globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
 
3.4.2013 v 17:22
Poradil by jste mi někdo další stupínek po Terrce? Chtěl bych jednoduchý, lehký nenáročný enduro. Chtěl bych ale zároveň něco na čem se bude dát cestovat. Zatím jsou v úvahu Beta Alp 4.0 nebo Tricker 250. Je ještě něco tomu podobné z čeho vybírat??
Chtěl bych cestovní rychlost 100-110km/h prostupnost terénem (žádný hard offroad) jednoduchou a bytelnou konstrukci atd.....a především mě láká vzhled již zmiňovaných...
Ocením každou smysluplnou radu.

2 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250

5.4.2013 v 08:19 | Nahoru | #1

Linhart89 píše: SuperSic58> Mno musím přiznat, že dneska jsem se na ní díval a ledacos o ní četl...Jak CRF 250L tak Kawa KLX 250 vypadají velice dobře. Jen se bojím velikosti té motorky. Nechci nic ani o mm menší než Terrka. A každý cm navíc ocením:) Chtěl bych se na to někam jet mrknout. JE jasné že WRko je v této kategorii nej, ale nové je cenově absolutní nesmysl a ojetiny se neshánějí moc dobře a i tak jsou drahé


Jak jsem psal, velikostně ty motorky budou hodně podobný, kdyžtak si porovnej parametry rozměrů. Psal si, že chceš dávat větší vejlety a zároveň, aby to mělo dobrou průchodnost terénem. Udělat dobrej kompromis na on/off je hodně těžký. Čim víc do terénu, tím míň na cestování po asfaltu, s tim se musíš smířit. Třeba wr 250r je vynikající motorka, ale na delší cestování bude lepší CRF. WR je zas víc do terénu. Ten alp 4.0 bych nechtěl, na delší cestování asi nic moc, navíc má obstarožní motor, ty prachy bych za něj nedal, navíc má prej nějakou poruchovou elektroinstalaci..

(reakce na) Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250

5.4.2013 v 18:25 | Nahoru | #2
SuperSic58> Parametry rozměrů jsem samozřejmě porovnával ,ale ono to zas tak jednoznačný není. Je mi jasné že žádný moto dobrý na to i na to není. Ale vybrat co nejvhodnější kompromis:)

(reakce na) Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250

6.4.2013 v 08:43 | Nahoru | #3

Třeba wr 250r je vynikající motorka, ale na delší cestování bude lepší CRF. WR je zas víc do terénu.


No, ono to s tím delším cestováním vyjde podobně, ne-li stejně nebo dokonce i zde ve prospěch WR 250R.

Na CRF 250L jsem sice necestoval (absolvoval jsem jenom dvě zkušební jízdy, kratší a o něco delší), ale Yamahu WR 250R vlastním, jezdím na ní a možná i proto ji tak trošku znám...
A v loňském babím létě jsem s ní stihnul "procestovat" nádherných několik set kilometrů po okreskách a státních silnicích.

I když pravda nejezdil jsem na ní tak nabalený a obtěžkaný všemožnou bagáži na předním blatníku, na nádrži, na zadnim nosiči i po obou stranách podsedláku, a ne takové tisíce a dokonce desetitisíce kilometrů jako jiní OPRAVDOVÍ CESTOVATELÉ třeba v USA, kde např. jeden projel na WRku celou Ameriku od východního pobřeží po západní.

Nebo další známý a dnes už cca 60 letý cestovatel sjezdil na WR 250R celý Státy od Kanady po Mexiko, a dále i Aljašku, takže nyní už má (a dle vlastích slov bez problémů) na svém WRku z roku 2008 najeto 62 tisic km (aktuální stav z března 2013).

WR je robustnější a silnější než CRF, má větší zrychlení a vyšší maximálku, a taky výrazně vyšší zaťížitelnost (užitečnou nosnost), což se právě nejvíc ocení při delších cestách.

EDIT: oprava překlepů

Naposledy editováno 06.04.2013 14:52:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist