globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
 
17.5.2013 v 20:11
Čáu chlapy. Mám takovej problém. Rád bych se naučil při prudkém brzdění podřazovat s meziplynem. Ikdyž brzdím jen lehce prostě mě to dělá problémy a vždy to odděluju. Na brzdu můžu v pohodě 2 prsty. Moto brzdí dobře. Ikdyž občas tam šáhnu i 3-4 prstama, když potřebuju brzdit fakt jak to prase. Když jsem byl na volných jízdách v brně tak to bylo takový divný no. Když jsem to tam rval. Ale tak tam jsem měl v zatáčkách pořád 3ku a na rovině dal na chvílu 5ku na cílovce a před schancovkou. Rád bych se to naučil. Vím je to o věci zvyku a trénování. Ale urychlit to nějakou fintou asi nejde že? Když držím brzdu na plno a otočím plynem abych přidal a dal kvalt níž tak mě ty prsty jak něma kroutím vždy způsobý to že uberu sílu na brzdovou páčku..

Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
Anketa: Tak co teda? Řadit s meziplynem nebo ne? Je to k hovnu nebo ne?
Jsem Tupec neznalec a říkám že s meziplynem
78%
50
Jsem Normální a říkám bez meziplynu
22%
14

3 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

24.5.2013 v 20:01 | Nahoru | #1
crecku no tak, to ze se neshodnem na technicky veci je jedna vec, ale tahat argumenty typu "navod na razeni" z uzivatelske prirucky... a vykladat ze snad ma ten navod neco spolecnyho s kontrukterama tech motorek... to uz je pod tvoji uroven. zaprve to nejspis kopirujes z ceskyho prekladu - ty preklady malokdy delaji technicky vzdelani lide, taky pak manualy v cestine podle toho vypadaj - takze vyznam muze bejt fest zkreslenej uz prekladem.
druha vec, ke konstrukci mam celkem blizko a muzu ti garantovat ze konstrukter z vyvoje nikdy nebude psat navod k obsluze, to je fakt pod uroven takovejch lidi...
a v neposledni rade, ty navody jdou mezi stado tupejch lidi ktery jsou schopny z navodu vyspekulovat nakou blbost a na silnici si kvuli tomu rozbit hubu a v nekterejch statech se soudit s vyrobcem - tudiz navod neni napsanej tak aby si pouzival motorku spravne, ale tak aby sis nemohl podle navodu rozbit hubu a i kdyby jo tak abys to nemohl na ten navod svest...

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

24.5.2013 v 20:16 | Nahoru | #2

assassin píše: crecku no tak, to ze se neshodnem na technicky veci je jedna vec, ale tahat argumenty typu "navod na razeni" z uzivatelske prirucky... a vykladat ze snad ma ten navod neco spolecnyho s kontrukterama tech motorek... to uz je pod tvoji uroven. zaprve to nejspis kopirujes z ceskyho prekladu - ty preklady malokdy delaji technicky vzdelani lide, taky pak manualy v cestine podle toho vypadaj - takze vyznam muze bejt fest zkreslenej uz prekladem.
druha vec, ke konstrukci mam celkem blizko a muzu ti garantovat ze konstrukter z vyvoje nikdy nebude psat navod k obsluze, to je fakt pod uroven takovejch lidi...
a v neposledni rade, ty navody jdou mezi stado tupejch lidi ktery jsou schopny z navodu vyspekulovat nakou blbost a na silnici si kvuli tomu rozbit hubu a v nekterejch statech se soudit s vyrobcem - tudiz navod neni napsanej tak aby si pouzival motorku spravne, ale tak aby sis nemohl podle navodu rozbit hubu a i kdyby jo tak abys to nemohl na ten navod svest...



Presne tak, to nemuze myslet vazne tenhle argument.

Jeste jsem nezazil aby mi nekdo tvrdil ze je pri svizny jizde jedno jestli radim s meziplynem nebo bez na biku bez antihopu ... to je proste blabol do nebe volajici jestli to takhle Crack mysli.

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

24.5.2013 v 20:17 | Nahoru | #3

assassin píše: crecku no tak, to ze se neshodnem na technicky veci je jedna vec, ale tahat argumenty typu "navod na razeni" z uzivatelske prirucky... a vykladat ze snad ma ten navod neco spolecnyho s kontrukterama tech motorek... to uz je pod tvoji uroven. zaprve to nejspis kopirujes z ceskyho prekladu - ty preklady malokdy delaji technicky vzdelani lide, taky pak manualy v cestine podle toho vypadaj - takze vyznam muze bejt fest zkreslenej uz prekladem.
druha vec, ke konstrukci mam celkem blizko a muzu ti garantovat ze konstrukter z vyvoje nikdy nebude psat navod k obsluze, to je fakt pod uroven takovejch lidi...
a v neposledni rade, ty navody jdou mezi stado tupejch lidi ktery jsou schopny z navodu vyspekulovat nakou blbost a na silnici si kvuli tomu rozbit hubu a v nekterejch statech se soudit s vyrobcem - tudiz navod neni napsanej tak aby si pouzival motorku spravne, ale tak aby sis nemohl podle navodu rozbit hubu a i kdyby jo tak abys to nemohl na ten navod svest...



Ja se ti divim, proc jeste ztracis byt i jen pismenko s clovekem, kterej je schopnej ti tvrdit ze je mozne mit zarazene dva kvalty najednou, zpochybnuje "neutral" mezi vsema rychlostma, taha do diskuze o podrazovani prevodovku z dragsteru (ktera to nevydrzela) a pri razeni NAHORU to mela davat za 3msec, do diskuse o motorkach taha dvojspojkovou DSG prevodovku z auta, u kterych zjevne taky nema nejmensi poneti jak funguje, a to vsechno stihnul na poslednich 2 strankach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

24.5.2013 v 20:58 | Nahoru | #4
assassin> Dobre zkusme to bez emoci.

Proc tedy kdyz se kouknes na jakykoliv zaber kde je videt telemetrie tak jezdci treba v motogp zadny meziplyn nepouzivaji.

Takovych zaberu je na youtube spousty.

Treba :



Naposledy editováno 24.05.2013 20:59:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist