paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jaky je rozdil mezi klikou typ 360 a 354 a pistem
18.2.2013 v 21:34
Dobry den reknete mi jaky je rozdil mezi klikou typ 360 a 354 a dalsi mezi pisty tehoz typu? Muj problem je ze jsem koupil ojnice a nechal jsem udelat kliku novy vybrus a po namontovani mi pisty narazi do kliky. Bylo mi receno ze ojnice jsou stejne jako panelka a kyvacka to same i u pistu. Kde je chyba? Nechce se mi zdlouhave hledat v manualech proto se obracim zde. Poradte mi prosim. Dekuji

jaky je rozdil mezi klikou typ 360 a 354 a pistem

18.2.2013 v 23:38 | Nahoru | #1
Do hlavy to nenaráží?

jaky je rozdil mezi klikou typ 360 a 354 a pistem

19.2.2013 v 00:42 | Nahoru | #2

jaky je rozdil mezi klikou typ 360 a 354 a pistem

19.2.2013 v 09:37 | Nahoru | #3
Nejlepší bude když to vyfotíš a dáš to sem.těžko říct co ti tam napreparovali.Jinak normálně je píst dost blízko setrvačníku při dolní ůúvvrati ale narážet nemá no.nedyli ti tam písty z normální 175? Jinak rozdíl zdvihovej si myslím že v klikách není.

jaky je rozdil mezi klikou typ 360 a 354 a pistem

19.2.2013 v 10:02 | Nahoru | #4
Zalezi o kolik narazi?.
e: jestli by nestacilo na soustruhu pisty ze spodu ubrat, ale pak zas bude problem se spalovacim prostorem. Musela by se snizit hlava. O kolik to je?

Naposledy editováno 19.02.2013 10:04:27

1 reakcí na tento příspěvek jaky je rozdil mezi klikou typ 360 a 354 a pistem

19.2.2013 v 17:28 | Nahoru | #5
Chlapi má tam špatné písty nechej je stočit a kolik zbývá místa v HÚ ke konci válce?Minulí týden jsem s kámošem akorát měnil kliku z 360 do 354 písty původní a normálně to jezdí na té původní odešla levá ojnice

(reakce na) jaky je rozdil mezi klikou typ 360 a 354 a pistem

19.2.2013 v 22:39 | Nahoru | #6
l1bi> uz vim jaka je zavada. Kratke ojnice o 2mm jinak vse ok zase nejaky idiot si kazi jmeno jako prodejce nahradnich dilu JAWA a je to z Usti nad Labem. Neni to prvni pripad co jsem to slysel a tez jsem tomu neveril a spalil jsem se. Uz tam nepujdu.

jaky je rozdil mezi klikou typ 360 a 354 a pistem

16.2.2015 v 20:58 | Nahoru | #7
Ty ojnice s průměrem čepu 16mm se dělali na panelky. Bude to problém nalisovat na kliku z jawy 354 ?

jaky je rozdil mezi klikou typ 360 a 354 a pistem

16.2.2015 v 22:25 | Nahoru | #8
Když je kombinace špatný průměr kliky, délka ojnic a písty spodkem berou o kliku, teoreticky se pár milimetrů zespodu pístů ubrat dá.
A zkrátit válec(e).
Co se stane - v extrému se otevře při HÚ díra do kartru výfukem (spodkem), ale to se dá předem změřit a vyloučit.
Ale jinak se dost ovlivní časování sání - víc se otevře.
No a právnickým termínem to obvykle bývá "víc, než je přiměřené", takže motorka, aniž by líp jela, víc žere.
Závěr: neexperimentovat a dát tam to, co tam patří.
I když...dva milimetry...
Na druhé straně se dá udělat ledacos...příkladem budiž ojnice Honda 80 a klika Jawa 23 .

Naposledy editováno 16.02.2015 22:26:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3893, 3894] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116807 Dnes v 22:14 Sema
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist