globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava koncovky cbr 600 f
Zdar,
Tak dnes jsem se pustil do kuchání koncovky. Vzhledem k tomu kompromisu uvnitř, kterej mi nedal spát, jsem se rozhodl, že to udělám jinak. Buďto seženu laďák, a nebo to udělám sám, uvidím co vyjde levněji. Pro obrázek, sériovej laďák Gianelly ale co, aspoň mám štítek s hom. E3 od gianelyho..




plánuju dovnitř dát perforovanou trubku o průměru svodu, a zbytek vyplnit vatou (otázka: ale nebude tam vaty moc ?) případně koupit dva válce z perforovanýho plechu, s vnitřním průměrem svodu, mezi to 1-2 cm vaty, a zbytek prostu si nastavit opěrnýma tyčkama nebo něčím aby mi to držželo ve středu koncovky..
samozřejmě, že to všechno opět budu muset svařit, s tím se počítá. Na kryty přední a zadní navařím ocelovej/nerezovej kroužek kterej provrtám s koncovkou a zanýtuju, tak abych to kua nemusel příště řezat..

Co myslíte Vy? nějaký rady, tipy?
Díky, Baryk.

Naposledy editováno 19.04.2013 21:32:01

Úprava koncovky cbr 600 f

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2013 v 07:49 | Nahoru | #1
Nechceš to nechat raději profíkum?
Kdyžtak se poptej tohohle uživatele.
Minimálně ti udělaj přepláštění laufu a uvidíš,že bude vypadat minimálně o 100% líp a ceny maj taky lidový Kámošovi dělal laufy na TLko a je dodneška maximálně spokojenej

Úprava koncovky cbr 600 f

20.4.2013 v 19:29 | Nahoru | #2
Díky za radu, ale moc nechci, pokud mě cena potřebnýho materiálu nepřesáhne cenu opravy/úpravy... Plán je takovejhle, prostě obyčejná holá trubka která je na 4T stejně nejlepší... žádný složitý pičovi.y, který sou stejně naprd. Jen vidím problém jak budu vařit plášť COčkem.. to bude sranda..
ještě mě napadlo udělat perforovanou trubku, která by nazačátku měla průměr svodu a nakonci průměr koncové krytky, ta je o pár cm větší, tzn. že by z toho byl konus. Jakej by to ale mělo výsledek ?

Naposledy editováno 20.04.2013 19:29:43

Úprava koncovky cbr 600 f

21.4.2013 v 09:56 | Nahoru | #3
rozdil ve vysledku stejne nepoznas, klidne s tim udelej co chces, motorka se kvuli jinemu vyfuku vetsinou pak doladi na brzde,ale to neni tvuj pripad :)

Úprava koncovky cbr 600 f

21.4.2013 v 12:59 | Nahoru | #4
Slanecek> To si nemyslím, za 1) odspodu to pojede daleko líp, za 2) podívej se na ty rezonanční komory, zákonitě to musí zhoršit výplach, zejména naspod. Za 3) nejlepší výfuková soustava na 4T je rovná, průchozí trubka. Každá překážka bránící postup výf. plynů je akorád na přítrž. A za 4) Jel sem na tom bez koncovky, a je to úplně něco jinýho, a nejde jen o zvuk, motorka prostě jede odspodu daleko líp, a vytáčí se tisíckrát líp, to je fakt. Nevěřím kecům místního fora, zkurvíš to, japonci to tam dali protože věděli proč atp. Prostě kouknu jak motor pracuje, vidím, že nejvýhodnější pro motor je tam dát holou trubku a je to.
Na brzdě si to odladím pravděpodobně v září, jelikož tam chci dát KaN a budu mít strach z chudé směsi..

Naposledy editováno 21.04.2013 13:05:39

Úprava koncovky cbr 600 f

22.4.2013 v 12:23 | Nahoru | #5
tak jinak, spodek vylepsis vrsek pokurvis ze spotreby se pokakas :)

Úprava koncovky cbr 600 f

22.4.2013 v 19:53 | Nahoru | #6
Aha, a proč maj laďáky čistě průchozí perforovanou trubku, jen tak pro srandu králíkům? Pardon, já jsem zapoměl, že oni v Akrapu o tom vlastně vůbec nic nevěděj Jj, když dáš laďák tak máš spotřebu 15L na sto A škodovka taky vlastně neví proč ve své příručce jak postavit rally auto píše, že je nejlepší použít průchozí trubku. Ono je nejlepší tomu motoru dát co nejvíc překážek pak máš nahoře + 50 HP.

Tak jinak, máš proto nějaký technický vysvětlení? Mě teda nepřišlo, že by to nahoře jelo míň naopak, a nezkoušejte nic z pocitem !

Vidím, že nejlepší bude nevymejšlet pičovi.y a dát tam perforovanou trubkuš rovnou na průměr svodu, a kolem vatu, finíto.

Naposledy editováno 22.04.2013 21:29:00

Úprava koncovky cbr 600 f

23.4.2013 v 07:17 | Nahoru | #7
ja ale na zacatku rekl ze je to pak potreba pro dany vyfuk odladit. doresit to co je na vstupu, sani (filtr), upravit mapu....
ja mam arrow kterej ma jen trubku, prumer myslim 60mm. spotreba velka, hluk extremni, tah neumim porovnat s jinym vyfukem jsem na tom nikdy nejel.

Úprava koncovky cbr 600 f

23.4.2013 v 14:51 | Nahoru | #8
Počkej, bavíme se o jaké motorce, o cebru ?
No, řekl bych, že při pouhé výměně koncovky směs nebude až tak potřeba ji ladit. Při výměně svodů už ano, a při výměně filtru s jinou propustností 100% ano. Koncovkou akorád zmenšíš zpětný tlaky působící protip vyfukování výf. plynů. Takže výf. plyn rychleji opustí výfukové potrubí, což by mělo mít za následek snažší vytáčení, rychlejší odezvu, a vyšší výkon ve vysokých otáčkách, uznávám, že logicky by to vespod mělo mít menší krouťák, a bude jiný průběh výkonu. Pro přesnej graf, by to chtělo brzdu. Ale proč píšu, že ladit nebude třeba: protože když válec saje tak je výfuk zavřený, doba hoření tedy bude ovlivněna směsí, která zůstane původní, až se výfukový ventil otevře tak plyny v potrubí nebudou mít takový odpor a rychleji ho opustí. Z toho viz. výše (rychlejší vytáčení atp)
Každopádně je prostě pro motor holá trubka nejlepší. Nebavím se o emicích ani o ničem podobným.
Takže abysme si řekli o čem se přesně bavíme, chceš mi říct že když dám "laďák" tak bez dolazení nebude mít význam ? To si pak myslím, že ano, když bych dělal svody nebo filtr tak na karburaci beru, musím odladit, to ale už má význam a smysl, na pouhou koncovku si myslím, že ne.

,
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F tomg 15 15.2.2024 v 08:32 mta
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F aFazol 10 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR


TOPlist