globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vyber masiny na blbnuti
 
24.4.2013 v 09:50
Nazdar mafiani,
dokazal by mi nekdo z vas poradit nebo aspon nasmerovat? Chci koupit neco ojetyho, ne moc drahyho, klidne starsiho ale hlavne ne moc narocnyho na udrzbu. Jsem uplnej zacatecnik a chci neco na vyradeni - pole les, zadna STK, nic, jen proste nakej slusne spolehlivej stroj, dostacujici na vyprdeni. klidne bych sel do dirtbiku - vzhledem k mym nulovym zkusenostem s necim takovym (jezdil jsem nekolik let na aprilce rs125).

Ve zkratce:
merim 180cm, vazim 80kg a chci za slusnou cenu koupit neco, co pojede a nebudu do toho muset vrazet porad dalsi a dalsi love.

dival jsem se svym laickym okem na x moto xb 31 ale po zde proctenych tematech me mirne presla chut.

predem diky!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyber masiny na blbnuti

24.4.2013 v 16:57 | Nahoru | #1

chemicos píše: Co kmx 125? :) Temer zadne naklady a naroky
na udrzbu, vydrzi toho hodne a jako enduro je to libovka :D

Starej olítanej dvoutakt bez nákladů a údržby? Iluze 15 letého

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyber masiny na blbnuti

24.4.2013 v 17:20 | Nahoru | #2

Fidži.FZS píše: Starej olítanej dvoutakt bez nákladů a údržby? Iluze 15 letého

No vidíš a já měl dva roky KX 250 2t r.v. 1993 po částečné GO a té motorky jsem si skoro dva roky nevšiml co se oprav týká.Spojka,píst,přívěra,převodovka vše super...Takže je to o náhodě ale není pravidlem že koupíš dvoutakt a jen cáluješ.Je rozdil jestli je to na závody nebo spíš na občasné projetí na trati a na blbnutí..Mě už takhle slouží třetí KX..125,250 a ted po silnici zase 250 KX.Takže pokud je to KMX 125 v celku slušném stavu a má oproti ostré KX menší výkon na úkor výdrže tak může vydržet v celku dost..

Naposledy editováno 24.04.2013 17:21:28

(reakce na) vyber masiny na blbnuti

25.4.2013 v 14:25 | Nahoru | #3

Fidži.FZS píše: Starej olítanej dvoutakt bez nákladů a údržby? Iluze 15 letého



máme tyhle starý olítaný dvoutakty doma 2 (KMX125)
když to přitáhneš domů, tak projdeš pár věcí - přetěsnit přední vidle není žádná darda, pokud uděláš nicasil, pístní sadu, tak za to dáš cca. 5 litrů, klikovku ti rozlisujou, vymění ložisko a seřídí za flašku, za cca. 2 litry ti udělaj repas zadního tlumiče (pokud je to potřeba), spojkové lamely taky nejsou žádná vražda
nic jiného dělat nemusíš, to je držák
P.S. řetězovka, destičky apod. se dělaj stejně jako na čemkoliv dalším
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist