Co se mi to ale po cestě domů nestalo. Jedu, rovinka do kopce, tak tomu trochu dám, otáčky 10 000ot/min vyjedu zvolním a najednou je mi teplo na prave noze. První co mě napadlo bylo, že někde něco povolilo a pochcala mě voda z chladiča. Kouknu dolů a ona ne voda, ale olej. Servisák málo dotáhl nalívací zátku a ta se postupně povolovala až povolila. Díky jistým kolům, které se otáčí hned pod otvorem jsem měl zřejmě všechen olej během chvilky na motorce a na sobě. Hned jsem zastavil a vypl motor - kontrolka samozřejmě svítila - v olejoznaku ani známka po oleji.
Jelikož mi k nové moto dali i asistenční službu, nechal jsem si to odtáhnout. Přes noc si to nechaj u sebe a ráno to opět povezou do Břeclavi. Já jel dom autobusem (kterej mi proplatí asistenční služba) a zbytek cesty (bylo pozdě, žádný spoje) jsem šel asi hodinu v kombinéze dom.
Motorka je jak prasem pneumatika z jedné strany celá namazaná, bota taky, nohavica, podvlíkačky, podsedlák a kdoví co ještě.
Po servisu budu díky jejich nedbalosti požadovat nový olej zdarma, vyčištění motorky aby byla jako nová a uhradit náklady spojené s čištěním kombinézy a čas, který jsem se musel mr*at dom pěšky.
Asistenční služba hradí taky jízdné (vlak, bus) směrem z domu do servisu pro stroj.
Co si o tom myslíte? Jak by jste to řešili vy? Díky
Uzavřeno 27.05.2013 v 21:33 uživatelem mirek8
Naposledy editováno 15.04.2013 21:59:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
trins píše: honzajendabenda> ty jsi nikdy nic takovýho neřešil,co?
poškození bot?...co třeba nasáklá molitanová výstelka v botě?.....to se má po každé vyjížďce umývat acetonem?
A jaký znalecký posudky?.......věci do pytle, servis proplatí a ať si to vyřeší s pojišťovnou sám.
Navíc i kdyby to měl s pojišťovnou řešit,tak posudky se dělají až když pojišťovna zamítne plnění a jde to k soudu.
A pojišťovny by měli hradit 100% ceny, nebo uvedení do původního stavu,amortizace se nezapočítává,nebo by neměla......pokud to udělá,tak soud a hotovo. Už dávno proběhl precedentní rozsudek
precedentní rozsudek 100% ceny se vztahuje na opravu, kde se pojistnou událostí poškozený (a předtím běžným provozem "neoopotřebovávaný") díl vymění za nový. Pokud se bude jednat o blatník, bude se hradit 100% ceny nového dílu, pokud o pneumatiku, bude cena snížena o její opotřebení. Pokud budou boty nevyčistitelné, nebude se jednat o výměnu dílu, ale o totální škodu a ta bude odpovídat jejich amortizované ceně. Stejně tak by nemusely být plně hrazeny třeba brzdové destičky, ale např. jen 90%. Výměna destiček už bude hrazena ze 100%.