globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Údaje o výkonu v technickém průkazu.
11.4.2013 v 21:25
Zdravím příznivce Suzuki GN 125. Též jsem si ji na stará kolena opatřil. Mám teď jen jednu malou nesrovnalost. Všude se dočítám, že motor má výkon 9kw/9500ot. V mém technickém průkazu je uvedeno 6kw/8100ot. Max. rychlost 80 km/hod. Motorka má rok výroby 1996 a koupena byla asi v Německu.
Domnívám se, že motor byl už z výroby upraven (blokován). Prosím sdělte mi, zda máte někdo v TP podobné údaje, či jaké jiné. Je můj předpoklad správný?
Něco jsem si tu v diskuzi již přečetl o úpravách na plný výkon. U takhle malé motorky je každý koník dobrý, i když třeba jen jako rezerva výkonu. Odstranění překážky mezi karburátorem a hlavou je jasné. Byly ale uváděny dvě hodnoty odporu, přes který se má ukostřit růžový kabel k CDI. 580 Ohmů a jinde uvedeno 280 Ohmů. Která hodnota je správná a co to vlastně způsobí? Děkuji za odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.

12.4.2013 v 00:46 | Nahoru | #1
www.suzukign250.wz.cz/

tam se toho dozviš vic,je to taky i o 125. kontaktuj nejake majitele...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

12.4.2013 v 09:34 | Nahoru | #2
motomiro> Dík za odpověď, ale uvedená stránka je dočasně zablokovaná. Prý obsahuje malware. Alespoň to říká Google.

(reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

12.4.2013 v 11:23 | Nahoru | #3

torna píše: motomiro> Dík za odpověď, ale uvedená stránka je dočasně zablokovaná. Prý obsahuje malware. Alespoň to říká Google.



Ne, ta stránka skutečně není zablokovaná, jedná se pouze o upozornění. Stačí, když ho budeš ignorovat .

1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.

12.4.2013 v 13:07 | Nahoru | #4
Já mám stejnou motorku (víceméně), v papírech mám 7 kW a maximální rychlost taky 80km/h. Řekl bych, že 11 kW to nikdy mít nemohlo a ani nemůže, je to poměrně stará konstrukce motoru. Omezení řídící jednotky to nemá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

12.4.2013 v 14:44 | Nahoru | #5

kozel.ka píše: Já mám stejnou motorku (víceméně), v papírech mám 7 kW a maximální rychlost taky 80km/h. Řekl bych, že 11 kW to nikdy mít nemohlo a ani nemůže, je to poměrně stará konstrukce motoru. Omezení řídící jednotky to nemá.



kozel.ka píše: moje maximální rychlost: 115 km/h na téměř 10 tisíc ot/min (tam začíná rudé pole)

(reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

12.4.2013 v 15:25 | Nahoru | #6
Mr.Dreamer> Pravda, zapomněl jsem uvést, že těch 80 km/h je v papírech, skutečnost bývá obvykle jiná.

1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.

12.4.2013 v 18:41 | Nahoru | #7
Děkuji všem za odpovědi. Zítra poprvé vyjedu. Teprve jsem dal dohromady STK, papíry a dostal RZ. Takhle to vypadá, že jsem začátečník, ale svoje jsem si už odjezdil. Od Pionýrů, až po Nortona 500. Pak kvůli rodině auto, později znovu na kole a teď jen tak pohodové ježdění. Myslím, že si budeme se Suzuki rozumět.

(reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

12.4.2013 v 21:57 | Nahoru | #8

torna píše: Děkuji všem za odpovědi. Zítra poprvé vyjedu. Teprve jsem dal dohromady STK, papíry a dostal RZ. Takhle to vypadá, že jsem začátečník, ale svoje jsem si už odjezdil. Od Pionýrů, až po Nortona 500. Pak kvůli rodině auto, později znovu na kole a teď jen tak pohodové ježdění. Myslím, že si budeme se Suzuki rozumět.



