Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Pete-Biggy píše: Mamma mia! Tos mi neměl dělat Mně bylo teda už smutno, ještě jsem ji neprodal, ale po tomto videu to je zas tak, že bych ji šel zase hned koupit Ještě zajedu Skotsko, Nordkapp, založím rodinu, navýším životní pojistku a Káťu zas vyměním za TNT
No ty mi s tím vytloukáním TNT z hlavy moc nepomáháš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Ryuichi píše: No ty mi s tím vytloukáním TNT z hlavy moc nepomáháš
Hele, TNT je srdeční záležitost. Jasně, z počátku tě sere spousta věcí, ale jakmile se jednou svezeš, tak jí to vše odpustíš
Hele, mě zpočátku štvalo věcí.... Budíky vypadají dost lacině, lakování plastů pouze z jedné strany, povrchová úprava motoru není nejlepší. Láme se uchycení expanzky na chladící kapalinu, prkotina, nová expanzka stojí pár korun, ale výměna? Děsná! Nedokázal jsem pochopit, že ti cikáni jsou zhnilí i třeba vyžíhat podložku pod výpustný šroub oleje. Na volnoběh zpravidla pohasínají světla, sahary hučí imrvére, sotva vjedeš do dědiny a zpomalíš, venku je jen okolo 20 st. a stejně sepnou atd. atd. Ale...to vše hravě převýší pocit v sedle A koneckonců, když jsem přesedával ze Streetfightera zpátky na svou Nellinu, tak jsem si říkal, že to s ní vlastně není tak špatné a svezení? Neporovnatelné!!! (Teď nic proti majitelům Ducati). Faktem však je, že fabrika na to sere a zaměřuje se jen na skútry. Taky jsem slyšel, že ti číňani je naučili používat mýdlo a podobné kecy. Říkal jsem si fajn, že s nimi přišel kapitál a fabrika se zvetí, ale bohužel.
Jenom ještě k tvému úvodu-"žíznivý tříválec". Nemyslím si, že by na tom Brutalka byla líp. A ve finále to není až tak hrozné, já jezdil od 8 do max. 10 litrů, ale nejčastěji kolem těch 8,5 l. Myslím, že ty první ročníky na tom byly hůř.
Jo a k té R160, to musí být dobré peklo-155 kobyl ve spojení s nasraným tříválcem. Každopádně, když už jsme u tohoto modelu, tak jedna ukázková, jak to maj taliáni zmáklý. Max. výkon je u toho eRka v 10300 ot./min., ale budíky nechali stejný a v 9500 už mají červené pole
Naposledy editováno 20.02.2013 09:47:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 54 | 20.10.2023 v 16:55 Metric |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 6 | 4.8.2022 v 20:51 tonyboy |
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... | blaza.matej | 12 | 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR |