Domnívám se, že motor byl už z výroby upraven (blokován). Prosím sdělte mi, zda máte někdo v TP podobné údaje, či jaké jiné. Je můj předpoklad správný?
Něco jsem si tu v diskuzi již přečetl o úpravách na plný výkon. U takhle malé motorky je každý koník dobrý, i když třeba jen jako rezerva výkonu. Odstranění překážky mezi karburátorem a hlavou je jasné. Byly ale uváděny dvě hodnoty odporu, přes který se má ukostřit růžový kabel k CDI. 580 Ohmů a jinde uvedeno 280 Ohmů. Která hodnota je správná a co to vlastně způsobí? Děkuji za odpověď.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.
torna píše: Tak mám za sebou první svezení. Jízda pohodlná, v pohodě. Bylo větrno a hranicí byla ta osmdesátka. Přece jen jsem od 125 čekal o trochu víc. Zkusím všechno překontrolovat - vzduchový filtr, karburátor a pod. a časem třeba přijdu na nějaké zlepšení. Dík všem za rady.
V tom případě to máš tak na 95% škrcené, a nejspíš stejným způsobem jako většina ostatních a návod na odstranění pravděpodobně najdeš na odkazu, který ti sem dával motomiro (nebo dej motorku do servisu, tam ti to také odstraní).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 | coconut69 | 8 | 8.4.2024 v 22:35 Seka100 |
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 | Jakubv | 10 | 11.8.2022 v 09:35 Seka100 |
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 | Jakubv | 3 | 1.6.2022 v 10:16 Ariete |
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 | Mirek1108 | 1 | 15.9.2021 v 09:41 Seka100 |
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 | Jakubv | 25 | 9.6.2021 v 09:36 Seka100 |