1 reakcí na tento příspěvek Jak na zpětné zapsání skutečného výkonu do TP?
(reakce na) Jak na zpětné zapsání skutečného výkonu do TP?
Zil píše: no nevímjestli bude pojišťovna tahat bouračku na brzdu...
Jestli je nebo není škrcená poznají bez brzdy Spíš otázka, jestli to má smysl kvůli pojišťovně, pokud máš neomezenou nic řešit nebudou protože na to budeš mít papíry. Jinak jo, musíš k dealerovi. Ptal jsem se v Hondě (chtěl jsem řešit to samé u H6) a řekl mi, že na to mrkne a napíše mi papír o jakoby zpětném otevření s čímž dojdu na evidenci, kde to přepíšou. Cena kolem litru1 reakcí na tento příspěvek Jak na zpětné zapsání skutečného výkonu do TP?
Naposledy editováno 02.04.2013 14:00:21
1 reakcí na tento příspěvek Jak na zpětné zapsání skutečného výkonu do TP?
Naposledy editováno 02.04.2013 14:03:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na zpětné zapsání skutečného výkonu do TP?
Dave81 píše: Zbytečný úkon, pokud máš oprávnění na neomezenou, tak radši jezdi. Nakonec jí ještě výhodně prodáš
Neprodá, odteď bude ubývat jezdců s 25kw v TP, to by mělo smysl prodat teď, jak jsem to udělal já Leda v TP zapsat 35kw a pak to má víc potencionálních kupců.1 reakcí na tento příspěvek Jak na zpětné zapsání skutečného výkonu do TP?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na zpětné zapsání skutečného výkonu do TP?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na zpětné zapsání skutečného výkonu do TP?
ptaak píše: Neprodá, odteď bude ubývat jezdců s 25kw v TP, to by mělo smysl prodat teď, jak jsem to udělal já Leda v TP zapsat 35kw a pak to má víc potencionálních kupců.
Já skutečně nevím, tak se ptám - když mám řo na 35 kW (škrceno max. z 70 kW) tak nemůžu jet na 25 kW ? Pokud je to takhle, tak to je zase slušnej paskvil
E: ale zas i kdyby to tak bylo, pořád budou jedinci, co si 25kW nerozšířej....
Naposledy editováno 02.04.2013 15:07:51
koda5 píše: Daart> no to joo ale sv650 s 25 kw bude mit max tak 130 a to už se dá v pohodě překročit .
Mozna tak v papirech, realna podle tachometru je 190, jen dyl trva, nez se to tam dostane Skrceni je na dve veci..Jen tahani penez z lidi..
1 reakcí na tento příspěvek Jak na zpětné zapsání skutečného výkonu do TP?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na zpětné zapsání skutečného výkonu do TP?
alzbet píše: Na 25kW bývá levnější pojistka než na plný výkon a pokud pojišťovna bude chtít, může se z toho nakonec zkoušet vykroutit i kvůli tomu, že vlastně ani neplatíš takovou cenu, jakou bys měl...
Pokud se nepletu, tak vyse pojistneho na motorku se pocita podle obsahu, nikoli vykonu, takze potom je jedno, jestli tam je 25 nebo 60 kW
edit písmenka
edit 2: sorry nevšiml jsem si hned že ti jde o otevření
Naposledy editováno 04.04.2013 11:25:31
PS: Mimo to v zahraničí tě policajti vezmou na mobilní brzdu a jedeš do ČR vlakem když to nemáš v cajku.
CZepelin> Tam je problém jinde. Bouračka Auto/Auto tak tam se tyhle věci neřeší, protože na auto je jeden řidičák. Samozřejmě existují případy, kdy se jde po všech prkotinách až po homologovaný žárovky a jakékoliv úpravy na vozidle. Ale to jen v případě smrťáků atd...
Hlavně by se jim to v tom objemu škod nevyplatilo sledovat. Ale jeden "floutek" na jako zavřený motorce, na kterým se můžou zahojit se jim moc hodí.
Resil jsem to u sve moto,potvrzeni z Hondy,celkem to stalo asi 2 tis.,smysl to ma. Pojistovna se na tom muze hojit,resil jsem to i s likvidatory jedne pojistovny. 25kw ma zpravidla levnejsi pojistku,tudiz takto neni motorka pojistena v plném rozsahu. Za klidny spanek mi ty 2 tisice stoji
1 reakcí na tento příspěvek Jak na zpětné zapsání skutečného výkonu do TP?
upravenych moto a aut u nas jezdi tolik ze nevertim ze by se to nejak resilo pokud to nebude mit vliv na cenu pojistky jak si psal