globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VIF aditiv
11.4.2013 v 14:35
Zdravím.
Používám roky Super benzin aditiv do Auta. Nemůžu si ho vynachválit. Starty super, zlepšuje to kvalitu benzínu, poznám to při tahu a i spotřebě.Dával jsem to do MZty a rozdíl. Teď mám sůzu. CHci co lejt i do ní. Přidává to někdo do nádrže ?? zkušenosti ?

VIF aditiv

11.4.2013 v 20:37 | Nahoru | #31
co bude s tou MZ?????

(reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 21:37 | Nahoru | #32
Ozzy_> ale benzin neni diesel ty trpí na opotrebovani vstrikovacu podstatne vic

VIF aditiv

11.4.2013 v 21:38 | Nahoru | #33
Do nafty taky davam kvuli vstrikum..do benzinu ne..tam mi to prijde zbytecny..

(reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 21:43 | Nahoru | #34
gugo> bylo to ok,fakt ze jo,je teda fakt bylo kupovany jako novy a ze cca polovina toho najezdu byla dlouhy trasy vesmes po dalnicich po cely evrope,coz je pro vstrikovace mensi zahul nez cukacky po meste,ale auto drzelo. tedka ho ma nejaka holcina v Beroune uz dva roky.

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

11.4.2013 v 21:47 | Nahoru | #35
Hele, matematika.

V clanku cislo dve pisou, ze ty zazracny pripravky stojej neco mezi padesati halirema a 4ma korunama na aditivaci litru nafty.

Takze, pri modelovy spotrebe 8l/100 a najetech 240.000 kilometrech mi to vychazi
naklady na tydle zazracny kapky neco mezi 9600 a 76800 korunama.

V pripade te druhe castky uz jsme davno za castkou za novy vstriky i u treba Mondea. Ale tak kazdyho vec, at si kazdej do svyho auta leje co chce

(reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 22:58 | Nahoru | #36

Ozzy_ píše: Hele, matematika.

V clanku cislo dve pisou, ze ty zazracny pripravky stojej neco mezi padesati halirema a 4ma korunama na aditivaci litru nafty.

Takze, pri modelovy spotrebe 8l/100 a najetech 240.000 kilometrech mi to vychazi
naklady na tydle zazracny kapky neco mezi 9600 a 76800 korunama.

V pripade te druhe castky uz jsme davno za castkou za novy vstriky i u treba Mondea. Ale tak kazdyho vec, at si kazdej do svyho auta leje co chce



Vif vychazi pri doporucenym davkovani 0,4 Kc/litr..treba to mondeo bere spis 6 nez 8, coz na 240 000 km vychazi 5760..ted se poradne koukni za kolik mas vstriky..

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

11.4.2013 v 23:06 | Nahoru | #37
Ja vim, s timdle zazrakem bere tak 4 A bude jezdit navzdy

VIF aditiv

11.4.2013 v 23:14 | Nahoru | #38
To už si rovnou můžete namontovat turbonátor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 23:20 | Nahoru | #39

Ozzy_ píše: Ja vim, s timdle zazrakem bere tak 4 A bude jezdit navzdy



No ja mel treba dneska spotrebu 4,2 s timdle zazrakem ..Koupil sem si zimni Vif za 200, pres zimu najel neco pres 10 000 km a vyjde mi tak akorat..a to tam leju o neco vic nez doporuceny davkovani..

VIF aditiv

11.4.2013 v 23:36 | Nahoru | #40
Já do benálu leju i jahodový sirup. Přidá mi to pět koní, to je jasný že to poznám. No a pod výfukem mám košíček. A když přijedu zpátky domu, tak mám košík plný jahod. Akorát už jsou to ty suchý, protože kdybych chtěl čerstvý, tak bych do benálu musel lít i vodu. A to mi přijde už zbytečný. Výkonu mám dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 06:58 | Nahoru | #41
_monty>
Teď bys měl pomalu přejít na VIF jarní a spotřeba by měla ještě klesnout někam ke 2,8

VIF aditiv

12.4.2013 v 07:25 | Nahoru | #42
Používám jen zimní Vif do nafty, ty údaje o spotřebě jsou podle mě kravina, žádné snížení jsem nespozorval.

(reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 08:19 | Nahoru | #43

klemat píše: _monty>
Teď bys měl pomalu přejít na VIF jarní a spotřeba by měla ještě klesnout někam ke 2,8



Kvuli spotrebe to tam ale neleju..proste mam diesel, snazim se do toho tankovat jakz takz kvalitni naftu, kvuli cisteni palivovy soustavy tam leju Vif, kterej ma smesnou cenu proti pripadnej oprave..no a auto se mi odvdeci treba tou nizkou spotrebou a velkou spolehlivosti..kdyby se u nas prodavala kvalitni nafta, tak to tam taky neleju..

Jo jeste tu nizkou spotrebu neprisuzuju Vifu, ale dieslu obecne, aby se toho nahodou zase nekdo nechyt..

Naposledy editováno 12.04.2013 08:20:56

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

12.4.2013 v 08:41 | Nahoru | #44
Ja to leju do svyho tdi a jako fakt me ty 200kc za pul roku nevytrhne a navic jsem celou zimu nemel problem se startama atd. A tankuju na onu

VIF aditiv

12.4.2013 v 09:11 | Nahoru | #45
já liju VIF do Mondea 2.2 TDCi, páč jsem zblbnul z toho milonu příspěvků o odcházejících vstřicích a o statisícových opravách
jestli je to ale k něčemu dobrý netuším, 50% lidí řekne že jo a 50% že ne...
tolik to zase nestojí a kdyby to aspoň trochu pomohlo tak proč ne

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

12.4.2013 v 09:24 | Nahoru | #46
My přidáváme v hospodě VIF do Svijanský 11tky a vo to se víc pije

(reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 09:40 | Nahoru | #47

SPEEDY21 píše: My přidáváme v hospodě VIF do Svijanský 11tky a vo to se víc pije



to jste hloupí, VIF přece snižuje spotřebu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 10:06 | Nahoru | #48
jirka1389>
Tak na to se těžko argumentuje. Snad jen že jsem za posledních 15 let vystřídal 5 aut (z toho 4 nafťáy-poslední dva s common railem),najel s nima cca 400 tis. km a žádnej problém se startama(pokud jsem neměl mrtvou baterku) jsem nikdy neměl ani při -20, a to jezdím denně. Nikdy jsem tam nic nelil, kromě krátkodobýho experimentování s aditivem, při němž jsem si ověřil že to žádnej prokazatelnej vliv na spotřebu nemá.Ten zimní sice snižuje bod tuhnutí(tvorbu parafinovejch krystalů),ale při použití zimní nafty s tím problémy obvykle nebývají..Neměnil jsem ještě ani žádný čerpadlo,turbo ani vstřiky.

Naposledy editováno 12.04.2013 10:07:13

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

12.4.2013 v 10:16 | Nahoru | #49
Jinak pokud si myslíte že by vás u moderního dieslu zachránil nějakej VIF v případě že byste někde u jezeďáků nabrali místo nafty šlem z neodkalený nádrže tak vás zklamu.To čerpadlo by šlo do kopru tak jako tak,a vstřiky by samozřejmě vzalo s sebou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 10:22 | Nahoru | #50

klemat píše: Jinak pokud si myslíte že by vás u moderního dieslu zachránil nějakej VIF v případě že byste někde u jezeďáků nabrali místo nafty šlem z neodkalený nádrže tak vás zklamu.To čerpadlo by šlo do kopru tak jako tak,a vstřiky by samozřejmě vzalo s sebou



Ale jasně, VIF není žádná zázračná vodička. Je to prostě aditivum které zlepšuje kvalitu nafty. To je celé. Je to totéž, čím se odlišují tzv. prémiové nafty od standardních s tím, že to vyjde levneji.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 10:35 | Nahoru | #51
petrvtr_new>
Pokud ovšem nejseš chemik a nejseš schopen doložit konkrétní hodnoty které kvalitativní parametry a kolik se změní a jaké dopady to reálně má na činnost vstřikovacího systému a potažmo motoru, tak je to všechno víceméně o víře v marketingové povídačky.

