globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Může za všechno autoškola ?
 
4.5.2013 v 09:31
Neustále je plno nehod motorkářů. Z velké části zaviněných motorkáři, ale i ostatními účastníky provozu. Nemám na mysli nehody zaviněné porušením pravidel provozu, kromě rychlosti, ale nezvládnutí motocyklu. Vše ale vychází z toho, jak jsou stanovena pravidla tohoto výcviku. Pokud odborník, který stanoví počty hodin na výcvik rozhodne, že stačí 13 x 45 minut ke zvládnutí motocyklu, pravděpodobně nikdy na motocyklu neseděl. A jejich argumentace, že každý si rád připlatí další hodiny je úplně mimo. Stačí podívat se třeba do Francie. http://www.monneret...-moto-monthlery.html

A motoškoly, jako další nástavba po autoškole vše nevyřeší. To je pouze minimální procento lidí z toho počtu všech nových držitelů řidičských průkazů na motocykl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může za všechno autoškola ?

5.5.2013 v 09:53 | Nahoru | #1
2LEKO> Ano, jezdilo spousta západních motorek, ale pořád jezdilo ještě více Jaw než všech západních motorek dohromady. Třinda byla tehdy dobrá "silná" motorka a po čemkoliv
lepším jsme jen slintali, protože pod 50 byly jen vraky na hranici smti nebo po ní a tolik peněz bylo pro nás mladé tehdy nemyslitelné našetřit. Tímpádem všichni zašínali na Jawách, než si dost vydělali v prvním trochu slušným zaměstnání.
Smrťáků bylo méně jedině protože tehdy jezdilo o řád nebo snad i dva méně motorek. Když jsem za vyjížďku potkal jednu, byla to náhoda, když více, byl to skoro zázrak. Ano, tehdy jezdili jen nadšenci, motorky byly "out" a motorkáři se potkávali rádi. Dnes jezdí každý čůro a ani jim už nemávám, protože potkat motorku dnes potěší asi tak jako potkat auto. Na to jaké množství motorek dnes jezdí a jaký ucha nebo magoři je řídí, se divím že těch smrťáků není mnohem více.

(reakce na) Může za všechno autoškola ?

5.5.2013 v 10:01 | Nahoru | #2

Deadman píše: 2LEKO> Ano, jezdilo spousta západních motorek, ale pořád jezdilo ještě více Jaw než všech západních motorek dohromady. Třinda byla tehdy dobrá "silná" motorka a po čemkoliv
lepším jsme jen slintali, protože pod 50 byly jen vraky na hranici smti nebo po ní a tolik peněz bylo pro nás mladé tehdy nemyslitelné našetřit. Tímpádem všichni zašínali na Jawách, než si dost vydělali v prvním trochu slušným zaměstnání.
Smrťáků bylo méně jedině protože tehdy jezdilo o řád nebo snad i dva méně motorek. Když jsem za vyjížďku potkal jednu, byla to náhoda, když více, byl to skoro zázrak. Ano, tehdy jezdili jen nadšenci, motorky byly "out" a motorkáři se potkávali rádi. Dnes jezdí každý čůro a ani jim už nemávám, protože potkat motorku dnes potěší asi tak jako potkat auto. Na to jaké množství motorek dnes jezdí a jaký ucha nebo magoři je řídí, se divím že těch smrťáků není mnohem více.



..souhlas...nevím kolik je ti let a co pamatuješ...akorát ,že píšeš o době před cca 30 ti lety!..kolem roku 90...se začaly sem tahat motorky ve velikém..ano byly to často i "vraždy"..ale taky se začali prodávat i nové..a v roce cca 1995 už ty Jawy byly vídět jen občas!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist