Téma: Smysl?
 
22.12.2007 v 13:16


pak si kupte cerstve zajetou motorku... *no* *no*

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 16:15 | Nahoru | #1
blafo>Jen tak čistě teoreticky. Motor se roztočí na 12500 otáček. Ztráty jsou v ložiskách, tření válce, řetězy, rozvody, alternátor, čerpadlo/a. Půlka převodovky...Dohromady to může dát pár desítek nebo stovek wattů tj výkon potřebnej k udržení "motoru" na těhle otáčkách. Chladič s větrákem tam bude asi pořádnej, takže by to měl v pohodě uchladit. Výfuk asi pokouřit dostane. Myslíš, že je tohle ale špatné ve srovnání s videama, kde drtí rovinky na 299km/h? Tam už to taková prdel pro motor neni, protože ten tabulkovej výkon skutečně dává na zadní kolo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 16:20 | Nahoru | #2
karf>ať je to jak chce, je to píča. :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 16:29 | Nahoru | #3
karf>>
No ja myslim, ze tam de ciste o to jaky je rozdil mezi otackama rekneme 500-1000 pod omezovacem a primo omezovacem. Logicke ale je, ze omezovac je jeste v pasmu nedestruktivnich otacek. Pokud byl motor zahratej, tak bych v tom taky nevidel takovou tragedii. :) Skutecne by me ale zajimalo jak mu to muze ublizit. Mozna nespalena smes kdyz vypadava zapalovani?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 18:00 | Nahoru | #4
karf>Za jizdy je to neco uplne jineho-naporovy chladic udrzi teplotu motoru na optimalnich teplotach a motor pri zatizeni netrpi tak ,jak motor toceny na neutralu.S timto debilem ,co ji dokaze uvarit na stojanku se to nemuze srovnavat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist