1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mládí na chopperech?
kocour píše: pozor pozor
být chopperista neznamená že jezdíš na leštěnce. Máme třeba kategorií chopperů tzv. motohumus. Čím špinavější a rezavější tím lepší :) .
Každopádně chopper to není jen o leštění ale hlavně o ježdění, pohodě a lidech. To že chopperisti sou leštiči více než ostatní ( a teď nemyslím péro) je všeobecně známo.
... motohumus neboli ratbike - obvykla vymluva linych prasat, popripade sockoidnich nakupcich motorek, ktere jsou po smrti, protoze je nekdo pred nimi byl line prase .
Nemuzu si pomoci, ale pokud ma nekdo motorku v humusoidnim stavu navenek, bude ji mit v humusoidnim stavu i navnitrek ... jeste jsem nevidel jakoukoli motorku, ktera by vypadala jako dojebana mrdka, ale pritom byla v perfektnim technickem stavu. A naopak.
A ze by chopperisti byli extra vetsi lestici? To snad ani ne - znam spoustu daleko vetsich lesticu mezi kelimkari a i mezi enduristy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mládí na chopperech?
Medved píše: ... motohumus neboli ratbike - obvykla vymluva linych prasat, popripade sockoidnich nakupcich motorek, ktere jsou po smrti, protoze je nekdo pred nimi byl line prase .
Nemuzu si pomoci, ale pokud ma nekdo motorku v humusoidnim stavu navenek, bude ji mit v humusoidnim stavu i navnitrek ... jeste jsem nevidel jakoukoli motorku, ktera by vypadala jako dojebana mrdka, ale pritom byla v perfektnim technickem stavu. A naopak.
Pravda Medvěde, na Ratbike jsem ve svém motorkářském minilexikonu zapoměl. Tedy:
Ratbike je speciální kategorie. Většinou /v 98% případů/ vzniká tak, jak píšeš. Pokud někdo tohoto vzhledu dosahuje uměle, je to výkon hodný mistra. A také zvláštní postoj k motorkám. Ale vždy jsou jezdci této kategorie podivná individua, v 90% případů svérázní týpci, proti kterým jsou postavičky z Kerouakových románů vážení a usedlí občané. Někdy jejich řady posilují i vzdělanci v oboru expetimentální matematiky a teoretické fyziky, kteří postrádají jakoukoli manuální zručnost. Pro ně je výměna svíčky /pokud vůbec ví co to je/ učiněné neštěstí a pokud jsou postaveni před nutnost přezout gumu, je to pro ně důvodem k sebevraždě, v lepším případě napsání diplomové práce na toto téma a následně koupi jiné motorky. Ti jsou nejhorší. Na žádném srazu s nimi nikdo nevydrží, chovají se nevypočitatelně /rvačky nikdy nevyvolávají, naopak jsou velmi družní a otravně dávají najevo každému svůj nadprůměrný intelekt/, ale často upadají do strašných depresí /zvláště, když se jim nepovede nastartovat/, dožadují se udílení prvních cen za přestavby a skoro vždy se opíjejí do němoty a své stroje zapomínají na nejnemožnějších místech. Tyto, ačkoli nejsou nikterak uzamčeny, nikdy nejsou zcizovány /nikdo jiný než majitel je neumí nastartovat/ a při pokusu o odtlačení se zpravidla rozpadají na základní elementy. Pouze v případech, kdy v místě kde je sraz je pořádána zrovna železná neděle, se tyto stroje ztrácejí, byvše pokladány omylem za šrot.
Jak zjistíme že máme správný Ratbike?
V Čechách snadno. Můžeme na to jít dvěma způsoby:
<strong>1. Klasický tzv. Srovnávací test:</strong>
Jedeme na svém Ratbike a udržujeme se ve své polovině silnice /což je mimo jiné nadlidský výkon a +15 bodů prémie/ a potkáme protijedoucího motorkáře. Následně pozdravíme. Vhodné je, když nám při tom upadne heft /prémie +40 bodů/, či ztratíme například světlo /prémie +50 bodů/. Blikry Ratebike stroje mají málokdy /zbytečný doplněk a -20 bodů penále/.
Pokud protijedoucí bratr motorkář vytřeští oči s výrazem nekutečné hrůzy a uletí mu helma /zježení vlasů/, poté si následně ustele ve škarpě, protože zapoměl řídit, máme ten správný stroj.
Pochopitelně zastavíme /pokud se nám to povede/ a zeptáme se zda se mu něco nestalo. Stroj postavíme v bezpečné vzdálenosti /spíše opřeme o strom/ protože stojánek je odporný přepych /a -40 bodů pokuta/. Pokud motorkář vylézající ze škarpy při pohledu na náš stroj zapomene na svého pádem otlučeného miláčka a s výkřikem "Kurvadoprdele!! "omdlí, je to na 100% správný Ratbike.
<strong>2. Tzv. Menšinový test.</strong>
Ale prosím, nepokládejte mne za rasistu. Děkuji. Tedy:
Jedeme na svém Ratbike a zastavíme v Chánově. Vzhledem k tomu, že toto sídliště je rozlehlé a většinou na rovině, určitě se nám to povede. Pokud ne, urveme kabel od svíčky. To pak i Rabike chcípne a zastaví.
Opřeme svůj stroj o strom, či dům /viz absence stojánku/. Odejdeme do hospody /+60 bodů prémie/. Měkčí povahy se mohou schovat v blízkém lese, pokud se obávají návštěvy místní tratorie a následné újmy na zdraví /bez bodového hodnocení/.
Za dvě hodiny se vrátíme. Pokud tam stroj stále je a nechybí mu žádná součástka a doplněk /nic nového nepřibyde nikdy/. Tak máme ten správný Ratbike.
Pokud některé díly a doplňky uzrají a samovolně opadají, musí zůstat ležet na zemi u motky. Pokud něco chybí /odneseno místními občany/, skóre se zhoršuje o 10 bodů za kus. Přípustná bodová ztráta je 50 bodů.
Pokud nás při návratu zastaví místní občan /to je podmínka/ a nabídne pomoc, například roztlačení, máme naopak prémii +30 bodů.
Pokud nás /místní občan/ polituje, na jaké to jezdíme hrůze a pozve na kořalku, činí prémie až +40 bodů.
Pokud tu kořalku skutečně zaplatí, činí prémie až +150 bodů a přesun do mistrovské kategorie Custom Bike.
Tu samou prémii /+150 a navíc + 300 bodů bonus, včetně mistra v Custom Bike/ získáme, když nám místní občan nabídne kus měděného kabelu, jako náhradu VN kabelu ke svíčce. Toho, který jsme utrhli při zastavování.
<strong>Poznámka:</strong>
A. Pojmem "místní občan" se rozumí osoba trvale hlášená pobytem v Chánově, minimálně jeden kalendářní rok.
B. Pokud po návratu zjistíme, že nemáme benzín v bandě /žrejmě už na něj drandí některý z místních žigulíků/ trestné body se nepřipočítávají.