Téma: dvoutakty - "vzlétnou z popela" jak bájný Fénix ??
 
22.3.2013 v 18:09
Tak TOLIK let nám vtloukala "oficiální místa" do hlavy, že je s dvoutakty ámen
(prý překonaná technologie, nedokáží splnit emisní normy, atd, atd)
A NAJEDNOU čtu v našem nejrozšířenějším motocyklovém periodiku (č.6/2013),
že KTM pro svoje vítězné tažení světem "nasadí do boje" ke čtyřdobé třistapade-
sátce (pravděpodobně i) dvěstěpadesátku, ALE DVOUTAKTNÍ(!!)...
Honzis, autor článku v ČMN, ji trefně nazval *JEŠTĚ VĚTŠÍ PRČA-BAJK* než třista-
padesátka, lehčí, hravější

Jenže pak přichází nadšení ochlazující"sprcha", že by cena DVĚSTĚPADESÁTKY měla
být stejná jako ČTYŘTAKTNÍ TŘISTAPADESÁTKY(!!)
Tak toto zklamání, aspoň podle mého, už nemůže napravit ani oznámení, že KTM má
připravené dvoudobé agregáty se vstřikováním, které plní normu Euro 4 .

Vstřikování je už celou dobu běžná výbava čtyřtaktů, takže z předchozího vyplývá
jediné a to, že kroky KTM, vedoucí ke znovuzavedení výroby dvoutaktních motocyklů,
nejsou rozhodně žádným altruismem, ale tak jako prakticky všechno ve dnešní době,
snahou vydělat ještě více peněz než dosud na motocyklech čtyřtaktních,
výrobou podstatně jednodušších motorů dvoutaktních ...
Co na to Vy, kterým dvoutakty dodnes nejsou "fuk a šum" ???

Naposledy editováno 22.03.2013 18:11:37

1 reakcí na tento příspěvek dvoutakty - "vzlétnou z popela" jak bájný Fénix ??

25.3.2013 v 12:00 | Nahoru | #1
Díky, markusi, za tu skvělou zprávu technika
KTM Australia
Já se snad ještě dožiju
"replikování" toho geniálního mazacího systému
Suzuki CCI ze 70.let(minulého století ),
který DVOUTAKTŮM modelů T, GT, TS mazal hlavní
ložiska klikovky a dolní ojniční ložiska
čistým olejem přímo z čerpadla a tím ty klikovky
měly neskutečně dlouhou životnost
A jak je vidět, toto "ztratné" mazání dokáže i ty
nesmyslný emisní normy plnit .........

(reakce na) dvoutakty - "vzlétnou z popela" jak bájný Fénix ??

25.3.2013 v 12:27 | Nahoru | #2

IvanDvoutakťák píše: Díky, markusi, za tu skvělou zprávu technika
KTM Australia
Já se snad ještě dožiju
"replikování" toho geniálního mazacího systému
Suzuki CCI ze 70.let(minulého století ),
který DVOUTAKTŮM modelů T, GT, TS mazal hlavní
ložiska klikovky a dolní ojniční ložiska
čistým olejem přímo z čerpadla a tím ty klikovky
měly neskutečně dlouhou životnost
A jak je vidět, toto "ztratné" mazání dokáže i ty
nesmyslný emisní normy plnit .........



CM (centrální mozek) firmy KTM je v austrálii, to ještě nevíš?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist