globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Udělení vyjímky z TP
28.3.2013 v 11:43
Zdravím, byl jsem dneska na technické a narazil jsem na větší kopu problémů s neorigo dílama. Moto jsem koupil vloni na podzim, je to Honda Shadow VT 600 c ročník 1998, jsou tam překopané řidítka (120cm), zadek motorky (jiné koncové a brzdové světlo + blinkry), a vepředu jsou blinkry zboku v řidítkách. Věci jako je značka zboku nebo jiné zrcátka nejsou takový problém přehodit, ale do toho zbytku se mi moc nechce. Moto v tomto stavu technickou před rokem udělalao, ale na jiné STK. Napadlo mě zažádat si o vyjímku z TP, ale vůbec nevím co a jak. Byl bych rád za názory/zkušenosti.

Předem díky!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Udělení vyjímky z TP

28.3.2013 v 14:39 | Nahoru | #1
r.am-> Pokud maj světla ty É-čka tak je to OK - číslo za E udává typ světla (brzdové, mlhové atd.). Zrcátka musí mít určitou minimální odraznou plochu (je třeba najít kolik cm2), což u některých okrasných nevychází. Řidítka 120 cm asi neprojdou - nevim z hlavy kolik je přípustná šířka jednostopého vozidla, ale mám za to, že to je míň než 120 cm (snad nekecám, ale strýček gůgl poradí). A nehomologovaný výfuky se tu řeší co týden - buď vyměnit, nebo dát nějakej DB kiler co to utlumí a nějakým způsobem tam dostat odpovídající Éčko - buď si udělat raznici, nebo nechat vypálit laserem. Nejsnažší je protáhnout to po dohodě STKčkem přes známý a kdyžtak nějak zakamuflovat ty věci co nejvíc bijou do očí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Udělení vyjímky z TP

28.3.2013 v 18:54 | Nahoru | #2

charlie.vtx1800 píše: r.am-> Pokud maj světla ty É-čka tak je to OK - číslo za E udává typ světla (brzdové, mlhové atd.). Zrcátka musí mít určitou minimální odraznou plochu (je třeba najít kolik cm2), což u některých okrasných nevychází. Řidítka 120 cm asi neprojdou - nevim z hlavy kolik je přípustná šířka jednostopého vozidla, ale mám za to, že to je míň než 120 cm (snad nekecám, ale strýček gůgl poradí). A nehomologovaný výfuky se tu řeší co týden - buď vyměnit, nebo dát nějakej DB kiler co to utlumí a nějakým způsobem tam dostat odpovídající Éčko - buď si udělat raznici, nebo nechat vypálit laserem. Nejsnažší je protáhnout to po dohodě STKčkem přes známý a kdyžtak nějak zakamuflovat ty věci co nejvíc bijou do očí.



U širokých řidítek je problém, že nebude sedět šířka vozidla uvedená v TP. Homologace je další problém. Mě to stálo plno nervů a běhání, než mi změnili šířku motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Udělení vyjímky z TP

29.3.2013 v 10:32 | Nahoru | #3

charlie.vtx1800 píše: ... číslo za E udává typ světla (brzdové, mlhové atd.) ...



Bohužel se naprosto mýlíš. Už jen proto, že homologaci nemají jen světla.
Citace z Evropsé normy:
"Písmeno v kroužku a číslo značí státní zkušebnu, kde byl díl zkoušen."

Nechce se mi vypisovat všechny kódy (na požádání zašlu nebo se dokopu k opsání), ale E9 je Španělsko a E11 je Anglie.
U hlavního světla by E11 mohl být problém, protože hlavní světlomety se dělají ve verzích pro pravostranný i levostranný provoz.

Naposledy editováno 29.03.2013 10:33:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist