globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tříválcový motor - věčné téma
 
4.2.2013 v 10:19
Když se dva perou (2V vs. 4V), třetí je nejlepší a to TŔÍVÁLEC ((-:
Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).

Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...







1 reakcí na tento příspěvek Tříválcový motor - věčné téma

10.2.2013 v 10:37 | Nahoru | #1
"Klobouk dolů" před VŠEMI , kteří tuto a podobné stavby
motorů , navíc v tehdejších podmínkách ,
dokázali dotáhnout až do fáze pojízdnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma

13.2.2013 v 15:43 | Nahoru | #2

IvanDvoutakťák píše: "Klobouk dolů" před VŠEMI , kteří tuto a podobné stavby
motorů , navíc v tehdejších podmínkách ,
dokázali dotáhnout až do fáze pojízdnosti



NO - Ivane, v tehdejších podmínkách, kdy byl strojírenský podnik-subdodavatel prakticky v každém městečku - bych řekl, že byla jednoduší stojní stránka.
Ovšem nedalo se to provádět oficiální cestou - jedině melouchem zaměstnanců.

Sám jsem potřeboval vyrobit jedno ozubené kolečko ze silonu - modul zubu 1.
I vypravil jsem se s touto banalitou do K. p. Škoda Plzeň s úmyslem zaměstnat velkopodnik svojí malinkatou zakázkou.
Cenu výroby stanovil technolog na částku, se kterou bych byl býval spokojen a .... a pak nastoupila účetní stránka = režie podniku 1200%, slovy jedentisícdvěsta procent!!! .

Samozřejmě, že jsem si ozubené kolečko pohonu čerpadla oleje vypiloval sám doma "růčofůčo" pilníkem.
Oficiální nastavení fungování podniků prostě nutilo lidi melouchařit!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist