1 reakcí na tento příspěvek Motor-překvapení při zajíždění
Naposledy editováno 06.02.2013 20:24:23
1 reakcí na tento příspěvek Motor-překvapení při zajíždění
1 reakcí na tento příspěvek Motor-překvapení při zajíždění
wáca píše: brzdí to víc motorem protože tam máš věčí kompresi a to že ti to nejede bych taky tipoval na tu trysku, zkus dám dát origo....nemůžeš jen tak vzít vrták a provrtat trysku a myslet si že to pojede .....kolikátku díru si tam udělal ?
Vůbec netušim, pomáhal mi s tim táta a koupil nějaký vrták a řekl to bude f pohodě Šuplérou to nezměřim jak je drobnej, ale dík už vim apoň kde mám hledat
cbr6set píše: Jestli jsi to provrtal moc, tak to jede jen na volnoběžnou trysku a po přidání se totálně rozhasí směs. Svíčka bude asi dost černá. Ale zase nezadřeš
Ano, abych to popsal slovy tak bych řekl: je EXTRÉMĚ černá, a to mam ten šroubek bohatosti jen na 1,5 otáčky
na našem Robbikovi bylo dojebaný ovládání a klapka si přivírala jak chtěla. motor se dusil, svíce černá.
takže sytič odpočívá na poličce,místo něj je z boku karbu záslepka a studený starty jsou kupodivu stejný...
jinak zkus snížit jehlu...ale s divokou tryskou nevím nevím...
1 reakcí na tento příspěvek Motor-překvapení při zajíždění
ale volnoběžná směs má vliv jenom cca do první čtvrtiny otevření šoupátka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor-překvapení při zajíždění
callowsick píše: jo a šroubek bohatosti - zašroubovanej=maximálně bohatá směs, vyšroubovanej=maximálně chudá směs.
ale volnoběžná směs má vliv jenom cca do první čtvrtiny otevření šoupátka...
Sytič mam v pohodě to všechno jsem kontroloval vlastně než jsem vyjel a bylo to OK. Vlastně jediná možnost je asi ta tryska. Nechci ti nějak vyvracet tvoje tvrzení ale já to mám naopak, když zašroubuju šroubek tak ho uškrtim že motor chcípne, a když je vyšroubovanej tak je zase svíčka černá jak cikán.
Edit: Sytič jsem jednou zapoměl vypnout takže vím jak motorka jede, nebo spíš nejede. Tohle je něco jinýho to úplně chrchlá a prahne po benzínu
Naposledy editováno 06.02.2013 21:21:50
1 reakcí na tento příspěvek Motor-překvapení při zajíždění
jawák122 píše: Sytič mam v pohodě to všechno jsem kontroloval vlastně než jsem vyjel a bylo to OK. Vlastně jediná možnost je asi ta tryska. Nechci ti nějak vyvracet tvoje tvrzení ale já to mám naopak, když zašroubuju šroubek tak ho uškrtim že motor chcípne, a když je vyšroubovanej tak je zase svíčka černá jak cikán.
Edit: Sytič jsem jednou zapoměl vypnout takže vím jak motorka jede, nebo spíš nejede. Tohle je něco jinýho to úplně chrchlá a prahne po benzínu
s tím volnoběhem je to divný,bo já to mám naopak (šroub tam škrtí vzduch).
Naposledy editováno 06.02.2013 22:23:17
1 reakcí na tento příspěvek Motor-překvapení při zajíždění
c.j. píše: Tryska je jedna věc, ale co to "otevřené sání"?! To je hovadina největšího kalibru, pokud jsi místo klasického filtru v airboxu (který zde je hlavně pro ustálení turbulencí vzduchu) nasadil nějaký otevřený konus, tak to na stopro pojede blbě. Vrať původní airbox a filtr a pak pokoušej dál.
i bez airboxu to může dobře jet,ale musí se to doladit. já tam airbox taky nemám a místo něj tam je molitanovej válcovej filtr a funguje to mnohem líp (původní airbox je kovová nádoba ze který jde na jedný straně něco jako zahradní hadice (no fakt) do karbu, uvnitř je papírovej filtr velikosti olejovýho a saje si to štěrbinou,jako když číňan mrkne).
on ten origo Robby airbox není zrovna pedantsky provedený detailně propočítaný zařízení - spíš to vyrobil v Týnci nějakej kutil...
A k tématu - pokud se zvětšuje objem ze 50ccm na 70ccm, tak většinou žádná úprava karbce není třeba..
1 reakcí na tento příspěvek Motor-překvapení při zajíždění
Benda1 píše: Omluvou pro tento čin je tvůj věk. Si myslím,že příště takovou hovadinu neuděláš. Přečti si něco o tryskách a vzdušnících a pochopíš. J. ps: ještě by bylo dobře,kdyby ta nová tryska stála alespň pětikilo,by sis to líp zapamatoval
Tak sorry, je mi 14 a teprve se učim. Dal jsem na tátovu radu a udělal jsem to takto debilně Každopádně díky všem za rady, koupim sadu trysek a pohraju si s tim...
1 reakcí na tento příspěvek Motor-překvapení při zajíždění
...když už honíš koně navíc
callowsick píše: jen pro úplnost: máš propilovaný škrtící hrdlo v sací trubce? (ze strany karbu je tam malá dírka a ta chce propilovat na plnej průřez)
...když už honíš koně navíc
Nemam, ale nevim přesně co myslíš, kouknu tam možná si něčeho všimnu
takže tu malou dírku rozšířit tak,aby vnitřní průměr trubky nebyl ničím škrcenej.
de facto tím jenom motoru vracíš jeho původní potenciál - a u objemu 70ccm by to mohlo dělat trable s plněním válce.
já jsem po odpilování ani nemusel hejbat s bohatostí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spatna kostra na Robby Jawa 50/588 Robby | sokrates85 | 3 | 4.7.2023 v 22:10 ja1 |
směrovky Jawa robby Jawa 50/588 Robby | ghostmane88 | 1 | 24.11.2022 v 22:33 pech. |
Robby 588, motor 139FMB - olej Jawa 50/588 Robby | Ondra11 | 14 | 30.10.2022 v 23:37 Ondra11 |
Jawa Robby Jawa 50/588 Robby | Jomardo | 9 | 4.8.2022 v 20:08 keto |
Lze na AL kola motorky Jawa Robby 5... Jawa 50/588 Robby | sokrates85 | 6 | 22.9.2021 v 18:11 callowsick |