VIF aditiv

12.4.2013 v 11:58 | Nahoru | #52
VIFko do nafty urcite dobra vec na commonrail. V benzinu bych na to kaslal. Mozna tak pred zimou a po zime, aby se v karbecu nedelala ta bila sracka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 11:59 | Nahoru | #53
klemat> vsak ja to nikomu nevnucuju osobne to tam leju a jsem spokojenej . na skodu to asi nebude a jak rikam 200 kc za vif me nevytrhne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 12:00 | Nahoru | #54

klemat píše: petrvtr_new>
Pokud ovšem nejseš chemik a nejseš schopen doložit konkrétní hodnoty které kvalitativní parametry a kolik se změní a jaké dopady to reálně má na činnost vstřikovacího systému a potažmo motoru, tak je to všechno víceméně o víře v marketingové povídačky.



takhle to máš se všema náplněma v motorce ...

3 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

12.4.2013 v 12:06 | Nahoru | #55
Zajímavá logika tankovat u ONA a k tomu přilejvat předražený aditivum. Trochu jako u bláznů, nemyslíte?
A abych zase nebyl OT, tak mám starý turbobenzín a a palivo beru u osvědčených čerpaček, kde často nabízejí variantu lépe aditivovanou už od výrobce a navíc bez přídavku biolihu. A motůrek šlape ;)

(reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 12:16 | Nahoru | #56
Stev>
O.K., proto taky kašlu na předražený "značky" a leju to co splňuje výrobcem předepsané specifikace. Mimochodem nevím jak vy,ale já mám u současného Fokuse TDCi jasně v manuálu napsáno že palivo je nafta motorová a v jednom odstavci věnovaném palivu je výslovně uvedeno že se do ní nemají přidávat žádná dodatečná aditiva. Pokud to výrobce takto uvedl do manuálu, asi vědel proč..

Naposledy editováno 12.04.2013 12:18:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 12:23 | Nahoru | #57

jirka1389 píše: klemat> vsak ja to nikomu nevnucuju osobne to tam leju a jsem spokojenej . na skodu to asi nebude a jak rikam 200 kc za vif me nevytrhne.



takovýchto zákazníků potřebují "obchodníci s deštěm" prodávající podobné přípravky co nejvíc. Já jim je ze srdce přeju..

(reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 13:02 | Nahoru | #58

Mr.Dan píše: Zajímavá logika tankovat u ONA a k tomu přilejvat předražený aditivum. Trochu jako u bláznů, nemyslíte?
A abych zase nebyl OT, tak mám starý turbobenzín a a palivo beru u osvědčených čerpaček, kde často nabízejí variantu lépe aditivovanou už od výrobce a navíc bez přídavku biolihu. A motůrek šlape ;)



A kde mas zase jistotu, ze to premiovy palivo se nejak vyrazne lisi od toho obycejnyho? Treba u dieslu v malokterym opravdu nejsou biosracky..Vif vychazi na 0,4 Kc/litr..premiova nafta je treba o 2 Kc drazsi nez obycejna, tak nevim co je predrazeny..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

12.4.2013 v 13:07 | Nahoru | #59

Mr.Dan píše: Zajímavá logika tankovat u ONA a k tomu přilejvat předražený aditivum. Trochu jako u bláznů, nemyslíte?
A abych zase nebyl OT, tak mám starý turbobenzín a a palivo beru u osvědčených čerpaček, kde často nabízejí variantu lépe aditivovanou už od výrobce a navíc bez přídavku biolihu. A motůrek šlape ;)



A který to je ten benzín bez přídavku biolihu u osvědčených čerpaček? Jediný takový na našem trhu je totiž VERVA 100 a kdybych na to měl jezdit celý rok, tak mi shoří peněženka. Dávám jen na zimu. Ve všech ostatních ty biosračky jsou. A jaký je to ten lepší benzín přímo od výrobce? Všechny čerpačky u nás totiž berou benál z jednoho zdroje (fakticky ze dvou) a ani to ONO si ho nevaří někde ve sklepě. Jde jen o to, kdo ho naředí dodatečně. Ony ani ty Shellky nejsou Shellky, ale jen obchodníci s pronajatou značkou, o kterou je to potom dražší.

2 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

12.4.2013 v 13:11 | Nahoru | #60
já po zimě na vyčištění používám u motorky toto - http://www.znackove...-Sytem-Cleaner-300ml
a celoročně přidávám do benzínu toto - http://www.znackove...Benzin-Aditiv-500-ml
pak před vypuštěnim oleje přidávám - http://www.znackove...l-Engine-Clean-300ml
a občas přidám do nového oleje - http://www.znackove...oKote-AF-Motorcycles
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist