globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
1.4.2013 v 13:00
Zdravím koupil jsem GSX-R 1000K8 a zjistil jsem že je odpojená klapka co je v výfuku a ovládaná přes elektro motorek s lanky proč to je odpojené má to nějaký vliv na chod motoru? Děkuji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 19:29 | Nahoru | #1
Velkobouchač> uklidni se nebo ti praskne cevka. Je to hnus 2 vejfuky a nic hnusnejsi na sportu neni a vedi to vsici

DonyR1 - Doniku nesmis tolik zrat vyrobcum ty keci...klapku tam mas hlavne kvuli revu byl o tom i na DSF porad o motorkach a tam se tomu smali.
ale tvoje namaha to ma kvuli tomu ze nejede ani s ni ani bez ni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 19:39 | Nahoru | #2
DonyR1 - Doniku nesmis tolik zrat vyrobcum ty keci...klapku tam mas hlavne kvuli revu byl o tom i na DSF porad o motorkach a tam se tomu smali.
ale tvoje namaha to ma kvuli tomu ze nejede ani s ni ani bez ni [/quote]

nevim kde si vzal to, že je klapka kvůli hluku (jinak kvůli hluku je tam od výrobce sériový výfuk)
přívěza slouží ke zvýšení kroutícího momentu v nízkých otáčkách motoru.
jinak pokuď se mění jen koncovka, doporučuji přívěru nechat aktivní. vyměňuje se pokuď se dávají celé laděné svody, koncovka, přímý filtr a powercommander. protože v tomto nastavení (většinou na okruh nebo rádoby střelci) držej motor "nahoře" a tam přívěra neni potřeba

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

4.4.2013 v 16:48 | Nahoru | #3

z-x-r píše: Velkobouchač> uklidni se nebo ti praskne cevka. Je to hnus 2 vejfuky a nic hnusnejsi na sportu neni a vedi to vsici

DonyR1 - Doniku nesmis tolik zrat vyrobcum ty keci...klapku tam mas hlavne kvuli revu byl o tom i na DSF porad o motorkach a tam se tomu smali.
ale tvoje namaha to ma kvuli tomu ze nejede ani s ni ani bez ni



Já nikomu nic nežeru mistře....kdyby nebyla u slabých dvoutaktů typu Aprilia RS, Honda NSR a podobne přívera tak se ani nerozjedeš ... Na hluk bohatě stačí výfuk od toho tam je.Přívera je kvuli kroutícímu momentu v nízkých otáčkách.A pokud se po vyhození motorka nevyladí tak to prostě blbne. jednou mi u 929ky prasklo lanko na priveru a v 5 tis to melo takovou díru že se stim nedalo jet....Jinak R1 už nemám dva roky šmudlo. Poslední kraksna byla Zx-10 od Kawasaki. . Mimochodem, když se tu bavíme o tech spodních otáčkách ta R1 měla spodek 10x silnejší než ta Zx-10... když píšeš o tom jak to nejede... Přístě si o tom neco zjisti od nekoho kdo o tom neco ví a nečti tolik pohádky na internetu...

Naposledy editováno 04.04.2013 17:00:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35937 Dnes v 07:57 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist