ale nesmi se mu nic rict, to hned smaze. A poprve mne na tomhle foru nekdo zablokoval, jupiiii
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kandidat na vola roku?
Tys tam jel, jako by byla cesta na kěždém metru zabezpečena pro RZ na rally, což nebyla ani náhodou.
Tak se nad sebou ještě jednou zamysli a hlavně si dobře rozmysli, co budeš dělat dál. Kdybys tam najel do zmíněné rodinky, tak si piš, že nevylezeš z lochu jak dlouho a ještě budeš jakou dobu platit náklady na léčení, takže na motorku, natož auto, budeš moci zapomenout.
Paradoxně si tak leckdo z nás oddychne, že je o jednoho ohrožujícího bezmozka na silnicích méně. Jde ovšem o to, zda Ti to ementálové bahno, co máš díky tomu zelenému svinstvu místo mozku, vůbec dovolí se nade vším zamyslet a vyvodit rozumné závěry.
Prostě všechno prodej a dokud nedostaneš rozum, tak za volant ani řidítka nesedej.
karf píše: Ona je na tohle téma vůbec sranda. Před pár lety se tu borec ptal, jak nastavit nulu na TL 1000. Měl v profilu napsáno, že mu motor začal brát olej a fotky nového v origo stojanu, ale stejně byl za grázla.
To téma si možná pamatuju... jak sehnal nový motor (ještě originálně zabalený z fabriky) a kvůli výměně chtěl vynulovat odometr. Já osobně bych to ale rovněž neschvaloval, jelikož se jedná jen o výměnu motoru s převodovkou, ale na motorce je spousta dalších dílů, podléhajících opotřebení a s ohledem na to už by to byl podvod. V takových případech se to vždycky dělalo tak, že do nějakého ověřeného dokladu, nebo i přímo do TP se zapsalo, že "při tom a tom počtu najetých km vyměněn motor za nový, neopotřebený".