Já si zase myslím, že to bude hrozně slabé .

Údaje o výkonu v technickém průkazu.

12.4.2013 v 22:02 | Nahoru | #9
Já mám na nsr 11kw a 80km/hod taky z německa pokud nejsi první majitel v ČR tak už je má nejspíš plnej výkon

1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.

13.4.2013 v 13:36 | Nahoru | #10
Tak mám za sebou první svezení. Jízda pohodlná, v pohodě. Bylo větrno a hranicí byla ta osmdesátka. Přece jen jsem od 125 čekal o trochu víc. Zkusím všechno překontrolovat - vzduchový filtr, karburátor a pod. a časem třeba přijdu na nějaké zlepšení. Dík všem za rady.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

13.4.2013 v 13:55 | Nahoru | #11

torna píše: Tak mám za sebou první svezení. Jízda pohodlná, v pohodě. Bylo větrno a hranicí byla ta osmdesátka. Přece jen jsem od 125 čekal o trochu víc. Zkusím všechno překontrolovat - vzduchový filtr, karburátor a pod. a časem třeba přijdu na nějaké zlepšení. Dík všem za rady.



V tom případě to máš tak na 95% škrcené, a nejspíš stejným způsobem jako většina ostatních a návod na odstranění pravděpodobně najdeš na odkazu, který ti sem dával motomiro (nebo dej motorku do servisu, tam ti to také odstraní).

(reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

23.4.2013 v 19:30 | Nahoru | #12
Mr.Dreamer> Napsal jsem o tom do dvou specializovaných motoservisů Suzuki. V Liberci a Českých Budějovicích. Ani z jednoho se nenamáhali odpovědět. Taky přístup.... Kdyby napsali aspoň "Polib si p...l. Tohle neděláme". Ani to ne.

(reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

23.4.2013 v 20:00 | Nahoru | #13
Mr.Dreamer> Seškrcené to není. Ono to opravdu jede tak pomalu, když dost fouká a nejsi "zalehnutý".

Údaje o výkonu v technickém průkazu.

26.5.2014 v 21:51 | Nahoru | #14
Tak jsem jen nakoukl na tenhle už víc než rok starý příspěvek. Nějak se tu kolem GN125 nic neděje. To už na tom nikdo nejezdí?
Já jsem za tu dobu vypiplal motor tak, že mi plně vyhovuje. 100km/hod. udělám na 4 téměř kdy si vzpomenu a za příznivých podmínek se rozjede i 120. Takhle mi to zatím stačí. Zatím necítím potřebu silnější motorky.

2 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.

4.6.2014 v 15:43 | Nahoru | #15
TORNA: Zdravím! Jak jsi toho docílil, že jezdí 100km/h ??? Potřebuji poradit...

(reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

14.6.2014 v 17:41 | Nahoru | #16
Milda26> Taky jsem se tu na to ptal. Rady byly různé. Třeba nová řídící jednotka, omezovací kroužek mezi karburátorem a válcem, a podobné rady. Při hledání jsem hledal v karburátoru trysku a všiml jsem si, že membrána v něm má kolem několik dírek,jako propíchnutých hřebíkem. Ani to nebylo nijak pravidelné. Skoro to vypadalo jako zpuchřelé stářím. Zalepil jsem ty dírky vteřinovým lepidlem. A ejhle - mašina jela o hodně líp. Koupil jsem novou membránu, vyměnil, a motor jde k plné spokojenosti. Víc o tom - i s fotkama, najdeš někde tady ve starší diskuzi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

14.6.2014 v 21:05 | Nahoru | #17
Milda26> Píše se o tom v této diskuzi - http://www.motorkar...ft=143837&fid=59
Fotky jsou v příspěvku z 31.5.2013.

(reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

14.6.2014 v 21:14 | Nahoru | #18

torna píše: Milda26> Píše se o tom v této diskuzi - http://www.motorkar...ft=143837&fid=59
Fotky jsou v příspěvku z 31.5.2013.



Stačí kliknout na datum u toho příspěvku a dostaneš odkaz přímo na ten příspěvek, například takto .

Údaje o výkonu v technickém průkazu.

16.6.2014 v 17:40 | Nahoru | #19
Děkuji za rady, po rozděláni karburatoru jsem zjistil ty samé závady na membraně. Takže zkusím závadu odstranit dle Vašich zkušeností. Ještě jednou děkuji! Ahoj!

Naposledy editováno 16.06.2014 17:41:02

Údaje o výkonu v technickém průkazu.

2.10.2014 v 00:14 | Nahoru | #20
Tenhle stroj jsem taky míval. Zuzína byla dobrá mašina, ale taky se jí moc nechtělo. Když to tak pročítám, tak je možné, že membrána asi nebyla v moc dobré kondici, škoda, že jsem se na ni nikdy nepodíval I přesto se mi na ni jezdilo moc dobře, za pár korun a když zrovna nefoukal silný vítr s výkonem zas takový problém nebyl. Všem začátečníkům bych ji vřele doporučil.

1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.

23.11.2014 v 16:36 | Nahoru | #21
Ahoj, .... taky se nedostanu přes stováka. Membránu jsem vyměnil (děkuji Tornovi za super fotonávod), motka ožila, ale přes 85km/h ani prd. Osmdesátka i na trojáka, čtyřka nanic, pětka na nic. Tak jsem šoupnul dopředu o zub menší řetězový kolečko 13 zubů. No a maximálka 90km/h. Dle GPS. Do osmdesátky je motorka krásně živá, po osmdesátce umírá. Vážím 85kg. Už jsem měl motorek habakuk a vím, že 125tka musí lítat víc. Chci 100km/h max, abych nebyl brzda v provozu. Víc nemusím. To prostě musí jít. Mám německou verzi GN125 z roku 1997, nalítáno 22.222km. Nejni někde jinde zakopaný pes? TWčko/DRko mělo omezovač v elektrice. Spojka je ok, olej a olejfiltr nový, vzduchfiltr nový, svíce pěkná. Nekontroloval jsem velikost trisky, nekontroloval jsem ventily, tlaky. Máte někdo nějaký typ?
Jináč, okolo 100,- USD je k mání kit na 150cc, v zahraničních forech jsem se dopídil, že nejni od věci nahradit karbec klidně i nějakou chinou. Jo, a když už china, tak motor Loncin 250cc komplet i s karbem stojí okolo 10tis Kaček.
Ale to jsou dost nesmysle. Stačí mi 125tka, ale musí prostě jezdit normálně.
Díkes, mějte se.

(reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

25.11.2014 v 19:18 | Nahoru | #22
TenKovar> Nic mne nenapadá, kdy by mohl být zakopaný pes. Já vážím netto přes sto, to znamená s oblečením na moto určitě 110 kg. Když nás jede víc - pokud se zrovna nezávodí, tak v běžném provozu stačím. 120 max. Akorát musím častěji řadit a do kopce mi někdy ujedou. Pak musím dohánět. Ale 100 tam mám vždy, kdy potřebuju. Zvykl jsem si na vyšší otáčky. Dřív jsem jezdil s nízkootáčkovým jednoválcem Norton 500, tak jsem se těch otáček bál. Teď už to využívám až k 10 000. Motor by šel ještě víc. Ale "do červený" už ho nepouštím.
Na Tvém místě bych zkontroloval ještě kompresi a ventily. Ono to nemusí vždycky záviset na ujetých kilometrech. Ale taky třeba na zacházení. To menší kolečko přidalo trochu síly, ale zase ubere na rychlosti. Dává to, kdo jezdí ve dvou. Já tam mám 14 zubů. Je to akorát.
Jsem rád, když sem někdo napíše. Jeden má dojem, že už na GN 125 nikdo nejezdí. Škoda.




Údaje o výkonu v technickém průkazu.

26.11.2014 v 07:55 | Nahoru | #23
Ahoj, dík za postřehy, ... ještě jsem vynašel diskusi, no diskusi, takovej nástřel řešení na: http://www.motorkar...amp;pgr=#goto5518037 Snad odkaz vyšel a je funkční, pokud ne, jedná se o elektronické omezení pro modely na německém trhu. Cosi s růžovým drátkem, odporem a kostrou. Ještě zkouším, co na to fa Ignitech. Až budu o fous moudřejší, napíšu.

1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.

3.12.2014 v 14:11 | Nahoru | #24
Je to tak, ty německé verze byly seškrcené na max 80 km/h co jsem slyšel. Na netu těch návodů, jak to odstarnit bylo víc. Každopádně, jestli si to dobře pamatuju tak snad měla být i nějáká překážka u karbce. Já ze svého GN dostal kilo jen z prudkého kopce, ale to už nebyla moc příjemná jízda :) Jinak max taky 80 km/h.

Údaje o výkonu v technickém průkazu.

3.12.2014 v 20:47 | Nahoru | #25
Uživatel Gozer (díkes!) mi poslal návod a po prostudování jsem zjistil, že barvy drátků odpovídají přesně drátkům na mém GNku. Je to zde: http://dr125.wz.cz/...hlosti_a_otacek.html Tak jsem začal shánět ten odpůrek. Celkem prekérka, nikde nic. Až v Čerčanech. Cena celkem pálka, posuďte sami, čtyřicet haléřů za kus. Pan prodavač mne poprosil, ať si vezmu alespoň dva kusy. Tedy rozšoupnul jsem se a podal mu jednu korunu se slovy, ať si drobné ponechá. Až budu mít volnou chvilku, prubnu to, pěkně si počesku zabastlím. Zdar.
Jo, ještě sem pro inšpiraci připrdnu fotošku, byl jsem omrknout fabriku Jawy.

Údaje o výkonu v technickém průkazu.

7.12.2014 v 12:43 | Nahoru | #26
Přes devadesát se nevyhrabu! Vyfikundace s odpůrkem zabrala, mohu i do červeného pole. Jasněže jen na test. Na čtyřku kulím i devadesát, dám pětku a motka zhebne. Nevim. Napadá mne karbec, tedy dát nějaký KNko, jinou, asi větší trisku, pohrát si s tím. Nikde už žádná mechanická kulišárna neni. O co tu jde?

(reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

7.12.2014 v 15:08 | Nahoru | #27
Mi3ka> Jestli je to jako u virgla, tak je bodnutá podložka ve výfukovým kolenu, zmenšující průřez... a možná trysky, ale u virgla stačilo jen přenastavit karburátor...

Údaje o výkonu v technickém průkazu.

23.12.2014 v 22:22 | Nahoru | #28
Držim palce s bastlením. Já mám taky GNku z dojčlandu, ale teprve jsem uvedl motor do chodu a nějakej test rychlosti bude až bude trochu tepleji.

Údaje o výkonu v technickém průkazu.

4.5.2015 v 16:57 | Nahoru | #29
Tak jsem byl suzinu projet a holka nemá problém letět stovkou :). Mám taky tu očesanou z německa - 80 km/h v techničáku, ale membránu v karbecu mám bez jedinné dírky, tak asi proto nemá problém :). Hodně kilometrů přeju!





Údaje o výkonu v technickém průkazu.

29.12.2015 v 08:43 | Nahoru | #30
Já mám zase 125 rv. 1998 a výkon v tp je udaný 7.9 kw při 9600ot/min )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 coconut69 8 8.4.2024 v 22:35 Seka100
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 Jakubv 10 11.8.2022 v 09:35 Seka100
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 Jakubv 3 1.6.2022 v 10:16 Ariete
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 Mirek1108 1 15.9.2021 v 09:41 Seka100
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 Jakubv 25 9.6.2021 v 09:36 Seka100


TOPlist