Chtěl bych cestovní rychlost 100-110km/h prostupnost terénem (žádný hard offroad) jednoduchou a bytelnou konstrukci atd.....a především mě láká vzhled již zmiňovaných...
Ocením každou smysluplnou radu.
1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
Loni na podzim jsme právě o tomto dali řeč se synem - jemu se totiž zdály ty sedla u Yamahy WR 250R/X na omak tvrdý... (aneb zdála se ta sedla tvrdá )
Ale neseděl na tom, jenom to tak dlaní letmo ozkoušel v garáži.
Takže moje zkušenost - sám jsem byl STRAŠNĚ MOC příjemně překvapený, jak pohodlně se na těch sedlech sedí, a kolik km respektive až jak dlouho se na tom dá úplně bezbolestně jezdit.
Dojezd na nádrž je 200+ km a k tomu ještě nějaká ta rezerva navíc, přitom moje maličkost preferuje spíš pomalejší kochací jízdy na couračku... Přesněji řečeno 3-4 hodiny v sedle WR250R/X (na jeden zátah mezi dotankováním) NENÍ ABSOLUTNĚ ŽÁDNÝ PROBLÉM. Dokonce ani v náznaku jsem nezačínal po těch 3 až 4 hodinách jízdy na WR 250R i WR250X ty jindy problematický zadní partie cítit.
Na boxerovi (BMW R1100GS) to bylo tak po hodině až půldruhé hodině jízdy, ale tam jsem to přičítal částečně i tomu, že ta mašina i její sedlo byly cca 13-15 let starý. Ale i u mé malé dvácy (Honda CBF 125), kterou mám prakticky odnova a je nyní stará jenom zhruba 4 roky, mě zadek začne bolet poměrně dost brzo (a skutečně bolet - není to jenom nepříjemný pocit, ale skutečně bolest), odhadem taky tak zhruba po hodině až po dvou hodinách jízdy - asi jak kdy (možná vliv mé momentální kondice, teploty okolí, kvality silnice atd.).
Ale opravdu u WR 250R i u WR250X (mají ta sedla stejná - navenek se liší jenom barvou) nemám vůbec žádný problém se sezením. A to ani nemusím měnit jízdní polohy, přestože ta sedla by to svou "bezbariérovou" délkou krásně umožňovala.
Paradoxně je to možná právě tou štíhlostí sedla u WR250R/X, že je ten posez takový jakoby přirozený - netřeba mít moc roztažený nohy, takže je to nenásilné skoro jako při chůzi.
Oproti tomu u mých ostatních nebo bývalých motorek ta sedla byla vždycky relativně široká a zřejmě proto stlačovala spolu se svalstvem (přechod hýždí do stehen) možná trochu i tepny, žíly nebo nervy, nebo čert ví co - anatomie není můj obor.
Zkrátka a dobře, jízda v sedle WR250R/X je balzám na zadek !!
Pro ilustraci - sedlo bílé Yamahy WR250R:
Naposledy editováno 07.04.2013 13:07:48