1) vyspravování trhlin v silnici kluzkym litym asfaltem či co to je - chápu, že pro auta se čtyřma kolama to nepředstavuje zásadní problém, ale pro motorku, která má kontakt se silnicí pomocí pruhu pneumatiky o šírce rovnající se šířce asfaltem zalitý spáry, to podle mě problém je. Otázka zní - to neexistuje technologie, která umožňuje zdrsnění povrchu po vytvrdnutí asfaltu, něco jako třeba protiskluzný nátěry v podzemních garážích atd., popřípadě jaká je finanční náročnost tohohle provedení?
2) oprava děr v silnicích a následný zasypání kýblem štěrku - pro auto to problém neni, pro motorku docela je, zvlášť v zatáčce. Otázka - je doprdele takovej problém, když už na to teda neni vhodnější technologie provedení, dát před tu opravenou díru nebo úsek opravy značku BACHA, ZASYPALI SME TO TADY ŠTĚRKEM nebo něco podobnýho, nebo třeba nasypat tam aspoň štěrk v jiný barvě než je barva silnice, abych si toho všim dřív než na to vjíždim přednim kolem?
Přijde mi, že nás chtěj snad silničáři úmyslně selektovat. Vyřešení těchhle dvou problémů by podle mě ušetřilo pár odřenejch plastů a nějaký peníze státu za náklady léčení lehnuvšího. A nemuseli by se tady vymejšlet pičoviny jako sou speciální svodidla za xx miliónů.
Sorry, potřeboval sem si prostě vylejt srdce a teď už můžu jít v klidu sledovat hokej..
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na od(p)orníky z dopravy
Viz rekonstrukce D1, která bude dle plánu trvat 6!!! let. Ale když potřebujou opravdu rychle něco provést tak helemeséééé, most na jižní spojce jde najednou rozebrat za jeden den, nikoliv za 3 tejdny jako doposavaď.
O tomhle v ČR nemá smysl ani diskutovat.
Naposledy editováno 04.05.2013 20:13:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na od(p)orníky z dopravy
ale samo,že ve světě tyhle detaily umí. před lety jsem třeba brousil koleno na mostě v itálii v zatáčce přes opravovanou dilatační spáru...ani to neucuklo