globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
 
17.5.2013 v 20:11
Čáu chlapy. Mám takovej problém. Rád bych se naučil při prudkém brzdění podřazovat s meziplynem. Ikdyž brzdím jen lehce prostě mě to dělá problémy a vždy to odděluju. Na brzdu můžu v pohodě 2 prsty. Moto brzdí dobře. Ikdyž občas tam šáhnu i 3-4 prstama, když potřebuju brzdit fakt jak to prase. Když jsem byl na volných jízdách v brně tak to bylo takový divný no. Když jsem to tam rval. Ale tak tam jsem měl v zatáčkách pořád 3ku a na rovině dal na chvílu 5ku na cílovce a před schancovkou. Rád bych se to naučil. Vím je to o věci zvyku a trénování. Ale urychlit to nějakou fintou asi nejde že? Když držím brzdu na plno a otočím plynem abych přidal a dal kvalt níž tak mě ty prsty jak něma kroutím vždy způsobý to že uberu sílu na brzdovou páčku..

Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
Anketa: Tak co teda? Řadit s meziplynem nebo ne? Je to k hovnu nebo ne?
Jsem Tupec neznalec a říkám že s meziplynem
78%
50
Jsem Normální a říkám bez meziplynu
22%
14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

26.5.2013 v 18:51 | Nahoru | #1
Creck> Víš Kreku, oni to tady už všichni četli a já to nezapírám, tvrdil jsem opak ... než jsem si srovnal jak to v mojí spojce vypadá... nemusíš to tady furt opakovat. Začneš s tím vždy ve chvíli kdy dojdeme k tomu, že bys měl na mojí jasnou otázku jasně odpovědět :
jak zařadíš nižší kvalt z falešnýho neutrálu s a bez vrknutí se buď odmlčíš, příjdeš s uživatelskou příručkou a nebo vytáhneš fórum kde jsem tvrdil něco, co jsem si zjistil a uznal, že nebylo ok. Tzn. nejde o diskusi, ty už se snažíš jen buď odvíst linku někam jinam, znevážit oponenta atd. Víš, lidské je se mýlit...umění je prozřít a uznat omyl ... učit se a eventuálně přehodnotit postoj... někteří to zvládnou a neberou to jako potutpu, ale jako výhru

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

26.5.2013 v 21:12 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Creck> Víš Kreku, oni to tady už všichni četli a já to nezapírám, tvrdil jsem opak ... než jsem si srovnal jak to v mojí spojce vypadá... nemusíš to tady furt opakovat. Začneš s tím vždy ve chvíli kdy dojdeme k tomu, že bys měl na mojí jasnou otázku jasně odpovědět :
jak zařadíš nižší kvalt z falešnýho neutrálu s a bez vrknutí se buď odmlčíš, příjdeš s uživatelskou příručkou a nebo vytáhneš fórum kde jsem tvrdil něco, co jsem si zjistil a uznal, že nebylo ok. Tzn. nejde o diskusi, ty už se snažíš jen buď odvíst linku někam jinam, znevážit oponenta atd. Víš, lidské je se mýlit...umění je prozřít a uznat omyl ... učit se a eventuálně přehodnotit postoj... někteří to zvládnou a neberou to jako potutpu, ale jako výhru



Jej tak to promin, ale tohodle jsem si nikdy nevsiml. Dotaz jak zaradim z falesneho neutralu jsem nikdy od tebe nevidel.

Nebyl jsi to ty kdo se mi smal ze kdyz jedu z kopce tak si zaradim neutral, nasledne pridam plyn a v rychlosti cca 30 - 40 km/h tam dma dvojku ? To jsem samozrejme opet pro rypaly , psal jen kdyz si jedu kochacku a koukam na hory.

Na Japonske motorce jsem falesny neutral jeste nezazil, co se tyce mych starsich motorek,typu jawa, CZ atd, tam jsem samozrejme vzdycky pridal a pak zaradil. U techto motorek to byl hodne casty jev.

Promin ze ti odporuju co se tyce synchronizace na motorce, protoze prave kazdy kdo zazil jak sesynchronizovat otacky, tak musi nasi pri povazovat za hloupou.

Nic v prevodovce nesynchronizujes.

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

26.5.2013 v 22:49 | Nahoru | #3

t_freedom píše: Creck> Víš Kreku, oni to tady už všichni četli a já to nezapírám, tvrdil jsem opak ... než jsem si srovnal jak to v mojí spojce vypadá... nemusíš to tady furt opakovat. Začneš s tím vždy ve chvíli kdy dojdeme k tomu, že bys měl na mojí jasnou otázku jasně odpovědět :



Podivej na tohle ti odpovim asi takhle.

drtiva vetsina dnesnich motorkaru nikdy nevidela jak vypada rozebrana prevodovka, doufam ze neurazim nikoho z me party, ale tam opravdu nikdo, nikdo z nich nevidel ani jak vypada rozebrany motor, snad ani spojka.

Tudiz promin ze tady nekdy zabredu az do extremu a zacnu se smat, pokud ty tady tvrdis jednou tak a podruhe takhle.....

Ja jsem svou prvni prevodku rozebral kdyz mi bylo nejakych 11-12 let. Tehda motorky nevydrzely nic a mel jsi to rozebrane skoro kazdy rok, obzvlast treba moje posledni dobra motorka CZ 380 cros.

Pokud tady chce nekdo kdo jeste pred pul rokem tvrdil ze je meziplyn na hovno udelat ze me vola, tak to promin ze budu oponovat.

Pokud tvrdis ze v momente a ted at vsichni spozorni, v momente kdy kopes rychlost, coz je tak zanedbatelna cast casu, stihnes mezi preskakujicima koleckama zvysit rychlost na hnacim hrideli, tak se fakt nemame o cem bavit a je to tva spojka, tvuj benzin, tva volba.

Me je to vazne jedno , ja si budu dal jezdit svym stylem a jezdim takhle uz od 11 let, bez nejake vaznejsi havarie, zadne poruchy a vzdy po me byla motorka v perfektnim stavu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist