Téma: "Gumová" - měkká páčka přední brzdy
30.3.2013 v 20:06
Zdravím,

mám problém s přední brzdou. Špatně se mi vracely desky na předním kole, takže jsem vyčistil třmeny, vyměnil kapalinu a ovzdušnil. Brzda jako taková brzdí, ale páčka neztvrdne ať se snažím sebevíc, pokaždé ji dokážu domáčknout až k řidítku. Vzduch by v okruhu neměl být, brzdí to. Rád bych vyřešil tu gumovou páčku.
Jedná se o TDM900 s ABS

Díky všem za rady

2 reakcí na tento příspěvek "Gumová" - měkká páčka přední brzdy

31.3.2013 v 22:15 | Nahoru | #1
nevim jak je ABS řešený na tvojí mašině, ale na autech se to většinou odvzdušňuje tak, že se auto hodí na diagnostiku, přes ni otevřeš ventilky v abs a pak odvzušňuješ, to je oficiální způsob. Taky se to dá udělat tak, že na brzdu hamstneš tak aby se ti zablokovalo kolo a abs taky otevře ten přepouštěcí ventilek, pak se ti ta vzduchová bublina dostane do normálního okruhu a odtud ji dostaneš ven klasickým odvzdušněním. Tak se to, co vím, řeší na autech. Mohlo by to fungovat i na motorce, otázkou je jak bezpečný je snažit se cíleně dostat přední kolo do smyku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Gumová" - měkká páčka přední brzdy

31.3.2013 v 22:49 | Nahoru | #2

fatik píše: nevim jak je ABS řešený na tvojí mašině, ale na autech se to většinou odvzdušňuje tak, že se auto hodí na diagnostiku, přes ni otevřeš ventilky v abs a pak odvzušňuješ, to je oficiální způsob. Taky se to dá udělat tak, že na brzdu hamstneš tak aby se ti zablokovalo kolo a abs taky otevře ten přepouštěcí ventilek, pak se ti ta vzduchová bublina dostane do normálního okruhu a odtud ji dostaneš ven klasickým odvzdušněním. Tak se to, co vím, řeší na autech. Mohlo by to fungovat i na motorce, otázkou je jak bezpečný je snažit se cíleně dostat přední kolo do smyku...

já mám sice starý auto, ale absko má a odvzdušňoval jsem ho klasickým způsobem "našlapat, povolit odvzdušňovák a dolít" a naprosto bez potíží, ještě s tím tak jezdit někam na diagnostiku, kde si vezmou 500 jen za to že ti to napíchnou, ale kdo ví, jak je to u novejch vozidel...

(reakce na) "Gumová" - měkká páčka přední brzdy

1.4.2013 v 16:51 | Nahoru | #3

fatik píše: nevim jak je ABS řešený na tvojí mašině, ale na autech se to většinou odvzdušňuje tak, že se auto hodí na diagnostiku, přes ni otevřeš ventilky v abs a pak odvzušňuješ, to je oficiální způsob. Taky se to dá udělat tak, že na brzdu hamstneš tak aby se ti zablokovalo kolo a abs taky otevře ten přepouštěcí ventilek, pak se ti ta vzduchová bublina dostane do normálního okruhu a odtud ji dostaneš ven klasickým odvzdušněním. Tak se to, co vím, řeší na autech. Mohlo by to fungovat i na motorce, otázkou je jak bezpečný je snažit se cíleně dostat přední kolo do smyku...



Toto tvrzení je mýtus. Ty "ventilky", jak tomu říkáš, jsou totiž defaultně otevřené - jak bys asi jinak zabrzdil......?????

Naposledy editováno 01.04.2013 16:59:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 9 14.8.2024 v 10:16 Weisner
TDM 900 - při sepnuti ventilatoru t... Yamaha TDM 900 8632 10 11.7.2024 v 19:34 MILOS61
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 25 2.6.2024 v 10:37 combust
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 Valpen 9 30.1.2024 v 18:44 rtin
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 Valpen 7 29.12.2023 v 20:06 StB

TOPlist