Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
VAROVÁNÍ
Na nižší rychlostní stupně nepřeřazujte ve vyšších rychlostech, aby
nedošlo k nadměrnému zvýšení
otáček motoru. V tomto případě
nemusí dojít pouze k poškození
motoru, ale také ke smyku zadního kola a pádu. Podřazování u
každého rychlostního stupně by
mělo být prováděno při otáčkách
nižších než 5 000 ot./min.
Kdy s tebou souhlasim ma vrknuti smysl aby nedoslo k proklouznuti zadniho kola.
Na krabičce cigaret si všichni přečtou že je to navykový a že ti pak smrdí z pusy...
krom toho příručky se dělají pro takový uživatele jako ty... co o nějaký sportovní jízdě nic nevědí...natož o tom co se děje v převodovce ...
Nejdřív odpovídej na to co ti píšu o falešným neutrálu a zařazení...o tom, jestli se přidáním spíš blížím, nebo oddaluji zařazení... pak projdem zbytek příručky. Žvanit blbosti a odklánět od jasně napsanejch dotazů umí každej nýmand tady v český hospodě - ty dokaž že jsi lepší ...nebo tě budu mít jen za MLUVKU ...
Creck píše: t_freedom> jeste je tam toto varovani :
VAROVÁNÍ
Na nižší rychlostní stupně nepřeřazujte ve vyšších rychlostech, aby
nedošlo k nadměrnému zvýšení
otáček motoru. V tomto případě
nemusí dojít pouze k poškození
motoru, ale také ke smyku zadního kola a pádu. Podřazování u
každého rychlostního stupně by
mělo být prováděno při otáčkách
nižších než 5 000 ot./min.
Kdy s tebou souhlasim ma vrknuti smysl aby nedoslo k proklouznuti zadniho kola.
Tam zapomneli napsat "ve meste", uz to vidim jak na okruhu cekas az ti padnou otacky na 3-4tis aby jsi podradil treba z 5tky na 4ku
Ted uz se ta debata zacina zdat absudrdni i me a to nejsem zadnej mechanik.
Jasne ze v manualu pisou jenom jak "standartne" ridit moto, neni to manual pro zavodniky.