Po premapovani a naslednom resete TPS BUELL spatne startuje
nizke otacky az chcipne... po zohriati na pracovnu teplotu
na volnobeh otacky cca 2000...Pri jazde po zavreti
plynu motor motor skoro vobec nebrzdi, otacky pomaly
klesnu na tych cca 2000 a tam zostanu...
Set AFV 100 percent...
1 reakcí na tento příspěvek po resete TPS vysoke volnobezne otacky
Naposledy editováno 21.04.2013 22:23:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po resete TPS vysoke volnobezne otacky
Dal som otvoreny vyfuk, KN filter a race mapu...
Z toho dovodu som nastavil AFV na 100 percent a resetol TPS...
Pri prvom studenom starte to ide na nizke otacky trha s tym
az to zhasne... Musim tomu trochu pomahat s plynom...
Po odjazdeni cca 20-30 km to zostava vyset na tych 2000 otackach...
V cera po dlhsej jazde kludnym tempom sa AFV prestavilo na cca 115
myslis ze to tak ma byt a mam to tak nechat, alebo spat nastavit
na 100 ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po resete TPS vysoke volnobezne otacky
Dal som otvoreny vyfuk, KN filter (taky jsem to dělal při změně výfuku a filtru )a race mapu...(ty jsem nedával bo mám výfuk s přívěrou )
Z toho dovodu som nastavil AFV na 100 percent a resetol TPS... OK
Pri prvom studenom starte to ide na nizke otacky trha s tym
az to zhasne... Musim tomu trochu pomahat s plynom... Uplně ta samá zkušenost, ale to, že motor nejde po startu do otáček je tim, že se "uchlastává" = "snížení otáček" šroubem má paradoxně za následek vyšší otáčky při startu studený motorky
Po odjazdeni cca 20-30 km to zostava vyset na tych 2000 otackach... Tak stáhni otáčky na 1050 tim šroubem co si s ním točil při TPS resetu (já je mám trochu níž protože mi přijde že se pak líp řadí a bez mlácení cca 950 prostě podle ucha)...
V cera po dlhsej jazde kludnym tempom sa AFV prestavilo na cca 115
myslis ze to tak ma byt a mam to tak nechat, alebo spat nastavit
na 100 ??? - Nech to tak! ta hodnota je proměnná, motorka si jí sama nastavuje podle okolních vlivů. Vyhodnocuje údaje z lambdy a nastavuje míchání paliva tak aby docházelo k jeho co nejlepšímu využití to číslo udává odchylku v poměru benzín/vzduch od výrobní hodnoty. Normální je rozmezí od 85% do 115%* (např. čim vyšší nadmořská výška tim nižší AFV = směs je bohatší.
Kdyby to nešlo seřídit ani tim šroubem, tak zopakuj TPS reset (AFV nech bejt jak je, ono se kdyžtak zase samo přizpůsobí)
* - teda při standardnim výfuku a filtru. Tím, že tam máš jinej tak se to může posunout klidně na 130% a je to v pořádku prostě motorka si dolaďuje dávky paliva aby to nebylo moc chudý a nebo bohatý
Naposledy editováno 22.04.2013 15:38:38
smrdel benzin ako keby ho tam niekto lial priamo z kanistra...
Mam teraz az do konca tyzdna nejak viac prace, ale cez weekend
to urcite skusim s tym resetom TPS a AFV necham napokoji...
Kazdopadne podam info ako som dopadol... Diky.
1 reakcí na tento příspěvek po resete TPS vysoke volnobezne otacky
to nastavení na 5.1-5.5 V vůbec neznamená, že máš nastavený volnoběh na předepsané otáčky! je to jen aby ti to po resetu chytlo!
ps. tady máš video jak na reset...
Naposledy editováno 22.04.2013 19:43:14
1 reakcí na tento příspěvek po resete TPS vysoke volnobezne otacky
Zálohuj si svojí eeprom. Jaký máš výfuk a filtr?
Naposledy editováno 27.04.2013 10:53:32
Video co sdílel Lihy je ideální příklad jak na to.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po resete TPS vysoke volnobezne otacky
Ja som po resete TPS a nastaveni AFV
robil tu chybu, ze som vzdy po jazde znova
nastavil AFV na 100 - vku...
V cera som to nechal tak a uz to ma po zahriati
tie spravne otacky...
Mal by som na Teba prosbu :
Mohol by si sem pastnut alebo mi poslat mailom
print screen ECM SPY zalozku - ECM RUNTIME - tvojej motorky
studenu a zahriatu ???
diky
om4adi píše:
Mal by som na Teba prosbu :
Mohol by si sem pastnut alebo mi poslat mailom
print screen ECM SPY zalozku - ECM RUNTIME - tvojej motorky
studenu a zahriatu ???
diky
Budu se snažit, ale možná si trochu počkáš...neparkuju tam kde bydlim a poslední dobou je to s časem na ho...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po resete TPS vysoke volnobezne otacky
obrázek "studeného", otáčky hopsaj mezi 930 do 1030:
"teplý" motor neni tak uplně teplý 130°C...uplně ohřátý je aspoň 140°C, ale nahodil jsem to jen kvůli těm obrázkům a strašně nerad nechávám běžet mašinu dlouho na volnoběh....tak jsem to dýl nevydržel...nebyl jsem si taky jistej jestli ta teplota je 130 nebo 140, v manuálu jsem pak zjistil že 140 :(. Jinak věz že hodnoty se stále mění například předstih s rostoucí teplotou stále klesá (vloni v létě jsem dělal časování a po příjezdu z projížďky byl předstih 0°, ale nevím jestli se to od té doby už zase trošku nerozhodilo, i když podle zvuku je to furt dobrý). Ale třeba TPS reset bych asi zase udělat mohl (dělal jsem ho někdy loni na jaře nebo kdy :) ), přechod z "bez plynu" do "malinko plynu" je už zas trochu ucukaný.
Naposledy editováno 01.05.2013 21:37:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po resete TPS vysoke volnobezne otacky
zaujima ma hlavne cold start enrichment....
koli koktaniu pri starte...
zda sa mi to ˇˇhore nohamiˇˇ aby za studena boli nizsie
otacky ako po zahriati...
Ale ako vidim je to tak aj u teba...
om4adi píše: Lihy> Super, diky chcem to iba na porovnanie...
zaujima ma hlavne cold start enrichment....
koli koktaniu pri starte...
zda sa mi to ˇˇhore nohamiˇˇ aby za studena boli nizsie
otacky ako po zahriati...
Ale ako vidim je to tak aj u teba...
A mě se to zrovna líbí jak to startuje Nejlepší je, když je motor zastavenej zrovna v kompresnim cyklu...zmáčkneš startér a jen to cukne a nic se neděje....uplně si představuju jak "stoupá tlak v drátech" aby to startér přepral a pak HUP a už to běží systémem náhodných výbuchů
To že jsou otáčky trošičku nižší mi připadá normální, u karburátoru je to taky tak, dáš sytič aby to naskočilo a pak ho stáhneš uplně když vyrážíš a nebo jen tak aby to nezdechlo, ale nechávat ho běžet ve zvýšenejch otáčkách x minut je hovadina.
ps. měl jsem 12kovýho bandita a ten byl na neutrál taky nádherně "nepravidelnej"...se dalo podupávat do rytmu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider |
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider |
Kontrolka motoru Buell XB12S Lightning | Švícárek | 7 | 4.3.2021 v 18:59 sery. |
Buell-padáky Buell XB12S Lightning | U2 | 3 | 17.8.2020 v 14:15 moila |