bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Starý Zip nejede - dusí se, nemá sílu...
2.2.2013 v 22:15
Ahoj, potřeboval bych nějakou radu, čím by to mohlo být...

Koupil jsem starýho 2T Zipa, r.v. 96 (za pár fufňů) s prasklým plynovým lankem v celkově horším stavu. Po výměně lanka jsem zjistil, že nemá sílu na rozjezd, ale startuje v pohodě a na stojánku jde v pohodě do max otáček. Dal jsem novej řemen a válečky do variátoru, nic se nezměnilo, tak jsem změřil kompresi, která nebyla skoro žádná.

Namontoval jsem tedy nový válec, píst a vše kolem, vyčistil a seřídil karbec, a když jsem to zas celý poskládal zpátky a šel to projet, tak jsem zjistil, že je to téměř to samý.

Teď ovšem začal dělat to, že na stojánku jde nejdřív vytočit na max, ale když to zkusim znova, tak se začne od půl plynu dusit. Dám mu půl minuty pauzu, zas jde vytočit a pak se zas začne dusit, prostě furt dokola.

Z kopce se s problémy rozjede a celkem jede, ale i do mírnýho kopečka to nezvládne a pak se navíc zas začne dusit, takže pak už se tuplem nerozjede.

Předpokládám, že je nějakej problém u karbce, když se to od půl plynu dusí, ale zároveň si říkám jestli nebude něco se spojkou - těsně nad volnoběhem se už začíná točit zadní kolo, tak si říkám, jestli nejsou špatný pružinky ve spojce a nezabírá tak brzy, že motor ještě nemá sílu na rozjezd.

Nicméně spojku jsem měl, když jsem dělal ten variátor, venku a byl jsem jí ukázat i mechanikům co dělaj skútry a říkali, že pružinky by měly být v pohodě.


Máte s tím někdo zkušenosti? Předem díky moc za rady

1 reakcí na tento příspěvek Starý Zip nejede - dusí se, nemá sílu...

3.2.2013 v 11:06 | Nahoru | #1
Zkusil si vypálit výfuk,popř novéj vzducháč,mrkni na odvzdušnění nádrže

(reakce na) Starý Zip nejede - dusí se, nemá sílu...

3.2.2013 v 12:24 | Nahoru | #2
kokoška.> výfuk jsem vypaloval, ale moc to nešlo - nalil jsem do něj docela hodně benzínu a zapálil z obou stran, ale hořelo to hrozně blbě. Na straně u válce, kde je ta trubka široká, tak tam to celkem hořelo, ale ne moc dlouho (tak 5 minut). Ale na konci u tlumiče, je ta trubička strašně úzká (cca 1cm) a tam to skoro nešlo zapálit. Vylil jsem z toho trochu bordelu, ale nic extra. Když to srovnám s tím, když jsem vypaloval výfuk na Stadiona, tak jsem do něj nalil zhruba stejný množství benzínu, hořel z obou stran a hořel skoro 45 minut.

Nejdřív jsem to zkoušel bez vzducháče a pak jsem tam dal "K&N", takže problém na sání tam taky není..

Hlavně jde ale o to, že s tim původním vyběhaným válcem to šlo na stojánku vytočit do maximálních otáček pořád, nikdy nenastalo, že by se dusil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
100oktan do dvoutaktu Piaggio Zip 50 eibenberger 8 15.4.2024 v 16:48 eibenberger
Nejrychlejší padesátka [1, 2] Piaggio Zip 50 gusto 40 18.2.2020 v 00:34 JiříII.
ZIP50 2T tuning Piaggio Zip 50 Jarin55 14 5.1.2019 v 16:32 renzdolf
Nejmenší skútr Piaggio Zip 50 shwinn 4 4.1.2018 v 14:44 8314
Půjčení skútru znamemu Piaggio Zip 50 Jekub 13 22.6.2017 v 20:39 Jekub


TOPlist