodníkům i stánkařům.Tři třídy novodobých motocyklů tomu dali ty správný grády.Za mě osobně bych ještě dvě třídy veteránů sloučil závodů je zbytečně moc a při pádech se to potom neunostně prodlužuje zkrácený pro většinu lidí hlavní závod na 5 kol je opravdu hodně málo těch 15 minut navíc by se už asi dalo vydržet.Je to můj osobní názor s kterým určitě nebude každý souhlasit ale od toho snad fora jsou.Hezký den všem a za rok nashledanou.
..zkráceně...2x přerušeni ..celkem do té doby odjeto 7 kol...druhé čekáni cca 20 min...a po dohodě vedení s jezdci se rozhodlo o 2 kolech "warmupu"..zahřátí pneu a "tempo"...a pak 5 kol závodu..a hlavní důvod byl benzín,kdy to měli jezdci tak akorát a málokdo měl rezervu přímo v depu!