bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro made in China Shineray vvmx 450
Údajně je to věrná kopie Hondy CR 450 i náhr. díly by měly pasovat. Nicméně Enduro 450 pořizovací cena 100tis, levné a dostupné náhr. díly. Slyšeli jste o tom něco, máte nějaké zkušenosti s touto moto, jaký na to máte názor - šli by jste do toho? Nebo radši Japonce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

31.3.2015 v 19:35 | Nahoru | #31
petr-66> Číňan to má vše o 1mm oproti Showě silnější. Showa - vršek - 52,5mm, spodek 58mm, kluzák 47mm spodek vidle u gufer 53mm..............a VV všude +1mm. Ještěže má stejné díry pro osu kola.
Ono i dostat nový simering do vidle je téměř nadlidský výkon. Přesto, že jsem vyndal tento simering ven - rozměrově stejný a ba i ten, co tam byl od ťongú už tam zpátky nejde.......................absolutně nechápu, jak to tam cpou, nebo jakou mají narážečku na ty guffera.................vím, že už jsem ten problém jednou řešil a nakonec jsem použil nějaké gufero pro KTMku. Teď tady mám nastříhané plíšky hliníku, tak zkroužím futra pokusím se tam nacpat ty Showy.......................až poopravím škody ze sobotních závodů. Hodil jsem rybu a pravý chladič je do vrtule, gril rozlámaný a pravý spojler taktéž. Vypustím to a zkusím jej na ponku narovnat......................když to nepůjde, koupím nový.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

1.4.2015 v 08:29 | Nahoru | #32
Brůča: na mém KLX650R jsem namódil Kayaby a ty mají vršek 53,5 a spodek 58,2 - kluzáky 46, jsou z Yamahy 250 asi rok 2007, akorát jsme museli upravit tu trubku se závity co jde skrz ložiska krku (vylisovat, předělat na soustruhu a zpět) a bylo. (sedí jak prd.. na hrnci) .... mrkni - třeba by tyhle brýle byly řešení.
Jo - zrovna včera jsem koukal na toho čonga, jak repasuje Fast Ace vidle ...přikládám link

www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch

Naposledy editováno 01.04.2015 08:51:40

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

1.4.2015 v 10:49 | Nahoru | #33
petr-66> To na VVMX jsou dvoukomory?

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

1.4.2015 v 10:53 | Nahoru | #34
Brůča.> Kašli na to, ten chladič kup nový. Někde ti to praskne, vyteče a za jízdy si toho nevšimneš a uvaříš motor. To za to nestojí... Ale jak to tak čtu tak to své VVMX rasuješ hezky

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

1.4.2015 v 14:30 | Nahoru | #35
Richichichi : asi jo, to budou. Brůča v nich byl, tak ti to řekne přesně. Ty tuningový Fas Ace jsou kopie Marzocchi, ale pámpůch ví - nikde jsem se o tom nedočetl.

Ještě se vrátím k 250. Naši bývalý "rudí - bratři" do toho jdou moc hezky (viz. odkaz) oprašte ruštinu, stojí tam 250 na motardech 160.000,- Rub. = 70.000,- Kč no tady
to bude tou unií - hurá do evropy :(
www.youtube.com/watch

a něco z Ukrajiny a Austrálie
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

1.4.2015 v 16:23 | Nahoru | #36
petr-66> Hmm to je celkem slušný za ty prachy mít dvoukomory, ikdyž bohužel ty tlumiče nikdo nechválil. Ale pokud půjdou tak nějak nastavit pro mě "amatéra" pal to čert. Jinak díky za ty odkazy, ale stejně si myslím že to Rko 250 máme tady doma v ČR lepší. Neviděl jsem že by tam měli lepší páčky, CNC stupačky atd. Tyhle věci stojí taky celkem balík když se to spočítá dohromady.

Mluvil jsem včera s dovozcem, 250 Rko mají skladem. Ptal jsem se jestli se dá z ceny motocyklu slevnit o "držák zavazadel" a polepy na plastech které si nechám udělat vlastní. A opravdu se lze tak domluvit takže motocykl budu mít zase o něco levnější.

Enduro made in China Shineray vvmx 450

1.4.2015 v 20:20 | Nahoru | #37
Richichi : Tak to určitě, já se nepřu, mě se obě líbí jak 250, tak 450, na vyblbnutí určitě skvělé osazení a asi na trhu by jsi plně nastavitelné tlumiče marně hledal. Ale z pohledu občasného nasazení na nějakých hobby srandamačích musíš začít brát do úvahy i repase a spotřební matriál. U tlumičů to platí obzvlášť (jízda v bahnu,písku,prachu jak píš Brůča...). Víš já na takové okrasy moc nekoukám (neříkám že se mě nelíběj), protože mě to o to víc štve když to zničím. Každá motorka má slabší místa, a jak jsem vysledoval, a dočetl se z chatů, tak při tvrdším nasazení u těchto strojů není motor, nebo rám ale tlumení a kola. Nicméně už se těším, až bude hezky, na testovačku bez toho je to o ničem .... motorka musí padnout do pazoury napoprvé.
A nakonec motorkářské moudro : Je lepší špatně jet, než dobře tlačit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

11.7.2015 v 10:12 | Nahoru | #38
Brůča.> Ahoj. Povedlo se sehnat nějaké ty teflonove futra? Mám model 2015 verzi R enduro. Tuningové tlumiče fast ace a mužů říct, že pro mě jako pro hobika tlumí výborně. Nevím co víc bych chtěl. Jsou plně stavitelné, staci mít někde úkryty sroubovacek. Taky bych se té chtěl zeptat na nastavení karburátoru. Nasadil jsem Keihin fcr39mx a hraju si teď s nastavením. Kdybys věděl jakou jezdis jehlu a trysky, byl bych řád za info. Mám malinkou díru v plynu, ale už se asi blizim ke správnému nastavení. Jede to slusne si myslím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

11.7.2015 v 23:08 | Nahoru | #39
Scarlott> Hodil jsem teď šavle klukovi, co dělá pro Rieger.................tak uvidím, co vyplodí. Trysky 42 volnoběh, hlavní 155. Díra v plynu není, ale občas při hodně pomalé jízdě na podtočený motor se při potřebě akcelerace zakopne a musím líznout spojku a počkat až chytne dech. Je to ale nepravidelné a pouze při nutnosti z volnoběhu do toček. Jak je jen trochu nad volnoběžné otáčky, tak to neudělá. Jehlu Dynojet ze sady 1174.001 pro U.S modely 2008 Honda CRF 450 R v part listu je značená DNO989 s adapterem DJA001 na malé trysky - mám je v sadě 146,150,155,160,165,170. Ale nepřetryskovávám ani na zimu, jen hodím jehlu o zářez výše a stačilo to.
Spíše mě vytáčí konstrukční vada dekompresoru - je tam moc silná pružina na závaží a plunžr co otevírá ventil se zasune (a tím zavře ventil) až při vyšších otáčkách motoru.............což startér nějak nechce dělat. Je to prostě na hraně - někdy chytne na tlačítko, někdy je problém. Až půjdu do vršku, tak se to pokusím nějak vykoumat. Slabší pružinka, delší plunžr, větší závaží - odstředivé na vačce. Nejjednodušší je pružinka, plunžr bych musel nechat pocementovat, nebo tvrdochrom a větší závaží nevím, jak by rozházelo vyvážení motoru.

K šavlím - skoky dobrý, velký nerovnosti také, ale jemný chod - tam tlumení nefungovalo. On ten stroj má trochu položenější vidle než třeba yama, nebo suza, takže je možné, že už se to kousalo v těch futrech.

Teď stojí odložená v kúlně jako mrcha - je léto, takže hobluji silnici a na bahno není čas. Byl jsem s bábou dva týdny ve Francii, tak musím udělat údržbu silničky a na bahňáka dojde později. Po cca 4000km v terénu už jsou rozpěrky v kolech na vyhození, tak to bude i s ložiskama a se simerinkama.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

12.7.2015 v 09:47 | Nahoru | #40
Brůča.> já měl trysku 160 v tom keihinu a absolutně se to nechtělo vytočit. Dal jsem 150 a teď to letí jak střela. 155 bohužel nezkusim o tu jsem přišel. Mám jedině 152 a 158....asi jeste polaboruju....Tak to díru v plynu taky nemám, myslel jsem tím to jak rikas, pri nutnosti plného plynu z volnobehu zakopne....

K savlim. Mas taky FastAce? Já mám moto z druhé ruky a první majitel říkal, že je nechával sestelovat u nějakého odborníka asi za 7000. Ostatně Vizinger to poznal, že je delal někdo kdo tomu rozumi, ještě na té motorce ani neseděl. Při jízdě se mi nezdá nic divného, ale na místě když je chci propruzit, tak mám pocit, že když na ne lehce tlacim a zvysuju sílu, tak se ani nehnou a najednou jakoby poskoci. Ani se nevrátí úplně nahoru někdy. Tak jsem myslel, jestli to není to futro jak jsi psal.

Ložiska už mám všechny nové, krom předního kola, ty mám ještě v krabičce. Přepakovani bylo totálně zarezle, asi s tím předtím jezdil v řekách. Dal tomu za ty 4 mesice co ji měl dost na prdel, ale za ty prachy si vůbec nestezuju:D kupujes ložiska od prodejce nebo mas nějaké kvalitnější tipy? Dále by mě zajímalo z jaké přesně hondy na to pasujou plasty bez úprav. Crf 450x 05-08?

Vcera jsem ji prvně uvařil, takže sahnu po ventilátoru a lepší kapalině, ale docela mě dostalo, že nemám namontovány ochuzovac na karburátoru a zatím jsem to bez problémů nastartoval studené, horké. Prostě vždycky.

Ladak Creptus bude taky, ten tlumič má lepší tvary a tenhle mi natavuje číselnou tabulku. A ještě drhne o kolo.

Dále jsem se chtěl zeptat na větší přední kotouč. Má to cenu? Aby to zase nebrzdilo moc:D a destičky? Vyplatí se jít do goldfrenu?

Převod mám 12/50 a až doladim ten karbec jak má být, tak půjde na zadek na 4 si myslím. Teď jde úplně sama okamžitě v sede na 3.

Dále mužů vřele doporučit potah sedla HONDA bez švů. To sedlo je hned o kategorii jinde.

Jo a ještě k tomu ventilátoru. Kam se to přesně připojí? Nemám tam na to konektor, takže přes pojistku rovnou na baterku?

Trochu mě mrzi, že v mém TP jsou jen kola 21/18 takže na silnici asi budu dávat bigfooty. Ale ty nejnovější už mají prý v TP i kola 17.

Co si myslis o spojce z hondy? Vyplatí se taková investice až tahle zakuka?

Spojku sice jedním prstem davam, protože jsem kovář, ale prodloužení klíče dole není ani trošku špatný nápad.

Už jsi měřil přibližný dojezd výletním stylem po polnackach? Já to jednou zkusil s tryskou 170, kde směs byla vážně na rovno a na nádrž jsem dal přes 90km a na rezervu jsem prepinal doma ve vratech.

Taky se mi párkrát stalo, že jsem potřeboval rychle podkopnout že 2 na 1 a místo 1 jsem měl neutral. Spíš si ale mylim, že jsem jenom jelito:D

Co rikas vydrzi motoru? Mám strach, abych neopravoval 2x za rok...

PS: když si na něco vzpomenu hned to sem napisu:D zatím jsem řád, že jsem to koupil, a že jsem nesel do značky. Díly vážně levnez, mužu si na to koupit co chci, různé si to vylepšovat k obrazu svému a moje peněženka to unese. Paráda.

Wheelie zdar

2 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

12.7.2015 v 13:38 | Nahoru | #41
Ventilátor používám počítačový - http://www.gme.cz/v...pmd1212pmb1-p625-168 - a ke spínání kontaktní mikrotermostat 90°C, který jsem jen nasunul mezi voštiny chladiče. Přidělané to mám pouze bindrama zkrz chladič, nikde žádný šrouby................je to tam jen přiložené a zafixované. Trochu se prohne plast na boku, ale ničemu to nevadí. Uchladí se to už bez problémů i když se někde zakopám.
Ložiska moc neřeším - buď od Vizingra, když jedu okolo, nebo cokoli jiného - beru to jako spotřebák - prostě je to terénní stroj, takže jezdím v terénu a ložiska pravidelně vyrezávají. Jediná úprava bylo osazení přepákování maznicema a občas to protlačím vazelínou - co vyteče otřu a jezdím dál. Dnes bych to udělal trochu lépe, ale vše je ve fázi pokus - omyl.
Nechat vytočit nerezové rozpěrky kol, osadit dva tenčí simerinky proti sobě a mělo by to být napořád...................prostě lze si hrát se vším.
Co se spotřeby týká, tak při dvouhodinovce netankuji a myslím, že bych snad odjel i tříhodinovku. Tam ale zastavuji - i já potřebuji odfrknout a trochu se vyfunět.

Změnu kotouče jsem až tak moc nepostřehl - mám ten větší, ale asi bych šel jen cestou jiných desek. Tam byl rozdíl propastný. Číňan zřejmě používá jako směs nějaký dubový špalek, či co, prostě najít bod, kdy už probrzdíš téměř nešlo - buď nic, nebo bloknutí. Dal jsem Goldfreny tvar 011 směs K5 a asi u nich zůstanu.

Spojku neřeším - kupuji nějaké lamely asi za cca 800kč - stejně ji každoročně někde upeču. Letos zakukala v Rumunsku - tak jsem motorku v lese povalil na bok, vyndal osmičku a desítku oříšek, vyměnil lamely a frčel dál. Jezdím nejlevnější variantu Rekluse, takže prokluz je tam dost častý.
Bohužel zahřátím motorky se mění bod, kdy spojka vystavuje - prostě jsem si zvykl na vyjížďce občas povolit, nebo přitáhnout lanko. Jel jsem ale na motorce, kam byla dána spojka Versah s nejtvršíma pružinama, ale tam už musela nastoupit k ovládání hydraulika. A to mě za ty prachy nestojí - nejsem profík a žívím se rukama.

Převod jezdím 12/48 - takže dvojka hop, ale trojka už nic.

K tomu pružení - stejné. Nic a potom jakoby poskočí a to mě trochu se.e. Na malých nerovnostech to kope do rukou. Uvidíme, co se změní až se Rieger ukáže.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

12.7.2015 v 15:39 | Nahoru | #42
Brůča.> já vidle nekam poslu až v zimě. Chystam se to všechno sundat a pohrat si s motorkou. Pořádně ji vymazlit. Ventilátor určité vymyslím, myslím že toto je lepší řešení než dávat 1600 za origo k tomu...

Doufam, že das vědět jak dopadly vidle a kolik to stálo. Rad bych se naučil měnit si olej sám. A nejlépe i v centrálu. Možná bych se i zeptal zda se to futro tak rychle ojizdi normálně nebo třeba tím, že se málo odvzdusnuji nebo nevím proč.

Spojku jsem ještě neviděl otevřenou, ale taky na to přijde

To mě stve, že jsem koupil jedny přední desky china do rezervy.... A nevis jestli zadní pasujou z té hondy? A ty plasty?

Takže ventilátor jsi připojil k termostatu a termostat rovnou na baterku?

Tak mě napadá, kam jsi nacpal ty maznice? Já si je připravil, že je tam dam a zjistil jsem, že tam na ne nikde není místo, jen v části co je prisroubovana na rámu u motoru. Tak jsem si řekl, že buď všude nebo to nemá smysl a holt to budu rozebírat na mazání. Třeba mi poradis kam je tam dat.

Taky jsem vymontoval AIS, ale měnil jsem zároveň i trysku, takže nevím co je víc znát:D

Airbox mas otevřený?

Měl jsi někdy rozebrane tacho? Nefunguje mi a chystam se do něj podívat, kabely jsem prolezl už několikrát, tak nevím co tam na mě čeká:D

Naposledy editováno 12.07.2015 15:47:40

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

12.7.2015 v 15:44 | Nahoru | #43
Brůča.> jo a ještě jsem vyčetl na fóru, že na hondach odstrihavaji šedý drátek od CDI a že to pak víc jede. Víš o tom něco? Jestli to platí i zde?

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

12.7.2015 v 19:04 | Nahoru | #44
Vidle se naučíš sám - měnit olej není nic složitého. Jen to jsou dvoukomory, takže jsou tam ty náplně dvě. Gufera si také vyměníš........................ono kdybych věděl, kde sehnat ta futra, tak po nastavení planžet - což bych právě požadoval od profíka - si myslím, že bych mohl pár let vydržet jen s údržbou. Gufera, olej. Sice jako hobík jsem extra rozdíl mezi jednokomorou na Yamaze a dvoukomorou moc nepoznal.................skáču jen v sebeobraně a když se mě to odlepí od země výše než druhá špricle u žebříku, tak mám závratě. Ale sere mě při výměně oleje nutnost lézt do střev. Jednokomoru jsi vylil a nalil - za 20 min. hotovo.

Ventilátor zapojen až za klíček - takže po vypnutí klíčku vždy vypnut - a přes termostat spínám mínus. Připadá mě to bezpečnější..............kdyby se prošoupal kabel, nedošlo by ke zkratu.

Airbox originál - pokus bez filtru, bez a s vyjmutými dvířky a rozdíl žádný, takže mě nic nenutilo upravovat originál. Asi to souvisí s konstrukcí motoru - Rková CRF jezdí na trysku 168 v základu a naše stroje se už zalejou.............takže jiná komprese, jiná hlava, jiné časování - tak asi není potřeba více vzduchu.

AIS šlo okamžitě po výfuku. Jinak to byla střelba po zaklapnutí jak kalašnikov. Ono to občas štěkne i teď.

S CDIčkem nevím. Ono není ani kam poslat info z karburátoru o TPC (poloze škrtící klapky) nebere to ani žádné info o zařazené rychlosti - Yamaha upravovala mapu na každý kvalt jinak, takže si myslím, že tam je jedna univerzální mapa a musí se s tím člověk naučit žít. Rko má CDI na krku, my pod bočním plastem u startovacího relé..................ono by chtělo zjišťovat info o CRF 450 X - tam to bude více korespondovat s realitou.

Plasty z Rka nepasují - musí to být plasty na Xko. Do sání lezeme z boku a ne ze shora, CDI a elektro se startovacím relátkem pod bočním plastem - takže bok a i zadní blatník jiný. Pasuje snad jen přední blatník. I kryty kluzáků přední vidle jsou bez držáku kabelu k tachometru.

Tacho také začíná stávkovat - někdy jde, někdy ne. Moc ho nepotřebuji, takže ani nějak neřeším.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

17.7.2015 v 04:47 | Nahoru | #45
Brůča.> možno nám se sháněním futer pomůže ebay. Hlavně zjistit jak se to přesně jmenuje anglicky. Nebo zjistit čeho jsou ty vidle kopie a koupit to z toho. Olej v centrálu si taky menis sám?

Zadní desky jsou také jiné než má HONDA?

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

26.7.2015 v 21:03 | Nahoru | #46
Má to vůbec nějaký termostat v motoru na zavírání vody? Víte někdo?

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

27.7.2015 v 09:08 | Nahoru | #47
Scarlott> Nemá. Je to bez termostatu, ale ohřívá se to poměrně rychle. A dokonce i v zimě mě sepne ventilátor.....................bez ventilátoru bych snad už ani nejel. Když se někde zakopeš, tak teplota stoupá poměrně svižně.

Enduro made in China Shineray vvmx 450

13.11.2015 v 10:53 | Nahoru | #48
Ahoj hoši. Mám otázku. Chystam se teď ke koupi creptusu. Poradite mi kde mi potom posteluji keihin fcr39 MX? Chtěl bych to mít řádně sestelovane. PS Bruca kolik ti to točí max otáček? Já jsem někde +- na 8000 a pořad mám pocit, že by to ještě chtělo točit... Proto bych to chtěl seridit profi. Třeba mám špatnou jehlu co já vím. Je tam toho na mě asi moc na kompletní funkční nastavení....

A ještě jsem se chtěl zeptat. Co ty tvoje tlumiče a Rieger? Nějaká změna?

Naposledy editováno 13.11.2015 16:54:15

Enduro made in China Shineray vvmx 450

14.11.2015 v 19:38 | Nahoru | #49
Tlumiče jsem nepořešil - v Holandsku v době mého požadavku byla dovolená a potom jsem šel na kudlu. Tím jsem skončil s aktivnějším ježděním a klidně se budu pleskat po lesích na origo čínském tlumení. Se zadkem nemám problém, ale předek by chtěl alespoň odservisovat. Když jediný díl jsou gufera, tak mě to přijde jako málo. Měla by být alespoň teflonová futra, alespoň pár kousků planžet a člověk by si mohl hrát. Možná se hecnu a hodím tam Showy od Hondy - jsou v garáži opřené o zeď, ale jsou užší a musel bych vyfutrovat brýle a i vyrobit adapter k brzdiči.

Jinak kolik motorka točí mě nějak nikdy nezajímalo - potřebuji aby to šlo plynule za plynem a moc to ani netočím. Na enduro ježdění spíše požaduji spodek a střed, než výkon ve vrchu.

Tak teď ať zkouší někdo jiný - já už se budu asi jen vozit. Zítra montuji zadní podblatník se světlem, blinkry, zrcátko a RZ.

Enduro made in China Shineray vvmx 450

14.11.2015 v 21:38 | Nahoru | #50
Tak já se vlastně taky jen vozim. Žádné závody nejezdim, jezdim pro radost... V terénu mi samozřejmě spodek a střed stačí a je to až až. Ale občas za to taky poradne zatahnu...:) jelikož jsem ještě na lepších tlumicich nejel, tak mi to vlastně ani nevadí, jsou nejlepší z těch čín co jsem měl. Já si nějak nemuzu pořad troufnout ty vidle rozebrat. Stejně nemám žádné díly... Asi bych je klidně nekam poslal, kdybych věděl kam..... Pribal taky mám, jen zadní blikny mi chybí a silniční nebo enduro kola. No a to podstatné je ridicak. Letos jsem ho nějak nestihl: D já každopádně laborovat budu.

Jak jsi na tom s předním kotoučem? Prasknu jsi tam z hondy? Nebo čínský?

PS otáčky resim jen proto, že když jedu na rovince po zadním, tak jsem se stále nenaučil preradit, takže čím víc otáček mám k dispozici, tím dal dojedu... Mám tu trojku fakt živou

Ještě jsem se chtěl zeptat. Poznal jsi hodně na výkonu nebo průběhu výměnu výfuku za Creptus?

Naposledy editováno 14.11.2015 21:39:49

Enduro made in China Shineray vvmx 450

15.11.2015 v 10:48 | Nahoru | #51
Ke mě už stroj přišel s Creptusem, Keihinem a s větším kotoučem...........................takže nemám srovnání oproti originálu.
Svezl jsem se pouze na stroji s origo podtlakovým karburátorem, a i to mě přišlo použitelné pro normální používání. První polovina otáček motoru byla dokonce uživatelsky příjemnější a lépe dávkovatelná, než s Keihinem. Jen to neumělo prudce vystřelit do výkonu, což občas potřebuji před nějakou kládou nebo strouhou. V táhlých a nerozbitých výjezdech to ale bylo s podtlakem příjemnější - bylo to celkově tupější, čímž se to nechtělo po každém vrknutí uhrabat - prostě takové pomalé, nevýbušné, na všechno dost času - jen držet rovnováhu. Neumělo to jen prudce zrychlit při potřebě nabrat okamžitě rychlost - rozmotávalo se to pomalu, ale plynule. Výkonově jak 250 , ale se silným spodkem...............já se ale na tom svezl pěkně. Ani v zatáčce to nechtělo trhat kolo a ta plynulost zaručovala docela zajímavou jízdu. Jezdil jsem v té době YZ 426 od Yamahy, a ta mě utahala poměrně brzo. S Číňanem jsem lítal celý den a byl jsem vysmátý - prohodily jsme si tenkrát s majitelem stroje - on zase ve svých cca 20. letech nadšen z Yamahy.

Já osobně místo Creptuse radějí pětikilový tichošlápek, než uřvanou bestii. Není to stroj z nejlehčích a nějaké to kilo navíc už bych také uvezl - za nenápadnost v lese bych to klidně vyměnil.

Enduro made in China Shineray vvmx 450

15.11.2015 v 19:43 | Nahoru | #52
Do většího kotouče asi taky pujdu, tenhle je už na výměnu.... Jen nevím který zvolit... No já měl moto v origo stavu. Podtlak mě nenadchl, mám ho doma jestli mas zájem... A klidně s tebou vykseftuju i ten výfuk. Mám origo, vykuchany katik a má na sobě trosku promacklinu od původního majitele... Pod plastem to ale není vidět... Jinak mužu říct, že jsem u vizingra měl vedle sebe tu jeho závodní a moji ještě vše origo a neprislo mi to s tím creptuse zase o tolik hlasitější. Řve to tak jako tak... Je to precejen 4t. Ale možná to dělá ten vykuchany katik... Mě se ten nástup výkonu dost líbil na té vzingra motce. To bylo jak katapult do vzduchu... Musim to mít:D

PS: i podtlakem to umělo prudce zrychlit, ale musela se použít spojka... Vyhovuje mi víc ten ostřejší keihin. A to ho asi nemám 100% naladěny. Jak velký přední kotouč jezdis?

Naposledy editováno 15.11.2015 21:07:19

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

26.3.2016 v 20:31 | Nahoru | #53
Ahooj, je to parádní počtení co tu píšete. Také uvažuju o tomto stroji 450 2016racing model jen se toho ňák furt bojím 8let jsem jezdil motokros teda jen kraj ted 3 roky nic "peníze" jak jinak :D chtěl bych zkusit enduro ale mám max 130tis a to na nové nestačí když japonci stojej od 220tis + a se starou mašinou jsem si jednou už naběhl a to měla pouze 30mth a nebyla ani rok stará. Takže mě dosta zaujal tento číňan koukal jsem že to testoval i Pepa Sršeň a na čínu to ani nák nehanil, tady píšete běžné věci co se dají v poho odstranit doma a budou uvšech motorek podobné, jen tady asi ten podvozek mě trochu odrazuje ty přední vydle. Přeci jen podvozek podle mého je alfa a omega, říkal jsem si že ty tumiče fastace nebo jak se jmenujou budou lepší ale asi moc ne doladil jste to někdo nebo nezkoušel někdo vyměnit střeva ? Jinak jak to maj s tou 2letou zárukou na co se to vstahuje psal jsem jim email ale na todle vůbec neodepsal :D

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

26.3.2016 v 20:51 | Nahoru | #54

Kawasaki608 píše: Ahooj, je to parádní počtení co tu píšete. Také uvažuju o tomto stroji 450 2016racing model jen se toho ňák furt bojím 8let jsem jezdil motokros teda jen kraj ted 3 roky nic "peníze" jak jinak :D chtěl bych zkusit enduro ale mám max 130tis a to na nové nestačí když japonci stojej od 220tis + a se starou mašinou jsem si jednou už naběhl a to měla pouze 30mth a nebyla ani rok stará. Takže mě dosta zaujal tento číňan koukal jsem že to testoval i Pepa Sršeň a na čínu to ani nák nehanil, tady píšete běžné věci co se dají v poho odstranit doma a budou uvšech motorek podobné, jen tady asi ten podvozek mě trochu odrazuje ty přední vydle. Přeci jen podvozek podle mého je alfa a omega, říkal jsem si že ty tumiče fastace nebo jak se jmenujou budou lepší ale asi moc ne doladil jste to někdo nebo nezkoušel někdo vyměnit střeva ? Jinak jak to maj s tou 2letou zárukou na co se to vstahuje psal jsem jim email ale na todle vůbec neodepsal :D



Jak sis u ani ne rok stare nabehl? Mit 130tis tak koupim tak za 80 nebo 90 ojeteho dvoutakta 250/300 a zbytek necham na opravy.

Enduro made in China Shineray vvmx 450

26.3.2016 v 21:01 | Nahoru | #55
Po Jiránkoj :D :D to jsem nevěděl že je to po něm to jsem zjistil až na závodech když stál vedle mě a řekl jéé moje motorka
:D nasipal jsem do ní 90tis za 2 roky a furt se srala :D pak jsem jezdil už jen 250 kx a to zas za 6 let asi 50tis :D srandovní

2 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

26.3.2016 v 21:07 | Nahoru | #56
No jo ale tady mužu mít za 100papouchů novou mašinu, 130s doplnkam by mohla bejt dost na úrovní podle toho co sem se dočetl. Podle mého teda enduro za 90tis je otlučená a hnusná nebo 5 a víc let stará :/ je to hrozně rozporu plné, a hlavně jedině japonec a ten je bohužel ve 2taktech omezen na jeden stroj za 220tis

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

26.3.2016 v 22:42 | Nahoru | #57

Kawasaki608 píše: No jo ale tady mužu mít za 100papouchů novou mašinu, 130s doplnkam by mohla bejt dost na úrovní podle toho co sem se dočetl. Podle mého teda enduro za 90tis je otlučená a hnusná nebo 5 a víc let stará :/ je to hrozně rozporu plné, a hlavně jedině japonec a ten je bohužel ve 2taktech omezen na jeden stroj za 220tis



Proc jedine Japonec? Koupil jsem za 80tis Gas Gac EC 300, otluceny ani hnusny ani pet a vic let stary nebyl a za necele dva roky (asi 150 MTH) jsem do neho nasypal pouze okolo 10tis (prevazne do tlumicu) a ted jsem nechal udelat generalku motoru za 15tis a bude krasne jezdit jeste spoustu let Predtim jsem mel Suzuki DR-Z 400 a za priblizne stejnou dobu jsem v nem utopil asi 50tis Takze neplati ze Japonec = spolehlivost, je to o konkretni motorce.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

27.3.2016 v 09:49 | Nahoru | #58
Kawasaki608> Mám dojem, že koncem roku už budou obě, jak 450, tak 250 ve stříkačce. Motoricky dobré - bez výhrad, rám a ergonomie díky "obšlehnutí" Hondy také dobré, kola a ráfky - sice už lepší, ale spíše slabší průměr, pružení - nevyhovující a je potřeba dost upravit, a nebo rovnou vyměnit. Zadek pasuje original Honda, předek má Číňan o 1mm silnější, takže sehnat vidle i s brýlema. Osobní zkušenosti po cca třech letech provozování mr.alem lesopolním.
Asi bych ten stroj přirovnal zrovna k DRZ od sůzi..................takový dualsport.

Nevím, jak se zlepšil podvozek a zda by mělo smysl si připlatit za "lepší" čínské pružení, a nebo zvolit levnější základ a na bazaru sehnat třeba Showu, zrepasovat a použít. V základu je podvozek spíše motokrosový - tj. tuhý a spíše na skoky a na endurko by to bylo lepší spíše měkčí žehličku rolet. Přeci jen polety na endurku v lese se moc nekonají.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

30.3.2016 v 22:23 | Nahoru | #59
Cau kluci,

koupe moto se mi krati ( cca 2 tydny na rozhodnuti ). Mam vybranou AJP 250 za 100K lehce jetou cca 2100km ve stavu jak nova. Na AJP jsem se projel s panem Prochazkou a super. Kazdopadne me hodne prekvapilo VVMX 450 a hlavne ta CENA Muzete mi nekdo porovnat tyhle dve motky ? Nikde jsem se nedocetl, jake jsou servisni intervaly u VVMX 450

PS: jinak vvmx 250 nechci, protoze ten vykon je nic moc.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

31.3.2016 v 09:45 | Nahoru | #60
RomMal> malinko to nechápu :
PR5 má výkon psaný 20,2Kw ( se kterou sis super pojezdil)
VVMX 250 nechceš, protože ti psaných 26hp (= 18,98Kw ) příjde málo???
Papírově jsem se ti je snažil porovnat ve tvém vláknu :
http://www.motorkari.../?t=183383&pgr=1 ... kde jsi psal v příspěvku 81 - jsem 100% spokojený. Vím co chci a za mě TOP.
Za mě :
na enduro turistiku je tupá 250 s cca 20Kw málo!
Koupit kloudné jeté ostřejší enduro EXC,Wr atd..) do 100tis je nadlický výkon, po koupi počítat s investici min +20000Kč na servis, pneu,řetězovku atd...
- za 100tis fungl nová( s nějakou zárukou) VVMX 450, nemusí být špatná volba (shodnost dílů z Cr 450 atd..), eshop dílů...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 Babettttta 41 3.2.2020 v 17:11 mariano
VVMX 450 Shineray VV MX 450 mrakoplaš80 15 17.2.2018 v 21:03 erwas
Nechce startovat Shineray VV MX 450 erwas 19 27.10.2017 v 20:09 erwas
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 Cthulhu 12 31.5.2017 v 21:30 puffybodie
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 pavelpavelpavel 6 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel


TOPlist