globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
Zdravím všechny. Vybral jsem si jako další mašinu CB 1300. Ve většině případů jsem na ni slyšel samou chválu a to i u starších kousků a hlavně se mi líbí . Na trhu jich moc nabízeno není a dost často už mají něco za sebou. Ale sem tam se najde kousek co má např. je 10000 km najeto. Jak poznám rozdíl - tzn. jestli mě prodejce s kilákama netahá za nos. Např. z výroby jsou přední kotouče nýtované - ale kolik vydrží? (ano ano...pro šťouraly - závisí to i na stylu jízdy) Díky za odpovědi

Uzavřeno 29.04.2013 v 14:47 uživatelem Sheiko
Předchozí
1 2
Následující

Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 12:17 | Nahoru | #1
Nepoznáš.

Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2013 v 12:19 | Nahoru | #2
když bude prodejce chtít, připraví motorku tak, že nepoznáš nic

pokud by měla na tachu 5tis. km, měla by mít ještě origo přední pneu, takže podle DOT by se dalo dedukovat (samo že ani to není záruka), ale při 10tis . a víc už fakt nepoznáš nic..

Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 12:22 | Nahoru | #3
Tak hlavně při 5000km je motorka defakto nová, tudíž takové věci jako řetězovka, kotouče, brzdové destičky a asi i pneu by na tom měli být ještě originál. Jinak třeba kouknout na stav gumových věcí (stupačky, gripy), ošoupání barvy z motoru od bot. Ale všechny tyhle věci se daj ošulit a vyměnit, tudíž bych spíš koukal na stav motoru, podvozku atd.. Pokud měl motorku debil, může být v pěti tisících v horší kondici jak ta, o kterou se někdo staral a má najeto 50 000km.. ;)

1 reakcí na tento příspěvek Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 12:23 | Nahoru | #4
pokud má 10000km tam tam musí být snad všechno původní, gumy, kotouče, destičky, nikde žádnej šrám třeba ze spodu motorky se kouknoout jestli neí omlácená od kamínků a podobně...nebo rozebrat a kouknouot jak jsou na tom napínáky rozvodů

3 reakcí na tento příspěvek Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 12:27 | Nahoru | #5
Kluci, jak poznáte jestli jsou destičky, řetězovka, kotouče atd původní?

Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 12:28 | Nahoru | #6
kup si cestovní motorku,třeba i 5 let starou a chrochtej si,jak má najeto jen 10 tis. a budeš spokojen .Na km vůbec nehleď a řeš celkověj stav

2 reakcí na tento příspěvek Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2013 v 12:39 | Nahoru | #7
poznáš kulový (pokud se prodejce snaží) já lehlej bok pooznal až když jsem odřel lak a vykouknul na mne druhej

CB je lokomotiva - to co se zde píše pro ni platí milonkrát víc - neřeš KM neb tě nájezdem přežije - včera se mne ptala jedna chytrá, kolik že má najeto akolik že to najede - odpověď zněla končí až najde svůj svůj strom!

jinak 5000 vzde mít vše origo (tak nějak nevěřím že bys ji tu někde potkal) 17 tis měla moje a vypadala jak nová ale ruku za to dát do ohně nemohu, teď jsem někde u 60tis a neplánuji změnu (hlavně proto že nejsou prachy ... jinak K1300R, to snad už pojede...)

E: Co se mi záhy povedlo bylo osoupání laku na rámu botama ... tipnu si že to bylo znatelné někde kolem 30tis - - tak buď je lakovanej rám...se mi nezdá, nebo je to možný ukazatel opotřebení .......nebo mam křivý hnáty

Naposledy editováno 18.04.2013 12:44:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 12:57 | Nahoru | #8

wáca píše: pokud má 10000km tam tam musí být snad všechno původní, gumy, kotouče, destičky, nikde žádnej šrám třeba ze spodu motorky se kouknoout jestli neí omlácená od kamínků a podobně...nebo rozebrat a kouknouot jak jsou na tom napínáky rozvodů


s tema sramama bacha.me stacilo vyrazit s nadhernou motorkou v top stavu na dovolenou a od tankvaku mam po par stovkach km porejpanou nadrz az se mi chce brecet...
za 3000km na dovolene jsem porejpal nadrz.urval zasuvku na 12V a rozbil blinkr ktery nevydrzel napor kufru... takze stav opravdu odpovida zacahzeni a ne poctu km. je to teda jen kosmetika,ale i tak to nasere

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 12:59 | Nahoru | #9

dva_hrnce píše: Kluci, jak poznáte jestli jsou destičky, řetězovka, kotouče atd původní?

