globalmoto_kveten





Téma: Smysl?
 
22.12.2007 v 13:16


pak si kupte cerstve zajetou motorku... *no* *no*
Předchozí
1 2
Následující

Smysl?

22.12.2007 v 13:21 | Nahoru | #1
to je debil...

Smysl?

22.12.2007 v 13:30 | Nahoru | #2
Ja bych rek ze to prave zajizdi :lol: :lol:

Smysl?

22.12.2007 v 13:33 | Nahoru | #3
Kus kokota, pracky mu polámat :rolleyes:

Smysl?

22.12.2007 v 13:34 | Nahoru | #4
Škoda, že tam nezabrali taky jak si honí to péro a jak vystříknul :puke:

1 reakcí na tento příspěvek Smysl?

22.12.2007 v 13:35 | Nahoru | #5
To je fakt dement.... *no* *no* *no* :puke:

Smysl?

22.12.2007 v 13:36 | Nahoru | #6
Ale tak neberte mu to :D to je jediny misto kdy si muze sahnout na omezovac chudacek malej :puke:
Jinak je to dumbass :puke:

(reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 13:38 | Nahoru | #7
Chudák motorka, kdyby mohla, tak mu pořádně rozkope koule! *no*

Smysl?

22.12.2007 v 13:41 | Nahoru | #8
:lol: :lol: :lol: :lol: Tak to mě fakt pobavilo :lol: :lol: :lol:

Smysl?

22.12.2007 v 13:41 | Nahoru | #9
=o

o:38 dal gas...a 1:50 ho pustil....proč ne :puke:

Smysl?

22.12.2007 v 13:46 | Nahoru | #10
Tak omezovac je od toho aby omezil otacky na hodnote pro motor pripustne. Myslim ze tam bude jeste rezervicka. :) Ja bych to teda nedelal, pri zkouseni max tam sem tak 3-4sec. a pak tomu dam oddychnout. ;)

Smysl?

22.12.2007 v 13:58 | Nahoru | #11
Připomínka:
Rád bych připomněl, že ten pán co sedí na té motorce je IDIOT!!!

1 reakcí na tento příspěvek Smysl?

22.12.2007 v 15:04 | Nahoru | #12
Co to je za pičus panelákový?????!!!!!!!!!!!!!!!!!

Smysl?

22.12.2007 v 15:08 | Nahoru | #13
blafo>to je pííííííííííííííííííííííííííča!!!!!!!!!!!!!! :lol:

(reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 15:10 | Nahoru | #14
Mít po ruce klacek tak mu urazím hlavu.... takovýho dementa jsem ještě neviděl...
*no* *no* *no*

Smysl?

22.12.2007 v 15:14 | Nahoru | #15
a co?závidíte co?když na to nemáte tak je píčus,já si taky občas zatúruju,líbí se mi ten zvuk,a je tam omezovač ,tak co,ale když už z toho třeba teče voda tak to už né to je prasárna

Smysl?

22.12.2007 v 15:16 | Nahoru | #16
No coco, vy neznáte "rychlozájezd" aneb zajeto na stojánku za 1/2 hodiny :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 16:15 | Nahoru | #17
blafo>Jen tak čistě teoreticky. Motor se roztočí na 12500 otáček. Ztráty jsou v ložiskách, tření válce, řetězy, rozvody, alternátor, čerpadlo/a. Půlka převodovky...Dohromady to může dát pár desítek nebo stovek wattů tj výkon potřebnej k udržení "motoru" na těhle otáčkách. Chladič s větrákem tam bude asi pořádnej, takže by to měl v pohodě uchladit. Výfuk asi pokouřit dostane. Myslíš, že je tohle ale špatné ve srovnání s videama, kde drtí rovinky na 299km/h? Tam už to taková prdel pro motor neni, protože ten tabulkovej výkon skutečně dává na zadní kolo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 16:20 | Nahoru | #18
karf>ať je to jak chce, je to píča. :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 16:22 | Nahoru | #19
Dolík ....>>
No jasně. Co si to dovoluje tůrovat svojí motorku. Taky mi to nepřijde normální. Ale nemyslím si, že tohle "škodí" motorce víc než jízda na hranici maximálky.

(reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 16:25 | Nahoru | #20
karf>Podle mě toto škodí víc a to není tůrování. tůrování je vrr vrr vrr a né minutu v omezovači. :) ale kromě toho, že je píča je to i debil, protože kdyby byl trochu inteligentnější, tak si nechá ten omezovač nějak odstranit, aby to točilo aspoň 16, 17 nebo i vcí a třeba se štěstím by se mu utrhlí nějaký ten ventil nebo něco a urvalo by mu to ruku. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 16:29 | Nahoru | #21
karf>>
No ja myslim, ze tam de ciste o to jaky je rozdil mezi otackama rekneme 500-1000 pod omezovacem a primo omezovacem. Logicke ale je, ze omezovac je jeste v pasmu nedestruktivnich otacek. Pokud byl motor zahratej, tak bych v tom taky nevidel takovou tragedii. :) Skutecne by me ale zajimalo jak mu to muze ublizit. Mozna nespalena smes kdyz vypadava zapalovani?

(reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 16:43 | Nahoru | #22
Bubrak ZX10R>>
V tom se moc nevyznám. Není to můj obor. Ale předpokládam, že řídící jednotka řekne vstřikovači a druhé klapce, aby se přizpůsobil tudíž to spaluje tak jak má.

Smysl?

22.12.2007 v 16:51 | Nahoru | #23
Se svým majetkem ať si každej dělá co uzná sám za vhodné *yes*





...ale stejně je to debil *no* :lol: :lol:

Smysl?

22.12.2007 v 16:56 | Nahoru | #24
a já pořád přemýšlel, jakou písničku ten šulek hraje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 16:59 | Nahoru | #25
blafo>ale ty motory jsou na toto stavěné. Jen to nechladil. Jsem viděl zátěžový test motoru Agusty 750. 25 hodin v kuse byl na stolici na plný výkon a držel. Jenže tam byla vrtule na chlazení

(reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 17:39 | Nahoru | #26
Kubát>ta vrtule se hodí. ale tam to je na plný výkon. tady to bylo naprázdno.

Smysl?

22.12.2007 v 17:52 | Nahoru | #27
omezovač je tam z toho důvodu, aby motor v tahu nedošel k otáčkám které ho můžou poškodit ...
Honit motor na volnoběh do omezovače , tak s tím teda konstruktéři moc nepočítali a škodlivé to rozhodně je ... motor dosáhne z klidu na omezovač velmi rychle někdy během sekundy a je tam problém v nedostatečném mazání atd.
je to něco jiného než když honíš motor do omezovače při jízdě ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 18:00 | Nahoru | #28
karf>Za jizdy je to neco uplne jineho-naporovy chladic udrzi teplotu motoru na optimalnich teplotach a motor pri zatizeni netrpi tak ,jak motor toceny na neutralu.S timto debilem ,co ji dokaze uvarit na stojanku se to nemuze srovnavat...

(reakce na) Smysl?

22.12.2007 v 18:13 | Nahoru | #29
DavR1>>
tady držel motor na omezovači poměrně dlouho takže mazání nemohlo nefungovat dostatečně
Alex GSX-R>>
Že se za jízdy chladič ofukuje proudícím vzduchem a né větrákem je mi jasné. Ale výkon za jízdy je tady třeba 130kw a on tam měl třeba 0,5kw (nějaké ty odpory atd...) třeba takže motor se uchladí. Problém může být s výfukama (i když toho paliva tam taky moc nejde).

Když to srovnám s normální jízdou, tak ložiska klikáče a v převodovce přenáší reakce od plného zatížení. litrový gsxr má 115Nm na klice? Na volnoběh je moment 0Nm.

Smysl?

22.12.2007 v 18:22 | Nahoru | #30
Ten člověk má ke svý lásce divnej vztah. Já bych to svý kočičce nedělal. Měla mu tam spadnout jednička.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist