Moje hlavni dilema je zda koupit letos nejakou 125, naucit se tak nejak jezdit a pak treba po roce dvou prejit na vic koniku, nebo jeste ten rok setrit a koupit rovnou neco vetsiho?
Mam asi 177cm a 60kg a rozpocet je 70 000,- s tim ze je to vsechno co mam, ale nemam obleceni helmu a jeste ani ty papiry :D pocitam ze za helmu, bundu, rukavice, kevlarky bych se mohl vejit do 15 000,- a autoskola me vyjde taky na 15 000,- tzn. ze na moto zbyde 40 000,- s tim, ze jeste nevim jestli ridicak zaplatej rodice (ale vic jak 45k se mi za ni davat nechce)
A kdyz uz bych sel teda do 125 tak do jaky? S ohledem na udrzbu, nechci do toho sypat tisice.
Nejsem zadnej demon, ale taky si rad uziju nejakou zabavu, zatim je mym nejvetsim favoritem XT125X, ale furt tu na foru nekdo hudruje ze to nejede - jsou to jen kecy nebo mi to do zacatku bude stacit? Budu jezdit hlavne po Praze, ale obcas treba nejakej vylet.
A jeste posledni vec koukam ze tu jsou kluci ktery vybiraj 125 uz od 15 a ja zacinam az ted proto nevim jestli rovnou vic koniku nebo 125 na nauceni.
Sory za sloh a dik za nazory
TL;DR
125 nebo pockat a koupit neco silnejsiho?
jakou 125 aby byla drzak a max. do 45 000,-?
Naposledy editováno 27.01.2013 23:03:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?
Lucek píše: No a konečně k tématu, být tebou pořídím něco silnějšího a 125 ne, pokud to máš v hlavně srovnaný, tak budeš ze začátku jezdit opatrně, Ušetříš aspoň náklady spojené s prodejem/koupí a ztrátu hodnoty motorky
člověče nevím,jestli je to taková ztráta.
kdyby autor koupil XT za 35, dejme tomu,že by do ní vysypal dalších 5 (olej,gumy,destičky), přepis s kravinkama kolem dejme tomu do 1000,-
41 dohromady.
když motorku nerozštípe, tak za dva roky za ní 30 dostat může (všimni si,že tady už cena moc úměrně věku nepadá).
to je mínus 11 (počítám jenom koupi,prodej a investice nutný po koupi pro 100% stav. asi je každýmu jasný, že provozní náklady 125ky nejsou závratný a třeba rozdíl v pojistce taky něco udělá, o spotřebě benzínu si každej udělá představu sám)
ne,mě to nepřipadá takovej prodělek. obzvlášť když se člověk soudně zamyslí nad provozníma nákladama "velký" ojetý motorky (Kentus měl pár japonskejch předchůdců )
ta Sůza z odkazu není nic mrštnýho,tahá to o šedesát kilo víc, tenhle konkrétní kus má třeba řetězovku na konci života (vyšroubovaný napínáky až dozadu) a byl by pech shánět výfuk s homologací kvůli STKčku třeba.
ale je to prostě o tom, co od tý motorky autor chce. Každej druh motorky má svý teritorium
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nefunguje tachometer Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X | xt125x2008 | 28 | 7.5.2024 v 18:37 _Justo_ |
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 | MotoJaryn | 27 | 13.9.2023 v 10:04 Bludevil |
Yamaha xt125x 150ccm Yamaha XT 125X | tomi28 | 1 | 14.8.2023 v 23:18 Kohlstein |
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM | gros11 | 13 | 10.7.2023 v 14:26 Jenik789 |
Barva svíčky - je směs chudá nebo b... MZ 125 SM | Dave03 | 10 | 8.5.2023 v 11:52 Milad |