nejake fabriky retez davaji bez spojky! coz se ti u klasickeho meneho nepovede a mas tam spojku...takovy malinkaty ukazatel,ktery nemusi ale vubec nic vypovidat :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 13:03 | Nahoru | #10

enusim2 píše: nejake fabriky retez davaji bez spojky! coz se ti u klasickeho meneho nepovede a mas tam spojku...takovy malinkaty ukazatel,ktery nemusi ale vubec nic vypovidat :D



jak nepovede? koupím řetez v metráži, seženu nýtovačku a je to

Ono obecně se na moto dává spojka na řetěz tak do obsahu 250ccm, max 500..
Jestli máš na catovi nebo na ninje spojku, tak jsi dost odvážný jedinec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 13:08 | Nahoru | #11

enusim2 píše: s tema sramama bacha.me stacilo vyrazit s nadhernou motorkou v top stavu na dovolenou a od tankvaku mam po par stovkach km porejpanou nadrz az se mi chce brecet...
za 3000km na dovolene jsem porejpal nadrz.urval zasuvku na 12V a rozbil blinkr ktery nevydrzel napor kufru... takze stav opravdu odpovida zacahzeni a ne poctu km. je to teda jen kosmetika,ale i tak to nasere



no zasuvku jsem mu urval já, takže i záleží s kým vyrazíš

A nýtovanou spojku budeš hledat opravdu špatně

(reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 13:10 | Nahoru | #12

dva_hrnce píše: jak nepovede? koupím řetez v metráži, seženu nýtovačku a je to

Ono obecně se na moto dává spojka na řetěz tak do obsahu 250ccm, max 500..
Jestli máš na catovi nebo na ninje spojku, tak jsi dost odvážný jedinec



Má ZX9R a nejdřív mu řekni kde hledat řetěz

Srry enu, po těžkém ránu přišlo opojení

Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 13:38 | Nahoru | #13
 
Skoro všechny rozdíly už tu padly, snad až na jednu věc...
 




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 13:55 | Nahoru | #14

FishX3 píše: poznáš kulový (pokud se prodejce snaží) já lehlej bok pooznal až když jsem odřel lak a vykouknul na mne druhej

CB je lokomotiva - to co se zde píše pro ni platí milonkrát víc - neřeš KM neb tě nájezdem přežije - včera se mne ptala jedna chytrá, kolik že má najeto akolik že to najede - odpověď zněla končí až najde svůj svůj strom!

jinak 5000 vzde mít vše origo (tak nějak nevěřím že bys ji tu někde potkal) 17 tis měla moje a vypadala jak nová ale ruku za to dát do ohně nemohu, teď jsem někde u 60tis a neplánuji změnu (hlavně proto že nejsou prachy ... jinak K1300R, to snad už pojede...)

E: Co se mi záhy povedlo bylo osoupání laku na rámu botama ... tipnu si že to bylo znatelné někde kolem 30tis - - tak buď je lakovanej rám...se mi nezdá, nebo je to možný ukazatel opotřebení .......nebo mam křivý hnáty



Kurva FishX3 neser. K1300R je asi jediná motorka za kterou bych jednou vyměnil GSX1400 a my přece nemůžeme mít stejnou motorku. Ty máš přece zvrácený vkus

Jinak bohužel a ač nerad musím s tebou souhlasit, že u těchto motorek nemá cenu koukat na nájezd km, ale spíš na celkový stav. Ikdyž je to CB 1300. Ale spíš by měl koukat po něčem jako je GSX1400

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 14:05 | Nahoru | #15

dva_hrnce píše: jak nepovede? koupím řetez v metráži, seženu nýtovačku a je to

Ono obecně se na moto dává spojka na řetěz tak do obsahu 250ccm, max 500..
Jestli máš na catovi nebo na ninje spojku, tak jsi dost odvážný jedinec



to same plati i pro domaci nytovani ale! ja na sve ninje poznam ktery clanek je nytovany!
ale jak rikam je to jen takove voditko,kdyz na prvni pohled poznas ze je tam nytovany spoj...moto z vyroby dodavaji retez jiz komplet od vyrobce ,takze jeden nyt jako druhy..ale neber to jako pravidlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 14:07 | Nahoru | #16

FishX3 píše: no zasuvku jsem mu urval já, takže i záleží s kým vyrazíš

A nýtovanou spojku budeš hledat opravdu špatně



Nepripominej mi to,ja ti to uz davno odpustil :D ale dle nasich zkusenosti se musime domluvit ze se priste kazdy stara jen o svoje a nemuzeme nadelat zadnou skodu

spatne ale da se anjit,podle sikovnosti montera, jestli nejaky pepa ze stodoly to rozklepava v klestich tak to poznas :D

(reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 14:09 | Nahoru | #17
enusim2> Tak asi jo, já tam mám od výrobce kardan, tak nevim

(reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 14:19 | Nahoru | #18

enusim2 píše: Nepripominej mi to,ja ti to uz davno odpustil :D ale dle nasich zkusenosti se musime domluvit ze se priste kazdy stara jen o svoje a nemuzeme nadelat zadnou skodu

spatne ale da se anjit,podle sikovnosti montera, jestli nejaky pepa ze stodoly to rozklepava v klestich tak to poznas :D

wow kdyby se každej staral o sebe, tak jsem opalenej jak se furt valim u more a ty máš půlkuvěci nevaris neb nemáš na čem a ani co.,... Kdopak vezl konzervy a bombu he??? Ty děravá batozino

Naposledy editováno 18.04.2013 14:20:09

Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 14:23 | Nahoru | #19
v 5000km budou rukojeti jak nove, vsechny tlacitka pujdou snadno, bovdeny nebudou nikde prodreny, gumy na stupackach budou jako nove, svody atd... takovy rozdil poznas snadno.. ale treba 30 a 60 uz asik ne.

(reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 14:42 | Nahoru | #20

dva_hrnce píše: Kluci, jak poznáte jestli jsou destičky, řetězovka, kotouče atd původní?



Nepoznas kdy jsou, ale casto poznas kdy nejsou.

Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 15:04 | Nahoru | #21
Já bych řek, že rozdíl bude hlavně v ceně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 15:52 | Nahoru | #22
enusim2> no tak bacha, v BMW salonu jsem videl jejich S1000RR se spojkou takže bacha na tu 100%tní jistotu že i podle řetězu to poznáš njn výstavní kousek se slevou je výstavní kousek

(reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 16:01 | Nahoru | #23

Kamy píše: enusim2> no tak bacha, v BMW salonu jsem videl jejich S1000RR se spojkou takže bacha na tu 100%tní jistotu že i podle řetězu to poznáš njn výstavní kousek se slevou je výstavní kousek


to je jako hazet perly svinim :D:D jasne jsem psal at to bere jen jako dalsi voditko :D nikde jsem nepsal ze je to jasna metoda :D

Guru: no bez tebe nejedu uz ani do Kotěhůlek, neni nad kamarada.a to co nema on tak jeho bratr jo a neboj na to nezapomenu,bez tebe bych nevyjel ani za znacku mesta a velky dik za suprovou navigaci

(reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 19:04 | Nahoru | #24
FishX3> Jo K 1300 R je taky moooc pěknej stroj, ale na tu nemám doma provozní podmínky. To až bude pořádná garáž.

(reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 19:06 | Nahoru | #25
enusim2> no to si nejsem jistý. Pokud už jsem měnil na mašině řetězovku, tak jsem to nechal nýtovat.

(reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 19:10 | Nahoru | #26
enusim2> se mi chce brečet, když to tak čtu

(reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 19:13 | Nahoru | #27
V_i_c_i> jo to souhlasím GSX 1400 je jeden z velkých favoritů ...v podstatě na stejném místě jak CB 1300. Ale je o dost větší (prostorově). Jinak jako ...prostě klasika.

Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 19:18 | Nahoru | #28
Všem Vám díky za příspěvky. Prostě ji prolezu co to jde a uvidíme. Nevím teda, jak poznat originál destičky nebo disk (krom toho, že je z výroby taky nýtovanej) Pak ještě možná dle barvy na šroubech - z výroby. Svody - jasný. Snad to bude ok.

Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 19:25 | Nahoru | #29
Já bych prostě koukl v jakém stavu vypadá a pak jak se na ní jezdí, jestli dobře řadí, žádné divné zvuky, vibrace atd., na ty kilometry bych v tomhle případě nekoukal

(reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?

18.4.2013 v 20:49 | Nahoru | #30

dva_hrnce píše: Kluci, jak poznáte jestli jsou destičky, řetězovka, kotouče atd původní?

Jak tu nekdo psal, tak u retezovky dost napovi absence nytovaci spony a gumove boky na pastorku. Treba na mych obou strojich ZX6R mam origo zadni desky. Boky desek jsou lakovane v barve rafku
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400 [1, 2, 3] Honda CB 1300 pixels1 63 27.9.2023 v 20:15 dajos
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Palivový systém Honda CB 1300 Kaa20 25 10.1.2023 v 20:23 Kaa20
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Nováček Honda CB 1300 Honda1300 14 13.10.2022 v 22:01 johnwood1979


TOPlist