Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
jak zařadíš nižší kvalt z falešnýho neutrálu s a bez vrknutí se buď odmlčíš, příjdeš s uživatelskou příručkou a nebo vytáhneš fórum kde jsem tvrdil něco, co jsem si zjistil a uznal, že nebylo ok. Tzn. nejde o diskusi, ty už se snažíš jen buď odvíst linku někam jinam, znevážit oponenta atd. Víš, lidské je se mýlit...umění je prozřít a uznat omyl ... učit se a eventuálně přehodnotit postoj... někteří to zvládnou a neberou to jako potutpu, ale jako výhru
t_freedom píše: Creck> Víš Kreku, oni to tady už všichni četli a já to nezapírám, tvrdil jsem opak ... než jsem si srovnal jak to v mojí spojce vypadá... nemusíš to tady furt opakovat. Začneš s tím vždy ve chvíli kdy dojdeme k tomu, že bys měl na mojí jasnou otázku jasně odpovědět :
jak zařadíš nižší kvalt z falešnýho neutrálu s a bez vrknutí se buď odmlčíš, příjdeš s uživatelskou příručkou a nebo vytáhneš fórum kde jsem tvrdil něco, co jsem si zjistil a uznal, že nebylo ok. Tzn. nejde o diskusi, ty už se snažíš jen buď odvíst linku někam jinam, znevážit oponenta atd. Víš, lidské je se mýlit...umění je prozřít a uznat omyl ... učit se a eventuálně přehodnotit postoj... někteří to zvládnou a neberou to jako potutpu, ale jako výhru
Jej tak to promin, ale tohodle jsem si nikdy nevsiml. Dotaz jak zaradim z falesneho neutralu jsem nikdy od tebe nevidel.
Nebyl jsi to ty kdo se mi smal ze kdyz jedu z kopce tak si zaradim neutral, nasledne pridam plyn a v rychlosti cca 30 - 40 km/h tam dma dvojku ? To jsem samozrejme opet pro rypaly , psal jen kdyz si jedu kochacku a koukam na hory.
Na Japonske motorce jsem falesny neutral jeste nezazil, co se tyce mych starsich motorek,typu jawa, CZ atd, tam jsem samozrejme vzdycky pridal a pak zaradil. U techto motorek to byl hodne casty jev.
Promin ze ti odporuju co se tyce synchronizace na motorce, protoze prave kazdy kdo zazil jak sesynchronizovat otacky, tak musi nasi pri povazovat za hloupou.
Nic v prevodovce nesynchronizujes.
t_freedom píše: Creck> Víš Kreku, oni to tady už všichni četli a já to nezapírám, tvrdil jsem opak ... než jsem si srovnal jak to v mojí spojce vypadá... nemusíš to tady furt opakovat. Začneš s tím vždy ve chvíli kdy dojdeme k tomu, že bys měl na mojí jasnou otázku jasně odpovědět :
Podivej na tohle ti odpovim asi takhle.
drtiva vetsina dnesnich motorkaru nikdy nevidela jak vypada rozebrana prevodovka, doufam ze neurazim nikoho z me party, ale tam opravdu nikdo, nikdo z nich nevidel ani jak vypada rozebrany motor, snad ani spojka.
Tudiz promin ze tady nekdy zabredu az do extremu a zacnu se smat, pokud ty tady tvrdis jednou tak a podruhe takhle.....
Ja jsem svou prvni prevodku rozebral kdyz mi bylo nejakych 11-12 let. Tehda motorky nevydrzely nic a mel jsi to rozebrane skoro kazdy rok, obzvlast treba moje posledni dobra motorka CZ 380 cros.
Pokud tady chce nekdo kdo jeste pred pul rokem tvrdil ze je meziplyn na hovno udelat ze me vola, tak to promin ze budu oponovat.
Pokud tvrdis ze v momente a ted at vsichni spozorni, v momente kdy kopes rychlost, coz je tak zanedbatelna cast casu, stihnes mezi preskakujicima koleckama zvysit rychlost na hnacim hrideli, tak se fakt nemame o cem bavit a je to tva spojka, tvuj benzin, tva volba.
Me je to vazne jedno , ja si budu dal jezdit svym stylem a jezdim takhle uz od 11 let, bez nejake vaznejsi havarie, zadne poruchy a vzdy po me byla motorka v perfektnim stavu.