1. jaký těsnění - rozměry - vypouštěcího šroubu si mám koupit (chystám se měnit olej)
2. čím jsou způsobeny vibrace celé motorky v otáčkách okolo 4 tis. ( nejsou při neutrálu)
3. když řadím ozve se "rána" jakobych dupal na řadičku.
Díky všem za rady které budou k tématu.
mam xj 600 z r. 98 do provozu r.99
2.Who knows
3.Slepeny lamely ? Zkus si zmacknout spojku , zaradit , rana jako kladivo. porad zmacknuta spojka vyradit a znovu zaradit, pokud to ranu neudela tak se ti asi lepej lamely. Proc to netusim.
2) Ty vibrace okolo 4tis. jsou, řekl bych, typické pro XJ. Mě vibruje od 4500 do 5000. Vibrace se podaří snížit správným seřízením(ventily, karbece), ale ne odstranit.
3) Zkus si seštelovat spojku aby ti vypínala už při méně zmáčklé páčce, ale tak, aby neprokluzovala. Teď ti možná zabírá až u konce a když ji nedomáčkneš pořádně, tak to jde trochu přes zuby a rána je na světě. Pokud to máš seštelované jak jsem psal, tak asi sladit ruku s nohou. Jo a u řazení jedničky z klidu ta rána bude skoro vždy...
2 reakcí na tento příspěvek těsnění, vibrace, rány
2) Pokiaľ sú to jemné vibrácie, nerieš to, XJ ako aj iné motorky sú také, zvykneš si. Ak majú deštrukčný charakter, choď s tým do servisu.
3) Predpokladám, že spojku máš naštelovanú ako má byť. Po nočnej a dlhšej odmlke sa môžu zlepiť lamely, čo sa prejaví cvaknutím pri prvom zaradení jednotky. Potom už v priebehu dňa ide radiť hladko. Jednotku radiť pri voľnobehu a nie pri zvýšených otáčkach. Ak je to veľmi nepríjemné, máš dve možnosti: 1. pred naštartovaním potlačiť moto so zaradenou dvojkou a stlačenou spojkou, lamely sa tak odlepia, 2. skúsiť iný olej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) těsnění, vibrace, rány
felika píše: 1) M 14 x 1,5; Odporúčam dať novú (radšej medenú) pri každej výmene oleja.
2) Pokiaľ sú to jemné vibrácie, nerieš to, XJ ako aj iné motorky sú také, zvykneš si. Ak majú deštrukčný charakter, choď s tým do servisu.
3) Predpokladám, že spojku máš naštelovanú ako má byť. Po nočnej a dlhšej odmlke sa môžu zlepiť lamely, čo sa prejaví cvaknutím pri prvom zaradení jednotky. Potom už v priebehu dňa ide radiť hladko. Jednotku radiť pri voľnobehu a nie pri zvýšených otáčkach. Ak je to veľmi nepríjemné, máš dve možnosti: 1. pred naštartovaním potlačiť moto so zaradenou dvojkou a stlačenou spojkou, lamely sa tak odlepia, 2. skúsiť iný olej.
No a je to, není už co dodat, dotaz zodpovězen a přijeď na sraz, zkouknem ti to jak ji máš naleštěnou
11.5. píše: ...a přijeď na sraz, zkouknem ti to jak ji máš naleštěnou
Co tím chtěl básník říct?
Práve včera som sa vrátil zo zrazu na severnej Morave, mohol si tam dôjsť tiež a zkoukávat. Veľmi naleštená nebola, dažďa sme si za víkend užili viac než dosť, ale dám to do poriadku, bez obáv
Ja si iksjéčku držím a dúfam že ešte dlho bude dobre slúžiť, o inej neuvažujem. A na naše zrazy chodím a končiť ešte nemienim. Na krkonšský zraz mi to nevydá z práce, určite sa stretneme niekedy inokedy a budem tomu veľmi rád...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |