globalmoto_kveten





Téma: Dotaz na od(p)orníky z dopravy
 
4.5.2013 v 19:54
Na základě dvou posledních negativních zkušeností týkajících se stavu našich komunikací bych se chtěl zeptat někoho, kdo něco ví o dopravní problematice. Vynakládá se spousta finančních prostředků pro zlepšení bezpečnosti dopravy ať už efektivně nebo neefektivně, takže bych měl dva body, týkající se toho:

1) vyspravování trhlin v silnici kluzkym litym asfaltem či co to je - chápu, že pro auta se čtyřma kolama to nepředstavuje zásadní problém, ale pro motorku, která má kontakt se silnicí pomocí pruhu pneumatiky o šírce rovnající se šířce asfaltem zalitý spáry, to podle mě problém je. Otázka zní - to neexistuje technologie, která umožňuje zdrsnění povrchu po vytvrdnutí asfaltu, něco jako třeba protiskluzný nátěry v podzemních garážích atd., popřípadě jaká je finanční náročnost tohohle provedení?

2) oprava děr v silnicích a následný zasypání kýblem štěrku - pro auto to problém neni, pro motorku docela je, zvlášť v zatáčce. Otázka - je doprdele takovej problém, když už na to teda neni vhodnější technologie provedení, dát před tu opravenou díru nebo úsek opravy značku BACHA, ZASYPALI SME TO TADY ŠTĚRKEM nebo něco podobnýho, nebo třeba nasypat tam aspoň štěrk v jiný barvě než je barva silnice, abych si toho všim dřív než na to vjíždim přednim kolem?

Přijde mi, že nás chtěj snad silničáři úmyslně selektovat. Vyřešení těchhle dvou problémů by podle mě ušetřilo pár odřenejch plastů a nějaký peníze státu za náklady léčení lehnuvšího. A nemuseli by se tady vymejšlet pičoviny jako sou speciální svodidla za xx miliónů.

Sorry, potřeboval sem si prostě vylejt srdce a teď už můžu jít v klidu sledovat hokej..

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na od(p)orníky z dopravy

4.5.2013 v 20:12 | Nahoru | #1
Já hlavně myslim, že tady na to každej silničář (je jedno v jaký podobě) jebe. Důležitý je draze a nekvalitně, aby to tam mohli za 6 měsíců opravovat znova. Logiku v těhlech věcech nehledej, protože tady žádná není.

Viz rekonstrukce D1, která bude dle plánu trvat 6!!! let. Ale když potřebujou opravdu rychle něco provést tak helemeséééé, most na jižní spojce jde najednou rozebrat za jeden den, nikoliv za 3 tejdny jako doposavaď.

O tomhle v ČR nemá smysl ani diskutovat.

Naposledy editováno 04.05.2013 20:13:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na od(p)orníky z dopravy

4.5.2013 v 20:17 | Nahoru | #2
foky> já teda nejsem stavař, ale beton potřebuje krapet vyzrát. třeba by se ti nechtělo jet v koloně za x kamionama po fungl novém mostě označeným smajlíkem řsd "už po novém, jen to ještě trochu zraje"

ale samo,že ve světě tyhle detaily umí. před lety jsem třeba brousil koleno na mostě v itálii v zatáčce přes opravovanou dilatační spáru...ani to neucuklo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist