globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro made in China Shineray vvmx 450
Údajně je to věrná kopie Hondy CR 450 i náhr. díly by měly pasovat. Nicméně Enduro 450 pořizovací cena 100tis, levné a dostupné náhr. díly. Slyšeli jste o tom něco, máte nějaké zkušenosti s touto moto, jaký na to máte názor - šli by jste do toho? Nebo radši Japonce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

11.7.2015 v 10:12 | Nahoru | #1
Brůča.> Ahoj. Povedlo se sehnat nějaké ty teflonove futra? Mám model 2015 verzi R enduro. Tuningové tlumiče fast ace a mužů říct, že pro mě jako pro hobika tlumí výborně. Nevím co víc bych chtěl. Jsou plně stavitelné, staci mít někde úkryty sroubovacek. Taky bych se té chtěl zeptat na nastavení karburátoru. Nasadil jsem Keihin fcr39mx a hraju si teď s nastavením. Kdybys věděl jakou jezdis jehlu a trysky, byl bych řád za info. Mám malinkou díru v plynu, ale už se asi blizim ke správnému nastavení. Jede to slusne si myslím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

11.7.2015 v 23:08 | Nahoru | #2
Scarlott> Hodil jsem teď šavle klukovi, co dělá pro Rieger.................tak uvidím, co vyplodí. Trysky 42 volnoběh, hlavní 155. Díra v plynu není, ale občas při hodně pomalé jízdě na podtočený motor se při potřebě akcelerace zakopne a musím líznout spojku a počkat až chytne dech. Je to ale nepravidelné a pouze při nutnosti z volnoběhu do toček. Jak je jen trochu nad volnoběžné otáčky, tak to neudělá. Jehlu Dynojet ze sady 1174.001 pro U.S modely 2008 Honda CRF 450 R v part listu je značená DNO989 s adapterem DJA001 na malé trysky - mám je v sadě 146,150,155,160,165,170. Ale nepřetryskovávám ani na zimu, jen hodím jehlu o zářez výše a stačilo to.
Spíše mě vytáčí konstrukční vada dekompresoru - je tam moc silná pružina na závaží a plunžr co otevírá ventil se zasune (a tím zavře ventil) až při vyšších otáčkách motoru.............což startér nějak nechce dělat. Je to prostě na hraně - někdy chytne na tlačítko, někdy je problém. Až půjdu do vršku, tak se to pokusím nějak vykoumat. Slabší pružinka, delší plunžr, větší závaží - odstředivé na vačce. Nejjednodušší je pružinka, plunžr bych musel nechat pocementovat, nebo tvrdochrom a větší závaží nevím, jak by rozházelo vyvážení motoru.

K šavlím - skoky dobrý, velký nerovnosti také, ale jemný chod - tam tlumení nefungovalo. On ten stroj má trochu položenější vidle než třeba yama, nebo suza, takže je možné, že už se to kousalo v těch futrech.

Teď stojí odložená v kúlně jako mrcha - je léto, takže hobluji silnici a na bahno není čas. Byl jsem s bábou dva týdny ve Francii, tak musím udělat údržbu silničky a na bahňáka dojde později. Po cca 4000km v terénu už jsou rozpěrky v kolech na vyhození, tak to bude i s ložiskama a se simerinkama.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 Babettttta 41 3.2.2020 v 17:11 mariano
VVMX 450 Shineray VV MX 450 mrakoplaš80 15 17.2.2018 v 21:03 erwas
Nechce startovat Shineray VV MX 450 erwas 19 27.10.2017 v 20:09 erwas
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 Cthulhu 12 31.5.2017 v 21:30 puffybodie
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 pavelpavelpavel 6 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel


TOPlist