paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Která bude lepší na ježdění kolem komína po okrese?
Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
Anketa: Kterou by jste brali vy?
Benelli TNT
19%
42
MV Agusta Brutale
60%
134
Japonskou spolehlivou tuctovku ( třeba FZ1 )
22%
49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

20.2.2013 v 08:40 | Nahoru | #1

Pete-Biggy píše: Mamma mia! Tos mi neměl dělat Mně bylo teda už smutno, ještě jsem ji neprodal, ale po tomto videu to je zas tak, že bych ji šel zase hned koupit Ještě zajedu Skotsko, Nordkapp, založím rodinu, navýším životní pojistku a Káťu zas vyměním za TNT



No ty mi s tím vytloukáním TNT z hlavy moc nepomáháš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

20.2.2013 v 09:43 | Nahoru | #2

Ryuichi píše: No ty mi s tím vytloukáním TNT z hlavy moc nepomáháš



Hele, TNT je srdeční záležitost. Jasně, z počátku tě sere spousta věcí, ale jakmile se jednou svezeš, tak jí to vše odpustíš
Hele, mě zpočátku štvalo věcí.... Budíky vypadají dost lacině, lakování plastů pouze z jedné strany, povrchová úprava motoru není nejlepší. Láme se uchycení expanzky na chladící kapalinu, prkotina, nová expanzka stojí pár korun, ale výměna? Děsná! Nedokázal jsem pochopit, že ti cikáni jsou zhnilí i třeba vyžíhat podložku pod výpustný šroub oleje. Na volnoběh zpravidla pohasínají světla, sahary hučí imrvére, sotva vjedeš do dědiny a zpomalíš, venku je jen okolo 20 st. a stejně sepnou atd. atd. Ale...to vše hravě převýší pocit v sedle A koneckonců, když jsem přesedával ze Streetfightera zpátky na svou Nellinu, tak jsem si říkal, že to s ní vlastně není tak špatné a svezení? Neporovnatelné!!! (Teď nic proti majitelům Ducati). Faktem však je, že fabrika na to sere a zaměřuje se jen na skútry. Taky jsem slyšel, že ti číňani je naučili používat mýdlo a podobné kecy. Říkal jsem si fajn, že s nimi přišel kapitál a fabrika se zvetí, ale bohužel.

Jenom ještě k tvému úvodu-"žíznivý tříválec". Nemyslím si, že by na tom Brutalka byla líp. A ve finále to není až tak hrozné, já jezdil od 8 do max. 10 litrů, ale nejčastěji kolem těch 8,5 l. Myslím, že ty první ročníky na tom byly hůř.
Jo a k té R160, to musí být dobré peklo-155 kobyl ve spojení s nasraným tříválcem. Každopádně, když už jsme u tohoto modelu, tak jedna ukázková, jak to maj taliáni zmáklý. Max. výkon je u toho eRka v 10300 ot./min., ale budíky nechali stejný a v 9500 už mají červené pole

Naposledy editováno 20.02.2013 09:47:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 Temue 13 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 54 20.10.2023 v 16:55 Metric
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 6 4.8.2022 v 20:51 tonyboy
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... blaza.matej 12 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR


TOPlist