3 reakcí na tento příspěvek po svižné jízdě nedrží stopu
Zkrátka to tak je a buď to pochopíš nebo to nech koňovi
Využití této osvědčené vychytávky je v podstatě důležité u "exotických" moto, kde je problém sehnat nějaký speciální rozměr nebo speciální směs. Například u závodních veteránů.
U běžných moto je to v dnešní době stejně OUT. Pneu se vyrábějí buď univerzál nebo front/rear a nic není třeba řešit.
George22 píše: ... jak se přední guma chová při normální jízdě bez brždění, ...
Jde o to, že na mokru je podstatně důležitější, jak se přední guma chová při brždění - nikoli při normální jízdě. Kromě toho - při normální jízdě u předního kola nedochází k prokluzu a tudíž směrování drážek netlačí vodu pod pneu, ale voda se jen vytlačuje z plošek do drážek. Při normální jízdě je pro stabilitu na mokru v přímém směru mnohem důležitější obvodová přímá drážka (drážky).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat | Okin1 | 11 | 6.11.2023 v 23:51 2stroke |
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... | Joel1 | 4 | 6.7.2023 v 19:54 Joel1 |
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat | R.a.F | 5 | 2.11.2022 v 19:53 assassin |
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat | Malibu86 | 10 | 7.1.2021 v 14:20 vopák |
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat | Kalich94 | 3 | 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR |