paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč Jawa nepoužije český motor ve svých strojích?
12.3.2013 v 02:50
Hledal jsem hledal a našel jsem už tři české firmy, které mají potenciál na to aby pro výrobce motocyklů Jawa vyráběly české motory:

JRM Jawa Divišov
http://www.jawa.cz/products.html

AMS Jawa
http://www.ams-jawa.cz/cz/

VM Motor
http://www.vmmotor.c...yroba/o-spolecnosti/

-------
JRM Jawa Divišov se mi zdá z těchto tří jako největší, protože když se podívám na dealery prodává do hodně zemí. V produktech lze vidět dva typy čtyřtatkních 250ccm motorů, jeden dvoutaktní 500ccm motor a jeden čtyřtaktní 500ccm motor.

VM Motor má pokud vím 450ccm, 625ccm motory a našel jsem na jejich stránkách i jejich 125ccm motor: http://www.vmmotor....kvm-czk-125-copy.jpg ...jak je vidět, ceny jsou dost vysoké kvůli maloobjemové výrobě.

AMS jawa prodává pro motokáry.

Prostě nechápu, proč se ten pro mně podivín Charous nedomluví s jednou z těchto firem na sériové výrobě motorů, čož by srazilo jejich cenu dolů, nepodopoří tím českou výrobu, místo toho strká do Jawek Čínu a co je ještě horší, snaží se je dokonce ždímat na pronajímání známky Jawa, jak jsem se dočetl zde:
http://ekonomika.idn...210129_ekonomika_ost

????


Naposledy editováno 12.03.2013 03:02:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa nepoužije český motor ve svých strojích?

15.3.2013 v 20:02 | Nahoru | #1
Jindra650> No on Sukin s tebou diskutuje právě proto, že tvé tutové informace se nápadně podobají názorům "odborníků od monitoru"

např. vstřikování je samospasitelné, motor vyvinutý pro závody stačí jen poštelovat a vznikne komerční motor, atp...

Vše je pro tebe jednoduché - jen kdyby tě k tomu pustili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa nepoužije český motor ve svých strojích?

20.3.2013 v 00:35 | Nahoru | #2
docent> Neni samospasitelny, ale zase to neni takova veda, jak si vsichni mysli a motor, ktery nema opravdu zasadni konstrukcni boty, se kterymi by nemel ani poradny vykon, tak emisne jde naladit pouhym vstrikovanim(proto treba takovou 120ku škodarnu vytunili jeste za bolsevika vstrikovanim bendix s katalyzatorem a hura na zapadni trhy v Kanade a to ten motor stal za hovno z hlediska usporadani hlavy a kanalu). Zasadni omyl je, ze ten motor ale nebyl vyvinutej na zavody, takze jeho snizena spolehlivost z toho primo pramenila. Zadani bylo cca 600ccm a 60k do cestovnio endura a ne 700ccm a skoro 80k v zavodnim supermonu. Jakmile se to teda poslalo na zavody a zacal se hnat na hranu, tak se to zacalo sypat takze pak je tam ta zivotnost 15motohodin logicka. Ale zavodni hodiny nemaj s hodinama v beznym provozu moc spolecnyho, se snizenym vykonem a radove nizsim zatizenim by ten motor prezil vic. Pro porovnani, loni se znamymu na monu rozletela seriova ojnice u CRF cca po 8motohodinach a kolik ten motor vydrzi v terenu? Kazda nova vec ma "porodni" bolesti a nemyslim si, ze ten motor konstrukcne by nebyl schopnej normalniho fungovani tak jako treba nejakej starsi Husaberg, kde jsou opravdovy konstrukcni vychytavky - pasti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 23 5.11.2019 v 17:48 Olísko
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium Olísko 12 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny


TOPlist