globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
 
17.5.2013 v 20:11
Čáu chlapy. Mám takovej problém. Rád bych se naučil při prudkém brzdění podřazovat s meziplynem. Ikdyž brzdím jen lehce prostě mě to dělá problémy a vždy to odděluju. Na brzdu můžu v pohodě 2 prsty. Moto brzdí dobře. Ikdyž občas tam šáhnu i 3-4 prstama, když potřebuju brzdit fakt jak to prase. Když jsem byl na volných jízdách v brně tak to bylo takový divný no. Když jsem to tam rval. Ale tak tam jsem měl v zatáčkách pořád 3ku a na rovině dal na chvílu 5ku na cílovce a před schancovkou. Rád bych se to naučil. Vím je to o věci zvyku a trénování. Ale urychlit to nějakou fintou asi nejde že? Když držím brzdu na plno a otočím plynem abych přidal a dal kvalt níž tak mě ty prsty jak něma kroutím vždy způsobý to že uberu sílu na brzdovou páčku..

Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
Anketa: Tak co teda? Řadit s meziplynem nebo ne? Je to k hovnu nebo ne?
Jsem Tupec neznalec a říkám že s meziplynem
78%
50
Jsem Normální a říkám bez meziplynu
22%
14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

24.5.2013 v 15:39 | Nahoru | #1
t_freedom> jeste je tam toto varovani :

VAROVÁNÍ
Na nižší rychlostní stupně nepřeřazujte ve vyšších rychlostech, aby
nedošlo k nadměrnému zvýšení
otáček motoru. V tomto případě
nemusí dojít pouze k poškození
motoru, ale také ke smyku zadního kola a pádu. Podřazování u
každého rychlostního stupně by
mělo být prováděno při otáčkách
nižších než 5 000 ot./min.

Kdy s tebou souhlasim ma vrknuti smysl aby nedoslo k proklouznuti zadniho kola.

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

24.5.2013 v 15:52 | Nahoru | #2
Creck> jsi DEMAGOG... piš k věci a neplácej píčoviny o příručkách...stejně se s nima neřídíš...

Na krabičce cigaret si všichni přečtou že je to navykový a že ti pak smrdí z pusy...
krom toho příručky se dělají pro takový uživatele jako ty... co o nějaký sportovní jízdě nic nevědí...natož o tom co se děje v převodovce ...

Nejdřív odpovídej na to co ti píšu o falešným neutrálu a zařazení...o tom, jestli se přidáním spíš blížím, nebo oddaluji zařazení... pak projdem zbytek příručky. Žvanit blbosti a odklánět od jasně napsanejch dotazů umí každej nýmand tady v český hospodě - ty dokaž že jsi lepší ...nebo tě budu mít jen za MLUVKU ...

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

24.5.2013 v 16:12 | Nahoru | #3

Creck píše: t_freedom> jeste je tam toto varovani :

VAROVÁNÍ
Na nižší rychlostní stupně nepřeřazujte ve vyšších rychlostech, aby
nedošlo k nadměrnému zvýšení
otáček motoru. V tomto případě
nemusí dojít pouze k poškození
motoru, ale také ke smyku zadního kola a pádu. Podřazování u
každého rychlostního stupně by
mělo být prováděno při otáčkách
nižších než 5 000 ot./min.


Kdy s tebou souhlasim ma vrknuti smysl aby nedoslo k proklouznuti zadniho kola.



Tam zapomneli napsat "ve meste", uz to vidim jak na okruhu cekas az ti padnou otacky na 3-4tis aby jsi podradil treba z 5tky na 4ku

Ted uz se ta debata zacina zdat absudrdni i me a to nejsem zadnej mechanik.

Jasne ze v manualu pisou jenom jak "standartne" ridit moto, neni to manual pro zavodniky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist